הזיכרון שלנו אולי קצר, אבל מתי הייתה הפעם האחרונה שסערה חורפית זכתה לשם משלה וגרמה למדינה שלמה למלמל "כרמל" בפחד? אבל עד שהיא תגיע ותעשה את השואו שלה, זה בהחלט זמן טוב להיזכר בכמה מהסערות הגדולות שפקדו השנה את הביצה, ללא קשר לעונות השנה. מליהיא גרינר ועד ארז דריגס, כרמל את לא לבד.

ארז דריגס: לסצנת הסיום הזו לא ציפינו

8 צפייה בגלריה
לסיום כזה לא ציפינו. ארז דריגס
לסיום כזה לא ציפינו. ארז דריגס
לסיום כזה לא ציפינו. ארז דריגס
(צילום מסך)
חודש אחרי שהעונה הראשונה של "חזרות" נגמרה והשאירה את כולנו עם טעם של עוד, הוטלה באתרי החדשות פצצה ששינתה את כללי המשחק והטילה צל על הסדרה. עדויות נגד כוכב ויוצר הסדרה, השחקן ארז דריגס טרפו את הקלפים ושינו את השיח. תחקיר שפורסם בחודש פברואר האחרון באתר "פוליטיקלי קוראת" חשף שורה של עדויות של נשים נגד דריגס, שמצביעות על התנהלות בעייתית כלפי נשים ואף כלל צילומי מסך עם הודעות בעלות אופי מיני ששלח השחקן והיוצר. איך לומר, זו לא הייתה סצנת הסיום שחלמנו עליה.
הסערה התחוללה בן רגע וכלי התקשורת השונים סיקרו בהרחבה את המקרה. דריגס הגיב לפרסומים: "אני מודע להתנהגות שפגעה. מקווה שאוכל בבוא העת להתנצל בפני אלו שפגעתי בהן" ועשרה ימים לאחר מכן פרסם פוסט ארוך ומתנצל בו לקח אחריות על המעשים המיוחסים לו. "אני בשלבי החלמה - מתנצל מעומק הלב", כתב והוסיף: "פגעתי בלא מעט אנשים לאורך השנים, הלוואי ולא הייתי כותב את הדברים ההם".
מהשם הכי חם בביצה, דריגס הפך מיד למוקצה ובחר להוריד פרופיל ואף שלא להגיע לטקספרסי האקדמיה שנערך באפריל ובו "חזרות" חזרה הביתה כמנצחת הגדולה עם שמונה פסלונים ביניהם הפרס לסדרת הדרמה הקומית הטובה ביותר. שותפתו לעשייה, נועה קולר, שנבחרה למקום הראשון ברשימת "היפים והנכונים", התייחסה לראשונה לפרשה כשהתראיינה לכתבת השער של Pplus: "מה שלי חשוב להגיד זה שארז דריגס עשה דברים מאוד קשים לנשים, דברים פוגעניים, אבל הוא גם הבן אדם היחידי שאני מכירה מתוך המון גברים שיכולים לעשות דברים קשים לנשים - שלקח אחריות על המעשים שלו, הרבה לפני שהפרשייה התפוצצה", שיתפה אותנו קולר בעיניים נוצצות מדמעות. "הוא מטפל בעצמו כי היה לו חשוב באופן אישי להיות בן אדם טוב יותר, ואת זה אני יודעת כי אני מכירה אותו ואני חברה שלו".
אחרי חודשים של שקט יחסי, פגשנו את דריגס באוקטובר האחרון יחד עם הבסטי קולר בתיאטרון "גשר", בפרימיירה החגיגית של "השחף" - במה שנראה כמו דרך שקטה להבהיר שהסערה ההיא כבר מאחוריהם.
8 צפייה בגלריה
עמדה לצידו. נועה קולר וארז דריגס
עמדה לצידו. נועה קולר וארז דריגס
עמדה לצידו. נועה קולר וארז דריגס
(צילום: אביב חופי)

