4 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
לכאורה עוד יום רגיל באינסטגרם של בריטני, ועדיין נדמה שיש הסלמה
(צילום: אינסטגרם)
פחות משבועיים חלפו מאז שבריטני ספירס ובעלה בנפרד סם אסגרי הודיעו שהם מתגרשים ומאז אתרי הרכילות מעבר לים עמוסים בשמועות וספקולציות לגבי המצב של השניים. למרות הודעת הפרידה המכובסת שפרסם אסגרי, בה הבטיח כי הוא וספירס "ייאחזו באהבה ובכבוד שיש לנו זה לזה ואני מאחל לה את הטוב ביותר תמיד", מקורות יודעי דבר מספרים כי סם ובריטני הגיעו לנקודת קיצון - שכללה גם אלימות.
בספיישל טלוויזיוני חדש בשם Britney Spears: Divorce & Despair סיפר הארווי לוין, מייסד TMZ, על מאבק פיזי שניהלו ספירס ואסגרי בזמן שבילו יחד בלונדון, שהסתיים כשנסיכת הפופ נזקקה לתפרים. "בריטני וסם רבו בזמן שהיו בחדר במלון וזה הסלים עד כדי כך שהיא מעדה, חטפה מכה משולחן הקפה ופתחה את הראש. היא נזקקה לתפרים", סיפר לוין.
בתגובה לסרט הדוקומנטרי על נישואיה, אמש (שבת) פרסמה ספירס קטע וידיאו ישן שלה מצילומים, וכתבה: "לפני שסרטים דוקומנטריים כמו זה של TMZ היו קיימים, לא היה מקובל שהעיתונות תלגלג על אנשים חפים מפשע ותפיץ עליהם מידע שקרי לחלוטין כדי להרוס מוניטין". שני פוסטים אחר כך העלתה הזמרת תמונה ישנה שלה וכתבה "תתעסקו איתי, נראה אתכם".
דיווחים נוספים דווקא טוענים כי ספירס הייתה זו שתקפה את אסגרי בשנתו ותמונות פפראצי שלו שפורסמו מראות אותו עם סימן כחול מתחת לעין, אך מעטים האנשים שמאמינים לגרסה הזו. "הגובה של סם הוא 1.88, בריטני היא 1.64 - איך היא יכולה לתקוף אותו?", תהה מקור אלמוני בשיחה עם Page Six. עם זאת, מקור אחר סיפר לאתר TMZ כי אסגרי התלונן לעיתים קרובות על כך שספירס הכתה אותו. "היו פעמים שבהן אפילו צוות האבטחה של בריטני נאלץ להתערב. בריטני התחילה לעשות תנועות מוזרות עם הידיים שלה, העיפה אותן לכל עבר. כל זה היה בזמן שאסגרי ישן". אותו מקור הדגיש כי סם לא החזיר לבריטני ולא פעל באלימות נגדה.
כדי לתבל עם עוד קצת דרמה אותו מקור סיפר כי לספירס יש "חיבה גדולה לסכינים", והוסיף כי היא שומרת את חלקם גם בחדר השינה, מה שגרם לאסגרי לפחד הרבה יותר. מקור אחר מיהר להסביר כי ספירס שומרת את הסכינים קרוב אליה להגנה מכיוון שהיא "פרנואידית וחוששת שמישהו ינסה לתקוף אותה".
מקור נוסף סיפר ל"סאן" שבסביבתה של ספירס מאוד מודאגים מההתנהגות שלה, שמאוד לא יציבה. "היא נמצאת במצב מאוד פגיע. היא הפכפכה, תמיד משתוללת וצועקת על הצוות על דברים מאוד קטנים ומעלה דרישות מגוחכות. לפעמים יש זכוכיות מפוזרות בכל הבית כי בריטני פשוט זורקת ומנפצת דברים". לגבי האובססיה של הזמרת לסכינים, נאמר: "היא זורקת אותם על הקירות, מחביאה אותן בתוך הספה. היא ממש מתנהגת בצורה פרנואידית".
נציין כי ספירס, כהרגלה בקודש, בחרה להתייחס לדברים בצורת וידיאו מוזר באינסטגרם - רק שהפעם במקום תנועות ריקוד, צילמה כוכבת הפופ את עצמה - חותכת ירקות עם סכין גדולה מאוד.
