2 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
יום חדש, שערורייה חדשה. קניה ווסט
(צילום: Backgrid)
אם יש דבר אחד שאולי אפשר להגיד לזכותו של קניה ווסט, זה שהוא ממשיך לספק עניין. אחרי שמיצינו את העיסוק בהתבטאויות האנטישמיות שלו ואחרי שהתאוששנו מנישואיו המהירים לביאנקה סנסורי, כעת הכוכב חובב הפרובוקציות עולה שוב לכותרות. אם תהיתם, גם הפעם לא מדובר בנסיבות חיוביות - ובמקרה הזה גם רשויות החוק מעורבות בנושא.
לפי הדיווחים, ווסט חשוד בתקיפה של אשה, ממנה חטף את טלפון הנייד שלה והשליך אותו אל הכביש. האירוע התרחש ביום שישי בלוס אנג'לס, בזמן שווסט היה בדרכו למשחק כדורסל של ילדיו נורת' וסיינט. הכוכב שם לב שהאישה מצלמת אותו מתוך רכבה וחשד שהיא צלמת פפראצי שעוקבת אחריו. הוא ניגש אליה ואמר לה: "אם אמרתי לכם להפסיק, אז תפסיקו עם המצלמות". האישה, שלא ברור אם היא אכן צלמת פפראצי, מעריצה או שאולי פשוט אישה סקרנית חובבת צילום, ענתה לו שהוא מפורסם ושזכותה לצלם אותו – ובתגובה ווסט הזועם חטף את הטלפון שלה מידיה וזרק אותו הצידה אל הכביש.
כל ההתרחשות הזו תועדה בווידאו, שכמובן מצא את עצמו מופץ במהירות ברחבי הרשת. צפו:
לאחר שעזב, האישה קראה למשטרה שהגיעה למקום וזימנה אותה לתת עדות בתחנה. אתר TMZ מסר לאחר מכן שווסט חשוד כעת בתקיפתה, ושהשוטרים פתחו בחקירה.
מסע הכעס של הזמר לא תם כאן – לאחר שחזר לרכבו והמשיך לנסוע הוא עבר ליד עדת צלמים שהפעם היו בבירור שייכים לפפראצי, עצר ושאל אותם: "הייתם רוצים שאני אגיע למשחקים של הילדים שלכם? כולכם צריכים להפסיק כשאני נפגש עם הילדים שלי. אם אני צריך להיפגש עם הילדים שלי, אתם לא יכולים לצלם אותי. זה נקרא זכויות אדם".
לאחר מכן המשיך הכוכב אל משחק הכדורסל, שם הייתה גם אשתו לשעבר ואם ילדיו קים קרדשיאן. לפי הדיווחים, השניים נמנעו מלשוחח ביניהם.
ווסט ואשתו הנוכחית התחתנו במפתיע לפני כשבועיים. לא ברור כמה זמן הם ביחד ועד כמה שידוע – הם לא הוציאו עד כה תעודת נישואים, אך עונדים טבעות. בשבוע שעבר פגשה בתו הבכורה נורת' את אמה החורגת החדשה, ולפי הדיווחים קרדשיאן הודיעה שהיא מעוניינת להיפגש ולשוחח איתה, כעת כשהיא אמם החורגת של ילדיה. אולי יצא לה לפטפט עמה קצת במהלך המשחק ולשמוע ממקור ראשון מה עולל הגרוש שלה זמן קצר לפני כן.
2 צפייה בגלריה
מפורסמים שהפכו לקורס
מפורסמים שהפכו לקורס
עד לפעם הבאה!
(צילום: Gettyimages)