ליהיא גרינר: אין שנה בלי סערה על שמה

8 צפייה בגלריה
אין שנה בלי סערה. ליהיא גרינר
אין שנה בלי סערה. ליהיא גרינר
אין שנה בלי סערה. ליהיא גרינר
למעלה מעשר שנים שליהיא גרינר מספקת לנו סערות והרבה מאוד חומר לכתוב עליו - ברמה כזו שאנחנו די מתפלאים איך היא עוד לא זכתה לסופה על שמה. גרינר היא אולי האישה היחידה שיכולה לככב לבד בכתבת הסערות הגדולות של הביצה, וגם השנה סיפקה לנו לא מעט רגעים משמעותיים. ואנחנו אפילו לא מתכוונים לכל פרשת "גולסטאריות" - לא להברזה שלה בדקה ה-90 מצילומי העונה החדשה כשהבינה שהיא מקבלת פחות כסף מחברותיה לקבוצה רוסלנה רודינה ואורטל עמר ("הבנתי את הסכומים שהבנות מקבלות ואמרתי שאין מצב שאני אעבוד כל כך קשה, אעשה צחוקים וכיף, והפלקטים מקבלות כפול וחצי ממני בגלל שההיא המליטה תינוק מבן אל וזאת המליטה מאייל גולן"), ולא להתכתבויות שדלפו מקבוצת הווטסאפ של הנשים (כשגרינר דאגה להזכיר לרודינה שאם לא היה לה ילד עם אייל גולן היא הייתה נעלמת ממזמן ורודינה איגפה משמאל ועלתה להתקפה משלה כשאמרה "אם את לא נכנסת לריבים אף אחד לא מסקר אותך כי את לא מעניינת אף אחד").
אבל כל זה כאמור לא משתווה לסערה הגדולה ביותר שחוללה כוכבת הריאליטי השנה, כזו שגרמה לה אפילו לסגור את חשבון האינסטגרם למספרשבועות. אנחנו כמובן מדברים על הסערה התקשורתית שחוללה גרינר והגיעה עד למהדורות החדשות בעקבות הסרטון בו הביעה את דעתה על האסון בהר המירון בו נספו 45 אנשים. "לא חייב ככה כמו סרדינים כולם, תראו מה עשיתם. כל הגברים החרדים האלו, מה זה? לא ראיתי חיות כאלה. רצחתם אנשים", אמרה כוכבת הריאליטי. הסרטון התפשט כמו אש בשדה קוצים וגרינר מיהרה למחוק אותו אבל זה כבר היה מאוחר מידי. בסטורי החדש שהעלתה גרינר מיררה בבכי וניסתה לכפר על הדברים שאמרה: "לא לכלכתי על אף אחד, אתם עומדים על זה שאמרתי שזה כמו חיות, אמרתי את זה על הכמות של האנשים, על העומס, זה מה שעלה לי לראש, זה לא שהם ספציפית חיות", ניסתה גרינר להסביר. אלא שהסרטון עלה לה ביוקר ואלפי אנשים הסירו ממנה עוקב. אל דאגה, שלושה שבועות אחרי שירדה למחתרת, חזרה גרינר לאינסטגרם בכוחות מחודשים והיום היא עומדת על 205 אלף עוקבים, שמחכים לסערה הבאה שתגיע.

