הילד הרע של תעשיית המוזיקה התבגר והפך לאבא: הבוקר (שבת) שיתפו הזמר ג'סטין ביבר ואשתו היילי בולדווין שנולד להם בן בכור: ג'ק בלוז ביבר. השניים פרסמו תמונה של רגל התינוק וכתבו: "ברוך הבא הביתה".
לא ברור מתי בדיוק נולד ג'ק, אבל נראה שהוא כבר הספיק להתאושש מהיציאה לעולם ולחזור מבית החולים הביתה עם הוריו.
תוך שעה מפרסום הפוסט, הוא כבר צבר יותר מחמישה מיליון לייקים ו-270 אלף תגובות, ביניהן של סלבס שבירכו את ההורים הטריים. קיילי ג'נר כתבה: "אני לא יכולה עם הרגל הקטנה הזאת", כריס פראט כתב: "ברכות חברים, אני אוהב את השם!" ואליסה מילאנו פשוט כתבה: "ברוך הבא ג'ק".
בני הזוג הודיעו על ההיריון לפני שלושה חודשים, אז גם שיתפו תמונות מחידוש הנדרים שלהם בהוואי. השניים הכירו בשנת 2009 אבל לפי השמועות החלו לצאת ביחד רק ב-2014. כשנתיים לאחר מכן הם אישרו את הזוגיות באופן רשמי אבל נפרדו זמן קצר לאחר מכן.
למרבה השמחה, הם עשו קאמבק והתחתנו בשנת 2018 בחתונה כפולה: אחת אינטימית בבית המשפט בניו יורק ולאחר מכן במסיבה גדולה עם חברים ובני משפחה.
לפני חודש סיפרה האם לעתיד בריאיון למגזין W ששקלה אם להסתיר את ההיריון עד סופו, אך החליטה שלשתף את העולם דווקא יועיל לה: "יכולתי להסתיר את זה ממש עד הסוף, אבל לא התאים לי שאני לא יכולה ליהנות מההיריון שלי כלפי חוץ. הרגשתי שאני מסתירה את הסוד הגדול הזה וזה לא עשה לי טוב. רציתי את החופש לצאת ולחיות את חיי".
עוד סיפרה אז על העיסוק של מדורי הרכילות בזוגיות שלהם: "אנשים גרמו לי להרגיש כל כך רע לגבי מערכת היחסים שלנו, ממש מהיום הראשון", סיפרה הדוגמנית. "'הנה הם נפרדים, הם שונאים אחד את השני, הם מתגרשים', אלה דיבורים שחזרו על עצמם. כאילו אנשים לא רוצים להאמין שאנחנו באמת מאושרים".
אחד מאותם אנשים היה אביה של הכוכבת, השחקן סטיבן בולדווין, שבחודש פברואר פנה לרשתות החברתיות וביקש מעוקביו להתפלל עבור היילי וג'סטין. "כשאתם חושבים על ג'סטין והיילי קחו רגע להתפלל עבורם, שיקבלו חוכמה, הגנה ושיתקרבו לאלוהים", ביקש השחקן - והגביר משמעותית את השיח והשמועות על פרידה אפשרית באופק. אותה בקשה מוזרה של סטיבן הגיעה כשהיילי, על פי החישובים, הייתה כבר בחודש השלישי להריונה.
היא סיפרה לאחר מכן שהיא כבר לא קרובה לאביה: "בשלב זה של חיי אנחנו פחות קרובים. אני מרגישה שאני מאוד עצמאית, אני בכוחות עצמי עכשיו ובניתי בית משלי", אמרה.
1 צפייה בגלריה
היילי בולדווין ג'סטין ביבר
היילי בולדווין ג'סטין ביבר
מזל טוב, אתם הורים! היילי בולדווין וג'סטין ביבר
(צילום: Gettyimage)