ובצל כל השמועות על מצבה הנפשי, בסוף השבוע האחרון פורסם כי ספירס שכרה צוות נוסף לביתה שבלוס אנג'לס, כשאחת מהם בעלת רקע בהכשרה רפואית. על פי הדיווחים, התפקיד העיקרי של אותה מטפלת יהיה לוודא שספירס "תישאר בריאה" ולא תדלג על התרופות שלה.
ובוא נדבר קצת מספרים: למרות שספירס החתימה את אסגרי על הסכם ממון מפלצתי - מקורות יודעי דבר מספרים כי מאמן הכושר מתכנן לסחוט את הלימון עד כמה שאפשר, וזה אומר, בין היתר, לאיים על ספירס שתשלם עבור השתיקה של אסגרי - אחרת ידליף החוצה פרטים אינטימיים על הזמרת.
למרות שאסגרי כאמור חתום על הסכם המונע ממנו לחשוף פרטים אישיים על ספירס, מקורות יודעי דבר מספרים כי ספירס היא זו שמשלמת את השכירות של אסגרי, שעבר להתגורר באחד מהבניינים היוקרתיים ביותר בלוס אנג'לס. פי הדיווחים מדובר בסכום של 10 אלפים דולר בחודש. על פי אותם מקורות, מקורביה של הזמרת עודדו את ספירס לשלם את השכירות של אסגרי כמחווה, וחשבו שזה יהיה חכם מצידה לעשות זאת.
עוד דווח כי ספירס ואסגרי לא מדברים בכלל - אך כן הוסכם ביניהם כי אסגרי יקבל את כלב הדוברמן של השניים ואילו ספירס תקבל את ארבעת הכלבים האחרים. במקביל אימצה ספירס גור נוסף לפני מספר ימים - כנראה למלא את החלל שנוצר לאחר שאסגרי קיבל את הדוברמן.
4 צפייה בגלריה
בריטני ספירס סם אסגרי
בריטני ספירס סם אסגרי
בימים יפים ורגועים. ספירס וסם אסגרי
(צילום: אינסטגרם)
דיווח נוסף ולא מעודד הוא על מערכת התמיכה של ספירס, שממשיכה להצטמצם: על פי יודעי דבר, כרגע ספירס נתמכת רק על ידי עורך הדין שלה מאט רוזנגרט ועל ידי המנהל האישי שלה קייד הדסון. כמו כן פורסם כי ספירס שוקלת לחדש ולעבוד על הקשר עם אמה, לין ספירס, אך נכון לעכשיו זה לא בא בחשבון לחדש את הקשר עם אביה, ג'יימי ספירס. "עכשיו, כשאין לה יותר את סם כדי להישען עליו, בריטני יותר פתוחה בכל הנוגע לתיקון היחסים עם אמה", מסר המקור ל-Us Weekly. "בריטני יודעת שזה ייקח זמן והיא לא בטוחה שהקשר שלהן יוכל אי פעם להשתקם לגמרי אבל היא פתוחה לאפשרות".
4 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
באמת שאנחנו דואגים לך
(צילום: Backgrid)
ואם כבר בדיווחים לא מעודדים עסקינן - נעדכן כי מאז הפרידה מאסגרי נסיכת הפופ החלה להתקרב קצת יותר מדי לריצ'רד סוליז (37), מי שהיה אחד מצוות עוזרי הבית של הזמרת. מקורות יודעי דבר מספרים כי לסוליז עבר פלילי עשיר ומקורביה של הזמרת חוששים מאוד מהקשר המתפתח.
ספירס וסוליז נצפו יחד לפני כשבוע כשהם נוסעים ברכבה של ספירס בשעות היום המוקדמות, כשסוליז ישב לצידה של הזמרת. "ריצ'רד נשכר לעבוד באחוזה של בריטני כמנקה שירותים ורצפות וגם זה שאחראי על הזבל", סיפר מקורב ל-Pages Six. נציין כי סוליז פוטר מעבודתו זמן קצר לאחר שהחל את עבודתו אצל ספירס, אך זה לא מנע ממנה לשמור איתו על קשר. "היא לא מנסה להסתיר את הידידות שלהם", סיפר המקור.
ולסיום נזכיר כי באוקטובר 24 ייצא לאוויר העולם ספרה האוטוביוגרפי של ספירס, The Woman in Me, בו היא תספר את הגרסה שלה לכל מה שעברה בשנים האחרונות. "סוף-סוף, הסיפור שלי ובתנאים שלי".
4 צפייה בגלריה
עטיפת הספר The Woman In Me, מאת בריטני ספירס
עטיפת הספר The Woman In Me, מאת בריטני ספירס
בקרוב על המדף!
(צילום: אינסטגרם)