4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
נפרד מהתואר המלכותי. הנסיך הארי
(צילום: רויטרס)
שלוש שנים ושמונה חודשים לאחר שהודיע על פרישתו מהמלוכה - התואר המלכותי HRH (הוד מעלתו, His Royal Highness) של הנסיך הארי נשלל ממנו - בשלב הראשון מעמוד הבית של האתר הרשמי של משפחת המלוכה.
נזכיר כי לאחר פרישתם של הנסיך הארי ומייגן מרקל מהמלוכה, במהלך שזכה לכינוי "מגזיט", נאמר על ידי בית המלוכה כי השניים יורשו לשמור את תארי ה-HRH שלכם, אך לא יורשו להשתמש בהם. למרות ההחלטה, באתר הרשמי של המלוכה התואר של הארי עדיין הופיע - אך כאמור, לא עוד.
השינוי של הארי מצטרף לזה של מייגן, שבמקרה שלה השינוי הגיע שבועות ספורים לאחר הפרישה, כשתואר ה-HRH הוסר מהדף שלה וכעת היא מכונה כ"דוכסית" או פשוט "היא".
"האתר של בית המלוכה מתעדכן על בסיס קבוע כדי לשקף את עבודתם של בני משפחת המלוכה", כך מסר בעבר דובר ארמון בקינגהאם.
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
נו, ועכשיו אתה כבר מתחרט על כל מה שעוללתם?
(צילום: רויטרס)
הבשורה על מחיקת התואר של הנסיך מהאתר מגיעה במקביל לתקופה יחסית סוערת בחייהם של הדוכסים מסאסקס - שאומנם רגילים להיות בלב הסערה אך הפעם נאלצים להתמודד עם שמועות על קרע ביניהם, בחיי הנישואים שלהם, ולא כמו תמיד מול בית המלוכה.
אתמול (ג') נחת הנסיך הארי בטוקיו שם נפגש עם שחקן הפולו הארגנטינאי נאצ'ו פיגראס. השניים צפויים להשתתף בשבת הקרובה במשחק לטובת גיוס תרומות לטובת סיוע לצעירים שנדבקו באיידס.
למרות שעד לרגע האחרון לא מסרו את התייחסותם - מרקל לא הצטרפה לנסיעה של הנסיך, מה שממשיך להעצים את השמועות סביב מצבם הזוגי.
4 צפייה בגלריה
מייגן מרקל הנסיך הארי
מייגן מרקל הנסיך הארי
הוא והיא. זהו, בלי תארים
(צילום: Kevin Mazur/GettyImages)
ואם כבר בדוכסים מסאסקס עסקינן: בימים האחרונים דווח כי השנים יפיקו סרט רומנטי עבור נטפליקס, כחלק מהעסקה שחתמו עם ענקית התוכן על סך של 100 מיליון דולר. אך הביקורות, עוד לפני ההפקה, רחוקות מלהיות חיוביות. "להארי ומייגן יש אפס ניסיון בהפקה של דרמה או כל דבר אחר בעל משמעות", מסר יודע דבר.
4 צפייה בגלריה
מייגן מרקל הנסיך הארי
מייגן מרקל הנסיך הארי
מתים לדעת מה יעלה בגורלכם הזוגי
(מתוך "הארי ומייגן", נטפליקס)