שנת 2024 עושה את צעדיה הראשונים בעולם אך בניגוד לשנים קודמות, החגיגות בישראל היו צנועות עד לא קיימות, באופן מתבקש לאור אירועי החודשים האחרונים ומצב הרוח הלאומי הירוד. בהוליווד לעומת זאת, יש פחות דאגות והחיים ממשיכים להיות נוצצים וזוהרים עבור הסלבס, שחגגו את תחילת השנה האזרחית החדשה כמו שהם יודעים ואוהבים לעשות: עם הרבה גלאם, אלכוהול וגם נוסטלגיה.
היידי קלום ובעלה טום קאוליץ בילו את השבוע האחרון בחופשה על טהרת השמש וחוף הים, ואת כניסתה של השנה החדשה הם חגגו במסיבה פרטית עם מוזיקה חיה והרבה אוכל ואלכוהול. לכמה רגעים הרגשנו כאילו אנחנו ממש שם איתם, כי קלום הקפידה לתעד ולשתף שלל סרטונים מהחגיגה, אפילו רגעים לא מרגשים במיוחד כמו הנסיעה בדרך חזרה.
מריה קארי נמצאת גם היא בחופשה משפחתית, אבל בניגוד לקלום, העדיפה יעד חורפי ומושלג – אספן שבקולורדו. קארי הגדילה לעשות וקיבלה את פני השנה החדשה בג'קוזי, אליו נכנסה לבושה בשמלה אדומה ונוצצת. היא שיתפה תמונות מהחופשה והבטיחה לעוקביה שהשנה החדשה תהיה מדהימה. אמן.
טיילור סוויפט וטראוויס קלסי בילו את ערב השנה החדשה הראשון שלהם כזוג וללא ספק היו במצב רוח מרומם, הודות לעובדה שהקבוצה של קלסי, הקנזס סיטי צ'יפס, הביסה את הקבוצה המתחרה במשחק שנערך אתמול, מה שאולי ייזום את טענות האוהדים על כך שסוויפט מביאה מזל רע לקבוצה – שהפסידה לא מעט בשבועות האחרונים.
קריס ג'נר התרפקה על הזיכרונות מהשנה האחרונה, שיתפה תמונות נבחרות וכתבה: "חושבת על שנה מלאה בחברות, אהבה, ברכה וזכרונות נהדרים שאוקיר לנצח. תודה שהייתם אתי. מאחלת לכולכם 2024 מלאה באהבה, הרפתקאות, שמחה ושלום".
גם המאורסת הטרייה דמי לובאטו ופריס הילטון, שהפכה לאחרונה לאמא לשניים, שיתפו כל אחת סרטונים של הרגעים הטובים שעברו עליהן בשנה החולפת, ופריס סיפרה בסטוריז שאת ערב השנה החדשה היא ומשפחתה מבלים בבקתת נופש כפרית ופסטורלית במונטנה, מול האח הבוערת.
הילארי קלינטון הייתה במצב רוח נוסטלגי ושיתפה תמונה משפחתית שלה עם בעלה ביל קלינטון ובתם צ'לסי משנת 1999. היא כתבה: "בואו נהפוך את שנת 2024 לשנה שבה שוב נגן בהצלחה על הדמוקרטיה!". גם בריטני ספירס, שבילתה את הערב הרחק מילדיה שמתגוררים כעת בהוואי עם אביהם, התרפקה על הזיכרונות ושיתפה תמונות ישנות שלהם ביחד.
קורטני קרדשיאן וקיקי פאלמר ציינו את השנה החדשה בארוחות ערב חגיגיות, מארק וולברג ומאלומה שיתפו סרטונים של הרמת כוסית וויקטוריה ודייויד בקהאם בחרו לעשות ערב רגוע במסעדה עם חברים ובני משפחה. ויקטוריה כתבה: "יוצרים זיכרונות בערב השנה החדשה. זמן משפחתי זה הכול".
1 צפייה בגלריה
ויקטוריה בקהאם דייויד בקהאם
ויקטוריה בקהאם דייויד בקהאם
זכרונות חדשים. ויקטוריה ודייויד בקהאם
(צילום: אינסטגרם)
גם הזמר רוד סטוארט יצר זכרונות עם שני בניו. אשתו פני לקסטר שיתפה תמונה שלו ושל הבנים בחצאיות סקוטיות וכתבה שזו הפעם הראשונה שהם חוגגים לפי המסורת הסקוטית.
ומישהי שהיא לא כוכבת אבל בהחלט עשתה הרבה כותרות לאחרונה היא ג'יפסי רוז בלנשרד, שחגגה לראשונה מחוץ לכלא, ביחד עם בעלה, אביה ואמא החורגת ושיתפה את עוקביה: "יהיה נהדר לבלות עם המשפחה אחרי כל כך הרבה זמן".
ולצד החוגגים, היו כאלו שהזכירו את מה שחשוב באמת – השחקנית ג'יניפר גודווין פרסמה סרטון של החטופים וכתבה: "בערב השנה החדשה כל העולם סופר את השניות עד לנשיקת חצות, בעוד שאנחנו סופרים את השניות מאז הנשיקה האחרונה". היא הוסיפה את ההשטאג "השיבו אותם הביתה".
גם דברה מסינג ומייקל רפפורט, שרק חזרו מביקור אצלנו, הקדישו את האינסטגרם שלהם לסטוריז בנושא ושיתפו סרטונים של פלסטינים שמריעים בזמן שחמאס שלח טילים לישראל אמש בחצות, סיפורי חטופים וידיעות חדשותיות על המצב בארץ. אמן שבזמן הזה בשנה הבאה, כולם כבר יהיו בבית בבטחה.