ריחו"ל

לא מתייאשת: פמלה אנדרסון התחתנה בפעם השישית

שנה לאחר שנישאה (והתגרשה) בפעם החמישית, כוכבת "משמר המפרץ" התחתנה שוב, הפעם עם שומר הראש שלה, בנאי בשם דן הייהרסט. "אני בדיוק איפה שאני צריכה להיות, בזרועותיו של האדם שאוהב אותי"

ושוב פעם כלה. פמלה אנדרסון (צילום: Gettyimages)
ושוב פעם כלה. פמלה אנדרסוןצילום: Gettyimages

 

בשורות מפתיעות מעבר לים: פמלה אנדרסון (53) נישאה בפעם השישית (!), הפעם לשומר הראש שלה דן הייהרסט, כך נחשף אמש (ד') ב-"דיילי מייל". על פי הדיווחים, השניים ערכו טקס אינטימי בערב חג המולד בחצר ביתה של אנדרסון, בוונקובר שבקנדה. "אני בדיוק איפה שאני צריכה להיות, בזרועותיו של האדם שאוהב אותי", אמרה בריאיון בלעדי לאתר.

 

לפני שנמשיך נציין כי החתונה המפתיעה מגיעה בדיוק שנה לאחר שאנדרסון נישאה לג'ון פטרס, מפיק סרטים הוליוודי, והתגרשה פחות משבועיים לאחר החתונה. לא שאנחנו רומזים על משהו, כן? רק מניחים כאן את העובדות.

 

 
נחזור לזוג המאושר. הרומן בין השניים נרקם במהלך הסגר שנכפה על כולנו מאז פרץ נגיף הקורונה לחיינו. הם נפגשו לראשונה ממש לפני תחילתו של הסגר ומאז בילו יחד 24 שעות ביממה. "השנה הזו הרגישה כמו שבע שנים בחייהם של הכלבים", אמרה אנדרסון בנימה מתלוצצת, והוסיפה כי זו הייתה התאמה מידית וטבעית. כוכבת "משמר המפרץ" הוסיפה וסיפרה על הבחירה להתחתן דווקא בחצר ביתה והחשיבות העצומה שבהחלטה. "בחרתי להתחתן בנכס שקניתי מסבי וסבתי לפני כ-25 שנה. כאן ההורים שלי התחתנו והם עדיין ביחד - אני מרגישה שסגרתי מעגל. אני מאוהבת! התחתנו בערב חג המולד וקיבלנו את ברכת משפחותינו וכולם שמחים עבורנו".
 
כאמור, החתונה הייתה אינטימית. ספק בגלל הקורונה ספק בגלל ששוב, מדובר בפעם השישית שכוכבת "משמר המפרץ" מכריזה על נישואיה. לאנדרסון לא הייתה שושבינה ולהייהרסט לא היה "בסט מן" שיעמוד לצידו בזמן שאשתו לעתיד צועדת לעברו. "העדפנו להיות לבדנו, רק אנחנו".
 
 
והקיטש עוד רחוק מלהסתיים. כשאנדרסון נשאלה לגבי התוכניות לירח הדבש ענתה את התשובה הידועה מראש, ואמרה: "כל יום הוא ירח דבש עבורנו", ומיד המשיכה לספר על נפלאות ביתה בוונקובר. "יש כאן אנרגיה מיוחדת. העצים הכירו אותי כל חיי ולהיות שוב מוקפת בטבע שהכרתי מאז ילדותי - ביום חתונתי זה עוצמתי מאוד". נציין כי השחקנית חזרה להתגורר באי ונקובר ביולי 2019, אז החליטה לשפץ את האחוזה ועל פי הדיווחים השקיעה למעלה ממיליון דולר כדי שהבית יהיה לטעמה.
 
מאז הכירו אנדרסון והייהרסט השניים משקיעים את זמנם בסיוע ומקלט עבור בעלי חיים מקומיים כחלק מהעמותה RASTA Sanctuary, שמקפידה לשבח את הזוג בפוסטים באינסטגרם ולהכריז כי מדובר ב"זוג נדיב הפליא". על פי העמותה הייהרסט, בנאי במקצועו, נשקיע מזמנו כדי לעזור בבניית רפת חדשה ואנדרסון הוסיפה תרומה נגיבה מאוד בעבור הפרויקט. "פמלה הפתיעה את כולנו במתנה מוקדמת לחג המולד וכיסתה בנדיבותה את עלות המלט בבניית הרפת החדשה. אנחנו אסירי תודה", כך נכתב בעמוד הרשמית של בית ההארחה, המספק בית לחיות משק באי ונקובר.
 
