5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
עסקים כרגיל? הנסיך הארי ומייגן מרקל
(צילום מסך)
לראשונה מאז החלו לצוץ שמועות בדבר משבר בנישואיהם - הנסיך הארי ומייגן מרקל מציגים חזית אוהבת ומאוחדת, או לפחות זה מה שהם מנסים לעשות.
הערב (ד') פורסם סרטון וידיאו חדש של הדוכסים מסאסקס, שצלצלו בהפתעה למקבלי המענקים של RTYPF (קרן הפועלת למען נוער בתחום הטכנולוגיה) כדי לבשר להם על הזכייה. השניים צולמו כשהם יושבים על ספסל גינה, כשהרגליים שלהם מופנות אחד כלפי השנייה, מה שאמור להעיד על קרבה. "תודה שעשית את כל מה שאתה עושה, הילדים שלנו אסירי תודה", אמר הארי לאחד הזוכים המאושרים, ומייגן הוסיפה בצחקוק: "הם עדיין לא יודעים את זה, אבל הם יידעו".
הסרטון המפתיע שוחרר לאתרי החדשות ברחבי העולם, במקרה או שלא, שעות ספורות לאחר ששני המגזינים הנחשבים ביותר בעולם הבידור - People ו-Us Weekly, חשפו את שעריהם, כשעל שניהם מתנוססת תמונה של הארי ומייגן - לצד כותרות קשות.
"תחת לחץ", כתבו במגזין People בגדול, והוסיפו: "שלוש שנים לאחר שנטשו את חובותיהם המלכותיים, השניים מתקשים עם אתגרים לא צפויים בזמן שהם בונים את עתידם בהוליווד".
5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
השער של מגזין People
(צילום מסך)
מגזין Us Weekly יצא גם כן בכותרת דרמטית, עם הכיתוב: "האמת על הנישואים שלהם", יחד עם ציטוטים ממקורות יודעי דבר. "זו תקופה מאתגרת מאוד עבור הארי ומייגן", אמר מקור אחד, ואחר הסביר כי הם עדיין מנסים לשמור על חזית מאוחדת. "הארי ומייגן לא עוקבים אחר הדברים השליליים שאומרים עליהם, זה לא נגמר. הם עושים כמיטב יכולתם להתעלות מעל זה - אבל כמובן שזה מטריד אותם", הוסיף מקור שלישי.
5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
השער של מגזין Us Weekly
(צילום מסך)
זו הפעם הראשונה שהשניים נראים יחד מאז שהגיעו לגאלה היוקרתית בניו יורק בחודש מאי האחרון. יממה לאחר אותה גאלה סיפר הדובר של הזוג המלכותי כי השניים נקלעו למרדף מסכן חיים ברחובות ניו יורק, לאחר שצלמי פפראצי ניסו להשיג תמונות שלהם. "המרדף הבלתי פוסק הזה, שנמשך למעלה משעתיים, כמעט ויצר מספר רב של תאונות הכוללות רכבים, הולכי רגל ושני שוטרי NYPD", מסר הדובר של בני הזוג.
בזמן שהצוות של הדוכסים מסאסקס העצים את המקרה, נהג המונית שהסיע את השניים סיפר גרסה מאוד שונה והסביר כי אותו מרדף מסוכן לא קרה כך. "הכל מאוד מוגזם", הוא אמר. "ניו יורק היא המקום הבטוח ביותר להיות בו. יש תחנות משטרה ושוטרים בכל מקום".
ימים ספורים לאחר התקרית פסחו הדוכסים על חגיגות יום נישואיהם החמישי, מה שהוביל לגל שמועות בדבר מצב היחסים של השניים, שלפי מקורבים - עלו על שרטון. "הארי מעמיד פנים שהוא אדם מאושר, לא הייתה לו הצלחה כאנגלי אז הוא מנסה את מזלו כאמריקני", אמרה העיתונאית הבריטית פטרונלה וויאט בריאיון למנחה החדשות מארק דולן שפורסם באתר "סקיי ניוז". "אני חושבת שהוא מנסה לחיות את החלום האמריקני. הוא כל כך מתאמץ להיראות מאושר אבל הוא קצת כמו שחקן על במה שמתחזה לאדם מאושר. אם היית חלק ממשפחת המלוכה הבריטית במשך שלושים שנה - לחשוב שאתה יכול לעבור להוליווד ולהמשיך את זה שם, במקום שאף אחד לא שם שיט על התארים?".
5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
אנחנו לא קונים את הלאבי דאבי הזה
(צילום מסך)
והמצב מחמיר: בחודש יוני האחרון פורסם כי ענקית האודיו ספוטיפיי החליטה לבטל את הפודקאסט של הדוכסים מסאסקס, Archetypes, מאחר והשניים "לא עמדו במדד הפרודוקטיביות". ספוטיפיי וחברת ההפקות של הסאסקסים - Archewell Audio, פרסמו הצהרה משותפת בה אמרו כי הם "הסכימו יחד להיפרד וגאים בסדרת הפודקאסטים שעשו במשותף".
לצד כל זה, מומחים מעבר לים הזהירו כי הבאז סביב הדוכסים מסאסקס מתחיל להיעלם. "הביקורת התוקפנית של הארי ומייגן על מוסד המלוכה המכובד עלולה לגרום לפופולריות שלהם לדעוך. בסופו של דבר, זה לא משנה עד כמה מייגן מפורסמת, בארצות הברית תמיד יהיה מישהו יותר מפורסם ממנה", סיכמה הסופרת המלכותית טסה דנלופ, והוסיפה: "כדי להצליח באמת נדרש הרבה יותר מתואר מלכותי וכסף. הארי לא יכול להתחרות בוויליאם ומייגן פחות ראויה לציון מהנסיכה מוויילס, הלא היא קייט מידלטון. גם כתר של דיאנה או תג של המסדר הוויקטוריאני לא יעזרו פה".
בעוד יומיים, ב-4 באוגוסט, תחגוג מרקל את יום הולדתה ה-42, ונראה שגם השנה השאלה הגדולה ביותר שנשאלת היא מי מבני המלוכה יברך את הדוכסית - אם בכלל, וגם: האם הדוכסים יחגגו יחד ויצליחו להשקיט את השמועות סביבם? נגלה בקרוב.
5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
מבולבלים? גם אנחנו
(צילום: רויטרס)
פורסם לראשונה: 19:51, 02.08.23