לידיעת הקוראת מייגן מרקל: בעלך הנסיך הארי צפוי להתעשר - עוד. בחודש הבא, ב-15 בספטמבר, הנסיך הארי יחגוג את יום הולדתו ה-40. לכבוד המאורע צפוי הדוכס מסאסקס לקבל מתנת יום הולדת שווה במיוחד - 8.5 מיליון דולר - באדיבות סבתא רבתא.
בשנת 2002, אליזבת המלכה האם, אמה של המלכה אליזבת השנייה, הלכה לעולמה בגיל 101 והשאירה אחריה ירושה מכובדת. "המלכה האם הורישה שני שליש מהונה, שמוערך ב-120 מיליון דולר, לקרן נאמנות מיוחדת עבור הנינים שלה", הסביר הסופר המלכותי כריסטופר אנדרסן ל"פוקס ניוז". "היא ידעה שהנסיך וויליאם עתיד להפוך לנסיך מוויילס וכתוצאה יירש את דוכסות קורנוול הכוללת נכסים בשווי של למעלה ממיליארד דולר. לכן בחלוקת הירושה, ייתכן שהמלכה האם הורישה לנסיך הארי מעט יותר".
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי קייט מידלטון הנסיך וויליאם
הנסיך הארי קייט מידלטון הנסיך וויליאם
המסוכסכים. וויליאם, קייט והארי
(צילום: Danny Martindale/WireImage)
עיתון "מירור" אישר את התאוריה של הסופר, וסיפר כי הארי יקבל 8.5 מיליון דולר - סכום גבוה יותר ממה שקיבל אחיו הגדול. "המלכה האם ידעה שיהיו להארי פחות הזדמנויות ואחריות, ולכן זו הייתה החלטה הגיונית ומתחשבת".
נציין שההחלטה שקיבלה המלכה האם המנוחה הגיעה הרבה לפני שהארי הכיר את מייגן, פרש מהמלוכה, העציב את סבתו המלכה אליזבת והסתכסך עם אחיו הגדול וויליאם. "המלכה האם לא יכולה הייתה לצפות את כל הצרות שהארי יגרום למשפחה. אני מאמין שהיא הייתה מקצצת לו לחלוטין את הירושה לו ידעה", הבהיר אנדרסן.
בינתיים, עד שהכסף המיוחל ייכנס לחשבון המשותף של הסאסקסים, הנסיך וויליאם וקייט מידלטון כצפוי פחות מרוצים, שלא נאמר "סולדים" מההחלטה. "וויליאם נגעל מזה שהארי שוב הולך לקבל מיליונים בלי לנקוף אצבע עבורם", אמר מקורב לנסיכים מוויילס. "אין שום דבר שהוא יכול לעשות בקשר לזה מלבד לכעוס. אם זה היה תלוי בוויליאם - הארי לא היה מקבל את הכסף בכלל".
המקורב הוסיף: "וויליאם לא חושב שלאחיו מגיע לקבל את הכסף הזה והוא חושב שמדובר במצב די רקוב. הארי מתוגמל אחרי היחס הנוראי שהוא נתן לכולם. וויליאם וקייט לא סומכים על הארי ומייגן - אז הידיעה שהוא הולך לקבל את הירושה של סבתא רבתא שלהם, משאירה טעם רע מאוד".
ארמון קנזינגטון סירב להגיב לדברים.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי קייט מידלטון הנסיך וויליאם
הנסיך הארי קייט מידלטון הנסיך וויליאם
בימים נטולי מייגן
(צילום: Danny Martindale/WireImage)
למען ההגינות נבהיר שכפי שצפתה המלכה האם, וויליאם אכן ירש את דוכסות קורנוול. למעשה, רק בחודש יולי האחרון דווח כי הוא הגדיל את הונו האישי ב-30.4 מיליון דולר לאחר שקיבל מאביו את הדוכסות, שמייצרת רווחים ישירים ליורש העצר.
ורק כדי לסבר את האוזן, נציין כי על פי דיווחים - הונו האישי של הנסיך וויליאם, נכון לשנת 2024, עומד על 100 מיליון ליש"ט - כלומר 468,416,600 שקל. לשם השוואה, הונו האישי של אביו המלך עומד על 597 מיליון ליש"ט.
לנסיך הארי ומייגן מרקל, לעומת זאת, יש עובר ושב הרבה יותר צנוע עם 60 מיליון דולר סך הכל, כך דווח בחודש אפריל האחרון.
3 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם הנסיך הארי
הנסיך וויליאם הנסיך הארי
פרגון בין אחים זה חשוב, שתדעו
(צילום: Gettyimages)