מיכל הקטנה: נושפת בעורפה של ליהיא גרינר

8 צפייה בגלריה
סערה וקעקוע. מיכל ויצמן יחד עם הבת יולי והקעקועים שהסעירו את כולם
סערה וקעקוע. מיכל ויצמן יחד עם הבת יולי והקעקועים שהסעירו את כולם
סערה וקעקוע. מיכל ויצמן יחד עם הבת יולי והקעקועים שהסעירו את כולם
(מתוך עמוד האינסטגרם)
נכון שלליהיא גרינר אין באמת מתחרות בכל מה שנוגע לסערות בביצה, אבל אין ספק שכוכבת הילדים מיכל (הקטנה) ויצמן, נותנת לה פייט הגון. מי שזוכה גם השנה לספק לנו סערה בביצה (ונדמה שכל שנה יש משהו), הצליחה להסעיר את הרוחות כשבחודש אוקטובר האחרון גילינו שהיא ובתה הבכורה, יולי ויצמן בת ה-14(!) החליטו להתקעקע יחדוהרשת הייתה כמרקחה. לקעקוע הראשון שלה בחרה הבת לצייר על גופה את החתימה של אמה, בעוד שמלכתהילדים התחדשה בקעקוע בצורת החתימה של בתה. וכן, הטוקבקסטים בהחלט עבדו שעות נוספות על המקלדת ותקפו את ויצמן שאפשרה לבתה לקעקע את עצמן.
היא מצידה לא ממש התרגשה, או לפחות דאגה לשמור על פני פוקר כשסיפרה לנו על החוויה המשותפת שלה ושל בתה. "הקעקוע זה משהו שיולי מאוד רצתה לעשות, זו המתנה שהיא בחרה לגיל 14", סיפרה לנו ויצמן בתגובה לסערה. "יולי היא ילדה מאוד חכמה ונבונה, היא הסבירה שבכל גיל אפשר להתחרט על קעקוע וגם שאלה למה שהיא תתחרט - שהיא רוצה את החתימה שלי, שאין מישהו בעולם שהיא אוהבת יותר ממני ושאני הדבר הכי יקר לה בעולם. ברגע שהיא אמרה את זה, זה כל כך ריגש אותי, שאין סיכוי שהיא תתחרט על קעקוע של החתימה שלי על הגוף שלה". נדבר עוד עשר שנים, סבבה?
8 צפייה בגלריה
נותנת פייט ללהיא גרינר. מיכל הקטנה
נותנת פייט ללהיא גרינר. מיכל הקטנה
נותנת פייט ללהיא גרינר. מיכל הקטנה
(צילום: ענת מוסברג)

