עוד לא הספקנו להסדיר נשימה מהדיוקן החדש של המלך צ'רלס, שזכה ללא מעט לעג וביקורת, והנה יש דיוקן חדש שמסעיר את הממלכה.
הבוקר (ה') אזרחי בריטניה התעוררו לשער חדש של מגזין Tatler, שעליו מתנוססת דמותה של קייט מידלטון - כלומר, לכאורה.
למתבוננים בציור לקח כנראה כמה רגעים להבין במי מדובר והם לא חסכו בתלונות: "זה דיוקן גרוע מאוד שלא מצליח לייצג את היופי והאלגנטיות של הנסיכה מוויילס", צייץ מעריץ זועם. אחד אחר אמר: "אני לא מבין את הציור, אין לו קשר לנסיכה" ואחר הוסיף: "דיוקן נוראי לאישה יפה". גולש נוסף היה עדין יותר: "הציור יפה מאוד אבל היא לא נראית כמו קייט מידלטון".
את הדיוקן המדובר ציירה האמנית הבריטית זמביה האנה עוזר, והמגזין צפוי לצאת לדוכני העיתונים בחודש יולי הקרוב כחלק מסדרת דיוקנאות של משפחת המלוכה.
מידלטון לא הייתה נוכחת בזמן העבודה על הדיוקן, ועוזר הסבירה: "ביליתי זמן רב בלהסתכל עליה, על התמונות שלה, צפיתי בסרטונים שלה, עם המשפחה שלה". היא סיפרה שהתבוננה ב-189 אלף תמונות של מידלטון והוסיפה ששמחה על ההזדמנות להבין לעומק מי היא.
את ההשראה לציור קיבלה עוזר מהתלבושת של הנסיכה מוויילס בנשף ממלכתי בנובמבר 2022, שהיה גם האירוע הראשון תחת מלכותו של המלך צ'רלס. מידלטון לבשה אז שמלה לבנה עם כתפיים מכוסות קריסטל ושרוולים נפוחים. להשלמת המראה ענדה לראשה כתר ועגילי פנינה.
נזכיר כי בחודשים האחרונים הנסיכה מוויילס נאבקת במחלת הסרטן ואחרי כל שערוריות התמונות המרוטשות שליוו אותה מאז חודש ינואר האחרון, היינו רוצים להאמין שיניחו לה - או שלפחות יציירו אותה בצורה מחמיאה יותר.
1 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
יותר יפה במציאות. קייט מידלטון
(צילום: Andy Cheung/Getty Images)