2 צפייה בגלריה
בראד פיט
בראד פיט
פתח את 2023 כמו שצריך. בראד פיט
(צילום: GettyImages)
והרי לפניכם שני אנשים שפתחו את השנה החדשה כמו שצריך: בראד פיט ובת זוגו הטרייה אינס דה רמון תועדו על ידי הפפראצי בבית מלון בקאבו סאן לוקאס שבמקסיקו, כשהם נופשים בבריכה בבגדי ים ודה רמון ללא חלק עליון.
אתר Page Six פרסם אמש (ג') את התמונות, בהן הכוכב בן ה-59 מפגין גוף לתלפיות וקורא בקלסר עתיר דפים, בעוד רמון (32) יושבת לצידו וגבה החשוף מופנה למצלמה.
השניים תועדו ביחד כמה פעמים בחודשים האחרונים והיה ברור שהקשר ביניהם מתחמם כשפיט לקח את רמון לבכורת סרטו החדש "בבילון", שם הציג אותה בפני חבריו ומכריו. לפני כשבועיים הם גם חגגו ביחד את יום הולדתו, אבל אם עד כה בכל זאת היה ספק לגבי רצינות הקשר שלהם, כעת נראה שאפשר להגיד בביטחון שמדובר בזוגיות רשמית.
למרות זאת, מקורביו של בראד מתעקשים לצנן את ההתלהבות: "הם יוצאים ונהנים", סיפר אחד מהם לאתר People. "יש ביניהם משהו טוב, אין לחץ ובראד נהנה. הוא לא נפגש עם אף אחת אחרת כרגע, הוא מבלה הרבה עם אינס והוא מאושר".
באופן משעשע ודי מדהים – מישהי שנפשה גם היא בסוף השבוע האחרון ממש באותה העיר היא לא אחרת מאשר אשתו לשעבר והאקסית המיתולוגית ג'ניפר אניסטון, שחגגה שם את תחילת השנה האזרחית ביחד עם החברים הטובים ג'ייסון בייטמן וג'ימי קימל. לא ברור אם אניסטון ופיט נפגשו במהלך השהות המשותפת שלהם בעיר ואם כן, מאוד היינו רוצים לדעת אם הוא הציג את שתי הנשים זו לזו.
ג'ניפר אניסטון חוזרת ללוס אנג'לס, אחרי החופשה במקסיקו
בשבוע הבא ייערך טקס פרסי גלובוס הזהב, שם סרטו של פיט מועמד ב-5 קטגוריות, כולל מועמדות לפיט עצמו, כך שכרגע השאלה הגדולה היא האם דה רמון תלווה אותו לטקס וחשוב מכך – האם נזכה לראות תמונות רשמיות ראשונות שלהם ביחד על השטיח האדום.
2 צפייה בגלריה
בראד פיט
בראד פיט
בחייאת, תביא אותה איתך לגלובוס הזהב, שיהיה קצת מעניין!
(צילום: Gettyimages)