טיזר לדוקו של הנסיך הארי ומייגן מרקל
שלושה ימים לעלייתה לאוויר של סדרת הדוקו-ריאליטי על חייהם של הנסיך הארי ומייגן מרקל - והשניים כבר "נתפסו" על חם בסילוף האמת. ביום חמישי האחרון פורסם הטיזר הראשון של הסדרה שצפויה לעלות לאוויר ב-8 בדצמבר, ובו נחשפו תמונות של הדוכסים שטרם ראינו אך התמונה שמשכה את תשומת הלב יותר מכל היא של צלמי פפראצי, ש"נלחמים" אחד בשני על מנת לתפוס מקום טוב כדי לצלם את בני הזוג. התמונה הוצגה בטיזר כשברקע מקריין הנסיך הארי ואומר כי הוא "נאלץ לעשות כל שביכולתו על מנת להגן על משפחתו" - אך לאחר בדיקה שפורסמה ב"דיילי מייל", התגלה כי התמונה של צלמי הפפראצי "הרעבים" צולמה בכלל בשנת 2011, במהלך הפרמיירה של הסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות", ומי שהייתה במוקד הפלאשים הייתה ג'יי קיי רולינג.
"אני לא חושבת שהארי מבין את זה, אבל נטפליקס התרשלו במקרה הזה, מכיוון שהתמונה הזו רק מחלישה את הערותיו של הארי על ההגנה על משפחתו", אמרה המומחית לענייני מלוכה אינגריד סוורד, ל"סאן", וסיכמה: "התמונה המזויפת הזו מחלישה את הנקודה שלו".
8 צפייה בגלריה
צלמי פפראצי מתוך הטיזר של הארי מייגן
צלמי פפראצי מתוך הטיזר של הארי מייגן
התמונה מהטיזר
(צילום: נטפליקס)
8 צפייה בגלריה
פרמיירה הארי פוטר ואוצרות המוות 2011
פרמיירה הארי פוטר ואוצרות המוות 2011
התמונה המקורית
(צילום: Gettyimages)
כאמור, הטיזר מציג תמונות של הדוכסים מסאסקס, חלקן מרגעים משפחתיים משמחים וחלקן דרמטיות - בהן רואים את מייגן מוחה דמעה או תופסת את הראש במה שמעביר מסר של חוסר אונים. באף אחת מהתמונות לא רואים את שאר בני המלוכה. "הסדרה של הארי ומייגן הולכת להיות כמו הריאיון אצל אופרה ווינפרי, רק עם הרבה יותר בכי", סיכם מקור מהארמון - ולפי התמונות שנבחרו לטיזר, הוא כנראה לא טועה.
8 צפייה בגלריה
דוקו הנסיך הארי מייגן מרקל
דוקו הנסיך הארי מייגן מרקל
"שיט, שכחתי לקנות חלב"
(צילום: נטפליקס)
8 צפייה בגלריה
דוקו הנסיך הארי מייגן מרקל
דוקו הנסיך הארי מייגן מרקל
"לא מאמינה שככה הסתיימה הסדרה 'בשבילי אתם מתים'"
(צילום: נטפליקס)
הלחץ בארמון בקינגהאם אומנם מורגש, אך מקורות יודע דבר מספרים כי לבני המלוכה אין שום כוונה לתת לדוקו-ריאליטי החדש של הסאסקסים לערער את חייהם. "אנחנו לא נסטה מהמסלול על ידי עוד סופה שמגיעה מעבר לאוקיינוס האטלנטי", אמר מקור מהארמון בריאיון ל"דיילי מייל".
ובכל זאת, אתר ה-Mail on Sunday דיווח בסוף השבוע האחרון כי המלך צ'רלס ואשתו קמילה "עייפים" מההתקפות החוזרות של הארי ומייגן. "יש תחושת תסכול ותשישות מתגברת", אמר אחד מאנשי הצוות של הארמון, וכמובן התייחס לשלל התלונות שהדוכסים מסאסקס מעלים, בכל ריאיון, פודקאסט או כאמור סדרת דוקו-ריאליטי - מחדש.
