קניה ווסט (46) סופג לא מעט ביקורת בתקופה האחרונה – לא רק בגלל ההתבטאויות האנטישמיות שלו, אלא גם בגלל היחס שלו לכאורה לאשתו ביאנקה סנסורי (28), שמסתובבת בבגדים חושפניים ומשונים, כביכול בעידודו ולפי דרישתו.
אך כעת מקורב לסנסורי מתעקש שקניה הוא לא זה שגורם לה להתלבש ככה, אלא שהיא בעצמה יוזמת את הלוקים הפרובוקטיביים והשנויים בחלוקת שלה, ונהנית מתשומת הלב שהיא מקבלת: "אנשים לא מבינים את היצירתיות שלה. יש לה אישיות מדהימה והיא שחקנית נהדרת שיודעת איך לבדר את הציבור. היא פרפורמרית, בדיוק כמו קניה".
3 צפייה בגלריה
ביאנקה סנסורי
ביאנקה סנסורי
זוג פרפורמרים. קניה ווסט וביאנקה סנסורי
(צילום: אינסטגרם)
מאז שהתחתנו בשנה שעברה, ביאנקה כיכבה לא מעט במדורי הרכילות הודות ללבוש שלה, שלרוב הוא חושפני במיוחד ולא פעם מוזר ומעורר תמיהה.
כאמור, הקהל הניח שווסט מכריח אותה להסתובב כך ובני משפחתה באוסטרליה אף סיפרו שהם מודאגים מיחסו אליה - אך כעת מתברר שהכתובת לתלונות היא סנסורי. "אולי היא זו שמשתמשת בו", אמר המקור. "היא יודעת מה היא עושה ומחליטה עבור עצמה. אני חושב שהיא וקניה מתנסים ביחד וחושבים שאלו דברים יפים".
3 צפייה בגלריה
ביאנקה סנסורי
ביאנקה סנסורי
"חושבים שאלו דברים יפים"
(צילום: Backgrid)
לאחרונה דיווח אתר Daily Mail שליאו, אביה של סנסורי, ביקש מווסט להגיע לאוסטרליה ולהיפגש איתו. "קניה הוזמן לביקור, אבל ביאנקה חוששת לאפשר לזה לקרות כי היא יודעת איך אביה יגיב. אבא שלה בכל זאת מעוניין להיפגש עם קניה והוא לא מאוים מהכוח או השליטה שיש לו", סיפר מקורב למשפחה.
"ליאו רוצה לשאול את קניה מה לעזאזל הוא חושב לעצמו כשהוא מצעיד את ביאנקה עירומה כמו פרס. הוא רוצה להסביר לו שהוא פוגע במשפחתם על ידי כך שהוא הופך את בתם האהובה למישהי שנראית כמו סחורה זולה. אף אדם לא צריך לעודד את האישה שהוא אוהב ללכת ככה ברחוב ולהציג את עצמה בצורה כזו. זו לא אהבה, זו שליטה".
סנסורי היא ארכיטקטית במקצועה, אבל עובדת עם בעלה בחברת האופנה שלו: "היא חלק חשוב בהנהלה, יש לה הרבה שליטה בעסק", מספר המקורב. "היא יועצת בכירה ומעצבת בכירה, ומתנהלת מול הצוות בלי קשר לקניה. יש לה הרבה השפעה, היא משפיעה על העיצוב, על הלקוחות, על שיתופי הפעולה. היא מעורבת בהכול".
האם מדובר בעוד מקרה שבו מניחים בטעות שהגבר אחראי על התנהגותה של אשתו החלשה, בעוד שהאישה הרבה יותר חזקה מהקרדיט שנותנים לה או שמדובר בניצול ציני של גופה על ידי בעלה? לבני הזוג ווסט-סנסורי הפתרונים.
3 צפייה בגלריה
ביאנקה סנסורי נורת' ווסט קניה ווסט
ביאנקה סנסורי נורת' ווסט קניה ווסט
הכל עבור קצת תשומת לב. סנסורי, נורת' ווסט וקניה ווסט
(צילום: Backgrid)