"פמלה ודן עושים דברים נפלאים יחד", סיפר מקורב לזוג הטרי, והוסיף: "הם מעורבים מאוד בכל הקשור לסיוע בקהילה בה הם חיים, כולל תמיכה בילדים. יש להם לבבות ענקיים". ולגבי דן, מסתבר שפמלה היא האישה עליה הוא תמיד חלם (הוא וכל שאר הגברים בעולם). "דן התחתן עם נערת חלומותיו והוא כל כך גאה בפמלה ובהישגים שלה. הוא תומך בה בכל החלטה שתיקח".
 
 
ואם כבר פמלה, ביום שלישי האחרון הודיעה הכוכבת כי היא מתכוונת לעזוב את הרשתות החברתיות ונפרדה מעוקביה באינסטגרם. אנדרסון העלתה תמונה שלה מימי הזוהר, וכתבה: "זה יהיה הפוסט האחרון שלי באינסטגרם, בטוויטר או בפייסבוק. מעולם לא התעניינתי ברשתות החברתיות וכעת, כשאני חיה חיים שנותנים לי השראה, על ידי קריאה ושהייה בטבע, אני משוחררת. אני מקווה שתמצאו את האומץ וההשראה לעקוב אחר המטרות שלכם. ותנסו לא להתפתות, זה מה שהם רוצים וכך הם מרוויחים כסף. תשלטו על המוח שלכם". נשמע שאנדרסון בהחלט קיבלה השראה מהנאום הגנוב של מייגן מרקל, שהשוותה בין אנשים המכורים לסמים ומשתמשי המדיה החברתית.
 
היית יכולה להשקיע בתמונת פרידה פחות מפוקסלת (צילום: אינסטגרם)
היית יכולה להשקיע בתמונת פרידה פחות מפוקסלתצילום: אינסטגרם
 
אז נכון שנראה שאנדרסון מאושרת ונמצאת במקום נפלא ואולי אפילו שפוי, אבל אנחנו כאן כדי לתת סקירה קצרה והצצה למערכות היחסים של המצילה הלוהטת בתבל. ב-1995 נישאה אנדרסון לטומי לי, לאחר היכרות שנמשכה 96 שעות בלבד. השניים נישאו על חוף הים ואנדרסון לבשה ביקיני במקום שמלת כלה. שנה לאחר מכן, ב-1996, נולד בנם הבכור ברנדון תומאס, ובשנת 1997 נולד בנם השני, דילן. אגב, אי אפשר שלא להזכיר את קלטת הסקס המפורסמת של השניים, שהקפיצה את מעמדה של אנדרסון משחקנית ידועה לכוכבת על בינלאומית. לאחר התעללויות ממושכות מצידו של לי, השניים נפרדו והתגרשו סופית בשנת 1998.
 
ביולי 2006 התחתנה אנדרסון עם קיד רוק, ביאכטה על חופי צרפת, וארבעה חודשים לאחר מכן, בנובמבר של אותה השנה, אנדרסון הגישה בקשה לגירושים. חכו, זה ממשיך. באוקטובר 2007 נישאה הכוכבת לריק סלומון וארבעה חודשים לאחר מכן, בפברואר 2008, השניים התגרשו - אך בשנת 2014 נישאו שוב, נישואים שהחזיקו מעמד עד אפריל 2015. בינואר 2020 אנדרסון נישאה בפעם החמישית, הפעם למפיק הסרטים ההוליוודי ג'ון פטרס, אך הנישואים המדוברים הסתיימו פחות משבועיים לאחר שנערכו.
 
מחכים לפעם השביעית (צילום: Gettyimages)
מחכים לפעם השביעיתצילום: Gettyimages

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פייסבוק
אינסטגרם
twitter
הדגמים המנצחים של 2018