הדרמה בארמון בשיאה: אחרי שמקורב לנסיכים וויליאם וקייט מידלטון טען שאין בכוונתם להתפייס עם הנסיך הארי ומייגן מרקל לאור מצבה הבריאותי של מידלטון - כעת נרשמת תפנית בעלילה.
הסופר המלכותי טום קווין, מחבר הספר "ארמון קנזינגטון: זיכרונות אינטימיים מהמלכה מרי ועד מייגן מרקל", סיפר ל"מירור" שוויליאם וקייט ביקשו להיפגש עם הארי ומייגן, אך הוסיף כי בשלב זה האיחוד טרם הבשיל. "הנסיכים מוויילס הציעו להארי ומייגן להביא את ילדיהם לבריטניה כדי לנסות להתפייס - אך ההצעה לא נענתה עד כה", אמר. הוא הוסיף ש"אין שום סיכוי שמייגן תסכים להביא את ילדיה לבריטניה".
3 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם הנסיך הארי מייגן מרקל קייט מידלטון
הנסיך וויליאם הנסיך הארי מייגן מרקל קייט מידלטון
אליזבת מתהפכת מהתרגשות. קייט, וויליאם, הארי ומייגן
(צילום: Gettyimages)
מערכת היחסים של הארבעה החלה להתפורר בנובמבר 2018, חצי שנה בלבד לאחר החתונה המלכותית של הארי ומייגן, אך התרסקה סופית בינואר 2020 כשהדוכסים מסאסקס הודיעו במפתיע על פרישתם מהמלוכה.
במרץ 2021 הקרע התעצם משמעותית, בעקבות הריאיון הסנסציוני של הארי ומייגן (טוב, בעיקר מייגן) לאופרה ווינפרי, במהלכו האשימה את משפחת המלוכה בשלל האשמות: החריפה מכולן הייתה שהם גזענים.
בנוסף לכל זה, הארי טען שהוא חושש להביא את משפחתו לבריטניה מאחר והמשטרה מסרבת לספק להם שירותי אבטחה כפי שמקבלים שאר בני המשפחה. הארי איים ואף קיים את הבטחתו לנקוט בצעדים משפטיים על מנת להבטיח את האבטחה למשפחתו, אך בחודש פברואר האחרון קבע בית המשפט בבריטניה כי הם לא יאובטחו על חשבון משלמי המיסים.
ממשלת בריטניה טענה כי כל ביקור של הסאסקסים ייבחן לגופו ובהתאם לכך יוחלט אם המדינה היא זו שתעניק את האבטחה או שהארי ומייגן ידאגו לה מכיסם.
3 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם הנסיך הארי מייגן מרקל קייט מידלטון
הנסיך וויליאם הנסיך הארי מייגן מרקל קייט מידלטון
האם נזכה לעוד תמונה כזו?
(צילום: Gettyimages)
הפעם האחרונה שהנסיכים מוויילס פגשו את הדוכסים מסאסקס הייתה בספטמבר 2022 - בעקבות מותה של המלכה אליזבת. על פי הדיווחים, היה זה הנסיך וויליאם שהרים טלפון לאחיו הצעיר והציע לו ולאשתו להצטרף אליו ולקייט בצעידה לעבר טירת ווינדזור כדי לפגוש את תומכי המלוכה. "היה מקסים לראות את כולם ביחד, אולי הם יוכלו לחזור למערכת יחסים תקינה", אמר אחד האזרחים.
בהתחשב בעובדה שהסאסקסים פרשו מהמלוכה כדי להעניק לילדיהם שגרת חיים רגועה ולהתרחק מכל הדרמה התקשורתית - מאז פרישתם הם הספיקו להתראיין לכל ערוץ אמריקני שרק ביקש, להוציא סדרת דוקו על חייהם, ספר חושפני והיד עוד נטויה. "הראיונות החוזרים של הארי ומייגן רק מעמיסים עוד מתח על מערכת היחסים שלהם עם וויליאם וקייט - שגם ככה תלויה על חוט דק מאוד", אמר מקורב יודע דבר ל-Us Weekly בדצמבר 2022.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
תעלו על טיסה לבריטניה ודי!
(צילום: רויטרס)