4 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד
אוליביה ווילד
רותחת. אוליביה ווילד
(צילום: Backgtid)
השחקנית והבמאית אוליביה ווילד ממשיכה לככב בכותרות והפעם לאחר שנתפסה בעדשת הפפראצי ביציאה מאימון כושר. ווילד בת ה-38 לבשה אוברול ספורטיבי שחור וצמוד ונראתה לוהטת במיוחד. מה שכן, נראה שלמרות הזוגיות הארוכה שהייתה ונגמרה עם הזמר הארי סטיילס, הגינונים האנגלים לא דבקו בכוכבת, שהבהירה לצלמים מה היא חושבת עליהם באמצעות אצבע משולשת.
4 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד
אוליביה ווילד
עדיין רותחת - אבל מעצבים
(צילום: Backgtid)
4 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד
אוליביה ווילד
מחפשת דרכי מילוט
(צילום: Backgtid)
בסוף השבוע האחרון אותם צלמי פפראצי חדורי מטרה תפסו את ווילד וארוסה לשעבר ג'ייסון סודייקיס ברגע חברי (שיש שיאמרו תוזמן במיוחד עבור המצלמות) - לאחר חודשים ארוכים של קרב משמורת על ילדיהם המשותפים שגם דלף לתקשורת ותובל היטב על ידי המטפלת לשעבר של הילדים, שהחליטה להוציא את הטינופת החוצה. השניים נצפו לאחר שיצאו יחד מפגישה משותפת אותה חתמו בחיבוק חם.
נזכיר כי בחודש אפריל האחרון ובזמן שנאמה על הבמה בכנס קומיק-קון - ווילד קיבלה מסמכים משפטיים לעיני העולם כולו שהוגשו מטעם סודייקיס, שתבע ממנה משמורת על שני ילדיהם. הרגע המביך התרחש מול קהל של 4,100 איש ואף שודר בלייב. ארבעה חודשים לאחר מכן חשף אתר "הדיילי מייל" מסמכים משפטיים ובהם נראה כי הסכם המשמורת וההורות המשותפת של ווילד וסודייקיס, שהתחיל באופן ידידותי, הפך למחלוקת מרה - בעיקר בנוגע למעבר של ווילד ללונדון, שם הזמר הארי סטיילס, מי שהיה באותה התקופה בן זוגה של השחקנית.
בחודש נובמבר האחרון ואחרי שלל דרמות סביב הזוגיות שלהם, שהגיעו גם מכיוונה של השחקנית פלורנס פיו שגילמה את התפקיד הראשי לצידו של סטיילס בסרטה של ווילד "אל תדאגי יקירתי", נודע כי ווילד והזמר הצעיר נפרדו כתוצאה מסדרי עדיפויות שונים היוצרים ביניהם מרחק. "הארי עדיין מטייל ועכשיו שוב טס לחו"ל בזמן שאוליביה מתמקדת בילדים שלה ובעבודתה בלוס אנג'לס", סיפר מקורב יודע דבר למגזין People וציין כי השניים נשארו ויישארו חברים טובים.
4 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד הארי סטיילס
אוליביה ווילד הארי סטיילס
אנחנו עדיין אבלים על תום הקשר. ווילד והארי סטיילס
(צילום: Mega)