כמו כן, נזכיר כי סדרת הדוקו-ריאליטי בת ששת הפרקים היא לא "המכה" היחידה שמצפה לארמון. בחודש הבא ייצא לאור ספרו האוטוביוגרפי של הנסיך הארי, Spare, בו הוא ישתף בסיפור חייו ובקשיים שעבר בארמון. "אני כותב את זה לא בתור הנסיך שנולדתי אלא כאיש שהפכתי להיות. חבשתי כובעים רבים במהלך השנים והתקווה שלי היא שבסיפור האישי שלי - השיאים, השפל, הטעויות והלקחים שנלמדו, אני אוכל לעזור ולהראות שזה לא משנה מאיפה אנחנו מגיעים", מסר הנסיך בהצהרה רשמית המתייחסת לספר. "יש לנו הרבה מאוד במשותף, יותר ממה שאנחנו חושבים. אני אסיר תודה על ההזדמנות לשתף את מה שלמדתי במהלך חיי ונרגש מכך שאנשים יוכלו לקרוא את הסיפור שלי ממקור ראשון, כשהוא מדויק ואמיתי".
8 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
מהרו להזמין! הספר של הנסיך הארי
(צילום מסך)
"צ'רלס הופתע מאוד מהחדשות וגם המלכה עצמה לא הוזהרה מראש. הספר אולי יהיה 'מאת הארי' אבל הוא כנראה נכתב על ידי מייגן מרקל", אמר מקורב למשפחת המלוכה, ומקור נוסף הוסיף: "בני המשפחה גלגלו עיניים כששמעו על הספר. אני חושב שלכולם פשוט נמאס לכעוס כשמדובר בשניים האלה. הארי ומייגן בילו את 18 החודשים האחרונים במה שהבטיחו למלכה שלא יעשו - הם מתפרנסים בזכות חייהם הקודמים וממעמדם הקודם כחלק מבני המלוכה. לצערנו זה היה כל כך צפוי באופן מדכא".
כעת מסביר מקור מהארמון כי משפחת המלוכה נערכת לכמה שבועות קשים, אך אחרי זה - די. "מה עוד לכל הרוחות יהיה לדוכסים לומר?", תהה מקור אחד, ואחר הצטרף: "הכל יהפוך להיות מאוד מגוחך אם הם לא יזהרו ויפזרו את אותן התלונות בתוכניות אירוח ובסרטים דוקומנטריים".
8 צפייה בגלריה
דוקו הנסיך הארי מייגן מרקל
דוקו הנסיך הארי מייגן מרקל
למה הכל תמיד בשחור לבן?
(צילום: נטפליקס)
בינתיים בלוס אנג'לס: הדוכסים מסאסקס ממשיכים בשגרה הרגילה שלהם - שזה אומר לנסות להתחבב על הציבור הבריטי, כמובן. בזמן שבבריטניה בני המלוכה כנראה נושמים לשקית מרוב לחץ - הנסיך הארי החליט להתחפש לספיידרמן לטובת סרטון מיוחד שהוקרן במהלך מסיבת חג המולד של "ארגון החיילים הקטנים של סקוטי", המקדיש את פועלו לתמיכה ועזרה לילדים אשר הוריהם מתו בזמן שירותם בצבא הבריטי.
"חג המולד הוא זמן שבו אנחנו מאוד מתגעגעים ליקירינו, וזה בסדר, אבל בו זמנית יש גם אפשרות שנרגיש אשמים שאנחנו נהנים בלי ההורים שלנו", אמר הנסיך לילדים. "אני כאן להבטיח להם שההורים שלנו תמיד רוצים שנהנה, נכון? אז אל תרגישו אשמים. מותר לכם להנות כמה שיותר, במיוחד עם החברים מארגון החיילים הקטנים של סקוטי. אז צאו החוצה, תעשו חיים וחג מולד שמח!".
8 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מחופש לספיידרמן
הנסיך הארי מחופש לספיידרמן
תכלס, הולם אותך
(צילום מסך)
עדיין לא ידוע מה בדיוק תכלול סדרת הדוקו-ריאליטי – למרות שהכיוון די ברור, הטחות והאשמות כלפי בני משפחת המלוכה, אך השאלה הגדולה והמסקרנת באמת היא האם נזכה להצצה על ילדיהם של הארי ומייגן, ארצ'י וליליבת. בכל זאת, את הטענות כלפי המלוכה אנחנו מדקלמים בעל פה, אבל על הילדים אנחנו לא יודעים כמעט כלום, לכן אם כבר סדרה חדשה ומסעירה – נשמח למידע עדכני וחדש.
8 צפייה בגלריה
נשמח לתמונות משפחתיות עדכניות
נשמח לתמונות משפחתיות עדכניות
נשמח לתמונות משפחתיות עדכניות
(צילום: Alexi Lubomirski)