4 צפייה בגלריה
שאקירה
שאקירה
מצאה בעצמה את הגירל-פאוור. שאקירה
(צילום: GettyImages)
חייה האישיים של שאקירה נבחנו בשנה האחרונה תחת זכוכית מגדלת על ידי כל העולם, לאחר שהתברר שבן זוגה ואבי ילדיה ג'רארד פיקה ניהל רומן ארוך שנים – מה שהוביל לפרידתם המאוד מתוקשרת.
אתמול (ב') שודר ריאיון שערכה הכוכבת עם רשת Televisa המקסיקנית – ריאיון ראשון שלה במקסיקו והשני שלה בסך הכל מאז הפרידה. לפי הדיווחים הריאיון עורר כל כך הרבה עניין, עד שערוץ היוטיוב שבו שודר קרס לאחר שלא עמד בעומס הגולשים שניסו לצפות בו.
במהלך השיחה אמרה הכוכבת: "תמיד חשתי את חובתי להעניק באמצעות השירים שלי קול לאלו שאין ביכולתם לדבר. הבנתי גם שנשים נמצאות כעת ברגע מכונן בחברה, שבו התמיכה שאנחנו יכולות לקבל אחת מהשנייה היא מאוד חשובה. כמו שמזכירת המדינה של ארה"ב מדליין אולברייט אמרה פעם: 'יש מקום מיוחד בגיהינום ששמור לנשים שלא תומכות אחת בשנייה'".
קשה שלא לראות בדבריה עקיצה לעבר בת זוגו החדשה-ישנה של פיקה, קלרה צ'יה מרטי. לאחר הפרידה, התברר שפיקה ומרטי בת ה-23, ניהלו בסתר זוגיות ממושכת ושלא היה מדובר בבגידה חד פעמית.
4 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה שאקירה
ג'רארד פיקה שאקירה
מעניין אם בת הזוג הנוכחית שלו צפתה בריאיון. שאקירה ופיקה
(צילום: Gettyimages)
הריאיון הנוכחי היה כולו בסימן כוח נשי שנראה שהכוכבת מצאה בעצמה (או שהחליטה לאמץ את הקונספט שלו): "תמיד הייתי תחת האשליה שאישה זקוקה לגבר כדי להשלים את עצמה, את משפחתה", אמרה.
"גם אני חלמתי על משפחה שבה לילדים יהיו אבא ואמא תחת אותה קורת גג. לא כל החלומות מתגשמים אבל החיים מוצאים את הדרך לפצות אותך איכשהו, ואני חושבת שעבורי זה קרה עם שני הילדים הנהדרים שלי שממלאים אותי באהבה מדי יום. הבנתי גם שהמחשבה שאישה זקוקה לגבר היא שגויה".
שאקירה המשיכה ואמרה בכנות: "אני חייבת להודות שתמיד חיפשתי תמיכה רגשית אצל גברים. הייתי מאוהבת באהבה. היום אני יודעת שאין לי צורך באחרים וכשאשה מתמודדת עם מכשולים בחיים, היא יוצאת מחוזקת, וכשהיא מתחזקת זה בגלל שהיא הכירה בחולשות שלה וקיבלה את הפגיעות שבה, למדה לבטא את הכאב שלה – בגלל שאומרים שההפך מדיכאון הוא ביטוי. הצלחתי להרגיש שאני מספיקה עבורי, משהו שחשבתי שלא אצליח לעשות. כעת אני מרגישה שלמה".
4 צפייה בגלריה
"שני הילדים הנהדרים שלי שממלאים אותי באהבה מדי יום"
"שני הילדים הנהדרים שלי שממלאים אותי באהבה מדי יום"
"שני הילדים הנהדרים שלי שממלאים אותי באהבה מדי יום"
(צילום: Backgrid)
את דבריה היא סיימה במילים מעוררות השראה, שבהחלט סביר להניח שימצאו את דרכן לטקסט של אחד השירים הבאים שלה: "אני מרגישה שאני יכולה לסמוך על עצמי ושיש לי שני ילדים שסומכים עליי. אני מרגישה שעליי להיות חזקה יותר מלביאה, אבל שהחוזק הזה חייב להיות תוצאה של קבלה, הכלה, תסכול והבנה שיש דברים שלא רצינו בהם וחלומות שהתרסקו, שעלייך לאסוף רסיסים מהרצפה ולבנות את עצמך שוב".
4 צפייה בגלריה
שאקירה
שאקירה
שאקירה
(צילום: Gettyimages)