רני רהב VS אסתי גיזנבורג: ההיריון שפרץ את תיבת הפנדורה

8 צפייה בגלריה
ב-2019 הדברים נראו אחרת לגמרי. אסתי גינזבורג ועדי קייזמן עם הילה רהב
ב-2019 הדברים נראו אחרת לגמרי. אסתי גינזבורג ועדי קייזמן עם הילה רהב
ב-2019 הדברים נראו אחרת לגמרי. אסתי גינזבורג ועדי קייזמן עם הילה רהב
(צילום: אביב חופי)
יש חברויות בביצה שאנחנו יכולים לחתום בוודאות שהן נחלת העבר, אחת מהן הייתה בין אסתי גינזבורג ובעלה עדי קייזמן ורני והילה רהב. מי שעד לפני שנתיים חלקו יחד חוויות משותפות בחופשות פוטוגניות מעבר לים, השתתפו במסיבות נוצצות בארץ למוזמנים בלבד והיו ידועים כבסטיז בביצה, עמדו השנה במרכז אחת הסערות היותר מעניינות שהיו השנה.
מה שהחל כאייטם משמח שפורסם לראשונה כאןאצלנו ב-Pplus בחודש נובמבר האחרון, כשסיפרנו לכם שהדוגמנית ובעלה איש העסקים שמתגוררים בלוס אנג'לס מצפים לילד שלישי, השתנה מהר מאוד כשהחבר הטוב לשעבר של בני הזוג, רהב, לא הצליח לשמור בבטן וחשף מה דעתו על ההיריון של הדוגמנית. איש יחסי הציבור עלה להתקפה כששיתף פוסט נוקב בדבר ההיריון: "מזל טוב גברת גינזבורג. כשאנשים חייבים כל כך הרבה כסף לאנשים אחרים הם לא מרחיבים את המשפחה לפני שמחזירים את החובות!". צילומי המסך החלו לעבור בין המפורסמים ועוד לפני שהפסקנו להבין מה אנחנו קוראים, הוא הבהיר: "מחזירים חובות ואז יש זמן להרחיב את המשפחה. יש גבול לכל בדיחה. אי אפשר לחיות על חשבון אחרים! בושה. אני במקומך לא הייתי יוצא מהבית עד שהייתי מחזיר הכל עד הגרוש האחרון. מזל טוב".
בתגובה מרוזמת לדבריו, גינזבורג העדיפה לשמור את הקלפים קרוב אליה ופרסמה סטורי שלא התייחס אליו ישירות, אך לכולנו היה ברור למי התכוונה: "קארמה אומרת, לעולם אל תצטער שהיית נחמד ומכבד לאנשים הלא נכונים. ההתנהגות שלך אומרת הכל עליך, וההתנהגות שלהם אומרת מספיק עליהם".
כצפוי, רהב לא נשאר אדיש ופרסם פוסט נוסף בו נתן לנו עוד משהו לכתוב עליו וסיכם ב-10 נקודות את משנתו על בני הזוג וההתנהלות שלהם. "את האחרונה שיכולה לדבר על קארמה. את שותפה מלאה למעללי בעלך (זה שאינך חתומה על כלום אינו מנקה אותך מאחריות כי את 50% ממנו וככזו, כל חשבונות הבנק שלכם בארה"ב הם על שמך כאזרחית אמריקאית), ואינך יכולה להסתתר מאחורי הסינר ולהגיד שלא ידעת". רהב כמובן לא עצר שם והוסיף עוד שמן למדורה: "עשרות אנשים מסתובבים ללא דירה ואיבדו את חסכונותיהם. הרבה אנשים נשארו בהלם מכך שלא דאגתם שהכסף יחזור למי שדאג לכם מכל הלב. לא נכנסים לחנות של שאנל, ולא עושים חגיגות, לא גרים בווילה יקרה עם מטפלת ועוזרת, נוסעים בג'יפ ריינג' רובר ופורשה יוקרתי ולא חיים על חשבון אחרים כל עוד חייבים הרבה כספים להמון גורמים. כשתוציאי את זה לפועל, הקארמה שלך תהיה טובה". מה אומרים? לא אומרים.
8 צפייה בגלריה
לא נשאר אדיש. רני רהב
לא נשאר אדיש. רני רהב
לא נשאר אדיש. רני רהב
(צילום: ענת מוסברג)

אלה לי ומאיה ג'ריס: סערה נוסח הוליווד

8 צפייה בגלריה
מעניין מה יהיה בשנה הבאה? אלה לי ומאיה ג'ריס
מעניין מה יהיה בשנה הבאה? אלה לי ומאיה ג'ריס
מעניין מה יהיה בשנה הבאה? אלה לי ומאיה ג'ריס
(צילום: אמיר מאירי)
אין ספק שמערכת היחסים בין אלה לי למאיה ג'ריס הייתה סוערת מתחילתה ועד סופה, ומלווה בפרידות, קאמבקים ופפראצי אחד שעורר סערה גדולה וגרם לנו להרגיש לרגע כאילו אנחנו בהוליווד, חיים את החלום האמריקאי. זה קרה כשפגשנו אתג'ריס מתחת לביתן המשותף אותו שכרו יחד בצפוןהישן של תל אביב אחרי ארבעה וחצי חודשים של זוגיות מתוקשרת. הצלם שלנו הגיע לשם רק כדי לגלות שבת הזוג של הזמרת עושה את דרכה החוצה מהדירה ובהחלט יש לה מה להגיד: "אני עוזבת את הבית, את אלה לי, זהו, נגמר. מה שהיא עשתה... אני לא אסלח לה בחיים", היא אמרה לנו.
ובכן, ג'ריס כן סלחה לאלה לי, והשתיים איחדו כוחות מחדש בחודשאוקטובר אחרי כמעט שלושה חודשים בנפרד, ובאותו ערב אף הגיעו יחד לאירוע מתוקשר - אבל מאז שוב דווח שהקשר עלה על שרטון וכרגע השתיים לא ביחד. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לשנה הבאה.