האם הקרב המשפטי בין אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בנוגע ליקב שלהם (כן, זה עדיין ממשיך) עומד להגיע לסיומו? אנחנו יודעים שלנו די נמאס מהסיפור שאינו נגמר – ומסתבר שגם לאנג'לינה.
פול מרפי ,עורך הדין של הכוכבת, מסר שהיא מבקשת מבעלה לשעבר "לסיים את הקרב" ולבטל את תביעתו נגדה בנוגע ליקב המשותף שלהם. פיט תבע את ג'ולי בשנת 2021 לאחר שהיא מכרה את חלקה ביקב לצד שלישי, האוליגרך הרוסי יורי שפלר, תמורת 67 מיליון דולר – לכאורה בניגוד להסכם ביניהם שבו הם התחייבו לתת לאחר זכות ראשונים על הקנייה. פיט טען בהמשך ששפלר רכש את היקב במטרה לחבל בו מבפנים, על מנת שלא יהווה תחרות ליקבים שלו.
ג'ולי מצידה, טענה שפנתה לפיט לפני ששפלר נכנס לתמונה – אך הוא התנה את הרכישה בכך שתחתום על הסכם סודיות בניגוד לרצונה – ולכן מצאה קונה אחר. עוד אמרה שהיקב מעולם לא היה חשוב לו וכינתה אותו "ילד רגזן".
2 צפייה בגלריה
בסך הכול יקב. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט
בסך הכול יקב. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט
בסך הכול יקב. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט
(צילום: gettyimages)
לאחרונה ג'ולי דרשה מפיט לחשוף שיחות שערך עם אדם שזהותו לא ידועה, הקשורות להתרחשויות האלימות לכאורה שקרו על מטוסם הפרטי בשנת 2016 והובילו לגירושיהם של השניים ולכך שרוב ילדיהם ניתקו קשר עם הכוכב.
עורך דינה של הכוכבת הסביר השבוע לאתר People שלאותן שיחות יש קשר לתיק הנוכחי והוסיף שפיט רצה "להעניש ולשלוט באנג'לינה על ידי כך שדרש ממנה לחתום על הסכם סודיות דרקוני, כדי להסתיר את התנהגותו הפסולה וההתעללות שלו". עוד אמר: "אנחנו לא מופתעים שמר פיט חושש לחשוף את המסמכים שמוכיחים את העובדות".
הוא הפציר: "אנג'לינה שוב מבקשת ממר פיט לסיים את הקרב ולתת למשפחתם להחלים. במידה ומר פיט לא יבטל את תביעתו – לאנג'לינה לא תהיה ברירה אלא להשיג את המסמכים הדרושים כדי להוכיח את צדקתה".
עורכי דינו של פיט אמרו בנוגע למסמכים המבוקשים, שהם מכילים "נושאים רגישים" שעליהם הוא שוחח עם "כמה מיועציו הקרובים ביותר", וכוללים מידע על "טיפול נפשי שהוא לקח מרצונו החופשי לאחר תקרית הטיסה במטרה לשפר את עצמו". הם הוסיפו שאנג'לינה מעוניינת במסמכים האלו במטרה "להפוך את המחלוקת העסקית למיחזור של תיק הגירושים שלהם".
בחודש מאי האחרון, בית המשפט נענה לבקשתם של עורכי דינו של פיט - והורה לג'ולי להציג את כל מסמכי הסודיות שיש ברשותה משמונה השנים האחרונות. מטעמו של פיט נמסר שברצונם להוכיח שמסמך הסודיות שהוא רצה שג'ולי תחתום עליו הוא סטנדרטי ולא מוגזם כפי שהיא טוענת. מטעמה של ג'ולי נמסר שהיא תהיה "יותר משמחה" להציג את המסמכים, שלדעתה יוכיחו שאין מקום להשוואה בינם ובין המסמך שפיט דרש ממנה לחתום עליו.
אחרי כול זה, נראה שהקרב בכל זאת לא יסתיים בזמן הקרוב ושרק הרבה בקבוקי יין יסייעו לנו לצלוח את הסיפור הזה.
2 צפייה בגלריה
אין לכם איזה סרט להצטלם אליו?
אין לכם איזה סרט להצטלם אליו?
אין לכם איזה סרט להצטלם אליו?
(gettyimages)