3 צפייה בגלריה
"די מאמי, תסלחי לי". קניה ווסט וקים קרדשיאן
"די מאמי, תסלחי לי". קניה ווסט וקים קרדשיאן
"די מאמי, תסלחי לי". קניה ווסט וקים קרדשיאן
(צילום: Gettyimages)
בחודש יולי האחרון, לאחר התמוטטות עצבים נוספת של קניה ווסט, קים קרדשיאן פנתה לעורך דין לענייני גירושים כדי לשקול מחדש את צעדיה. מאז, נרגעו הרוחות והשניים ניסו לשדר עסקים כרגיל אך כעת חושף מקורב לזוג כי המצב ביניהם מתוח והוסיף כי הם מנהלים חיים נפרדים לגמרי. "לקים יש את העבודה שלה ופרויקטים שחשובים לה - ולקניה יש את שלו", סיפר המקורב הרכלן למגזין People, והוסיף כי אין ביניהם "חפיפה".
מקורב נוסף סיפר לאתר "אנטרטיימנט טונייט" ש"קים מותשת מלנסות לעבוד על היחסים ביניהם ואילו קניה עובד על החלמתו הנפשית". בנוסף, הבהיר המקור כי משפחת קרדשיאן בקשר עם ווסט ורק רוצים את הטוב ביותר עבור המשפחה. מבחינת קים עצמה, המקור אמר שהיא יודעת שמשפחתה תומכת בה, אבל לפני שהיא עושה צעדים משמעותיים, היא חייבת להחליט מה הדבר הכי נכון עבור ילדיה.
3 צפייה בגלריה
זה רק בשביל התמונה
זה רק בשביל התמונה
זה רק בשביל התמונה
(צילום: אינסטגרם)
למרות המצב המתוח, המקור הבהיר כי אין זה משפיע על מצב רוחה של כוכבת הריאליטי, שלטענתו נראית מאושרת ומאוד מפוקסת בעבודתה. "קים מאמינה שהיא יכולה לעשות שינוי בכל הנוגע לרפורמה במערכת הכליאה", אמר והתייחס ללימודי עריכת הדין של קרדשיאן ולכך שבימיו האחרונים בתפקיד נשיא ארצות הברית, היא הפצירה בדונלד טראמפ לשנות את גזר דינו של ברנדון ברנד, שהורשע ברצח כנער בשנת 2000, והוצא להורג ביום חמישי האחרון. "זו התשוקה האמיתית שלה ובני משפחתה גאים בה מאוד".
מנגד, מי שמאוד מנסה לשמור על פרופיל נמוך בשבועות האחרונים הוא ווסט, ובצדק. נזכיר כי בחודש יולי הראפר המעורער פתח במתקפת ציוצים נגד אשתו ואמה, קריס ג'נר, שזכתה לכינוי קריס ג'ונג און על שמו של מנהיג צפון קוריאה. בתגובה לציוצים קים דיברה לראשונה על התמודדותו של ווסט עם הפרעה דו קוטבית ורמזה שלא רצה לקבל טיפול. "כפי שרבים מכם יודעים, לקניה יש הפרעה דו קוטבית. כל אחד שמתמודד עם המחלה, או אחד מקרוביו, יודע עד כמה המצב הזה מסובך וכואב להבנה. מעולם לא דיברתי על האופן שבו זה משפיע עלינו בבית מכיוון שאני מאוד מגוננת על ילדינו ועל זכותו של קניה לפרטיות בכל מה שנוגע לבריאותו. אבל כעת אני מרגישה את הצורך להגיב על כך בגלל הדעות הקדומות והמוטעות שיש לגבי מחלות נפש. אלו שבקיאים בעניין, יודעים שאלא אם מדובר בקטין, המשפחה חסרת אונים. אותו אדם צריך לרצות בעצמו לקבל עזרה".
ימים ספורים לאחר הדרמה שעורר ווסט, הראפר התנצל בפני אשתו ואף הודה לה על כך שהייתה לצידו ותמכה בו לאורך כל הדרך. "אני רוצה להתנצל בפני אשתי קים על כך שחשפתי בפומבי עניין פרטי. לא הגנתי עליה כמו שהיא הגנה עליי. לקים, אני רוצה להגיד שאני יודע שפגעתי בך. בבקשה סלחי לי. תודה על כך שאת תמיד לצידי". נמשיך לעקוב!
3 צפייה בגלריה
חוגגים עשר שנות נישואים
חוגגים עשר שנות נישואים
חוגגים עשר שנות נישואים
(צילום: אינסטגרם)