כוכבת "הסופרנוס" דראה דה מתאו חוללה סערה כשהתברר שעשתה הסבת מקצוע, משחקנית הוליוודית לכוכבת באתר הפרובוקטיבי Only Fans. כעת היא חושפת פרט שכנראה יעורר גם הוא לא מעט הרמת גבות: מי שעורך את הסרטונים שהיא מעלה לחשבון שלה – הוא לא אחר מאשר בנה בן ה-13.
דה מתאו התארחה לאחרונה בפודקאסט Not Today, Pal שמנחים ג'יימי לין סיגלר ורוברט אילר, שכיכבו לצידה ב"הסופרנוס". בשלב מסוים, כי למה לא, השיחה התגלגלה לנושא תכנים מיניים של נשים עם נשים, ודה מתאו ששיתפה את חוויותיה בנושא - נזכרה ששני ילדיה, אלבמה (16) ו-וויילון (13) מחכים לה בחוץ ושומעים את השיחה. "אני מצטערת חבר'ה, אני ממש מצטערת" התנצלה בפניהם אבל הוסיפה: "הם כבר יודעים". יותר מכך – דה מתאו הודתה שבנה הוא זה שמשפץ את התמונות שהיא מעלה לאתר: "הוא שואל אותי, 'מה את רוצה שאעשה עם קו הביקיני שלך כאן?'".
יחד עם זאת, היא הסבירה שילדיה אומנם מודעים לתכנים שהיא מעלה אבל לא רואים את כולם, ושהיא ביקשה את רשותם לפני שהעלתה את התכנים שבהם היא מופיעה עם אישה נוספת: "הם לא רואים את התמונות עם הנשים. אבל אני כן מספרת להם עליהן לפני שאני מעלה אותן. שאלתי אותם אם זה בסדר מצידם". בעבר היא גם סיפרה שקיבלה את ברכתם של ילדיה לפני שפתחה את העמוד: "הם היו אלו שאמרו לי לעשות את זה".
עוד היא אמרה בפודקאסט, שלדעתה בסך הכול אין הרבה הבדל בין התכנים שהיא מעלה לאתר ובין תפקידי משחק שעשתה בעבר: "התנשקתי עם בנות בסרטים הרבה לפני שעשיתי את זה עם בנים", אמרה.
2 צפייה בגלריה
דראה דה מתאו
דראה דה מתאו
דראה דה מתאו
(צילום: Jamie McCarthy\GettyImages)
כשדה מתאו רק פתחה את העמוד, הגולשים והתקשורת נרעשו לגלות ששחקנית במעמדה נכנסת לתחום שנחשב למאוד פרובוקטיבי ושרוב היוצרי התוכן שבו נחשבים לעובדי מין. אך היא מצידה, מעולם לא התנצלה והסבירה שהיא נאלצת לעשות זאת על מנת להתפרנס.
לאחרונה היא סיפרה לאתר TMZ: "כשהתחלתי, היו לי מאתים דולר בבנק. אני לא צוחקת. עמדו לעקל לי את הבית. האם עשיתי את זה מתוך ייאוש? בהחלט. האם חשבתי שזה יעצים אותי כי אעשה את זה? לא, זה ממש לא היה העניין. מה שהעצים אותי היה לדאוג למשפחה שלי. אז כל התגובות השליליות שקיבלתי... שיגיבו".
דה מתאו סיפרה בעבר שאחרי שדיברה בפומבי על התנגדותה לחיסוני הקורונה, הוליווד הוקיעה אותה והיא הפסיקה לקבל תפקידים – מה שהביא אותה לסף פשיטת רגל. "היה לי פעם הרבה כסף, ואז מכך שהרשו לי לעבוד, הגעתי למצב שבו אוסרים עליי לעשות את זה שוב. מעולם לא הייתי מאלו ששיחקו רק כדי לשחק, תמיד לקחתי עבודות כדי להאכיל את המשפחה שלי. אז כשאנשים מעירים דברים לא יפים על כך שאני עושה את זה, התשובה שלי היא 'לעזאזל, אני מקווה שלעולם לא תהיו במצב שבו אני נמצאת. אני דואגת לכול המשפחה שלי ולהרבה אנשים אחרים שתלויים בי".
2 צפייה בגלריה
דראה דה מתאו
דראה דה מתאו
"כל התגובות השליליות שקיבלתי... שיגיבו"
(צילום מסך)