3 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
צא בחוץ. קניה ווסט
(צילום: Backgrid)
סאגת קניה ווסט לא תמה עדיין, ועם כל יום שעובר הכוכב (לשעבר?) רואה עוד ועוד השלכות וסנקציות בעקבות דבריו האנטישמיים. אחרי שרוב המותגים ואנשי המקצוע איתם נהג לעבוד הודיעו שהם מנתקים איתו קשר (ובכך מוותרים על רווחים של מיליארדי דולרים) - אתמול ווסט חש את החרם באופן מוחשי, כשהגיע למשרדי חברת סקצ'רס וסולק מהמקום על ידי עובדי המקום.
לפי הדיווחים, ווסט הגיע אתמול (ד') למשרדים של מותג הנעליים בלוס אנג'לס וההנהלה הבהירה לו במהרה שהוא אינו רצוי שם: "ווסט הגיע ללא הודעה מוקדמת ומבלי שהוזמן", נמסר מהחברה. עוד התברר שווסט ניסה לצלם את הביקור: "כשהתברר שהוא מצלם ללא אישור, שני מנהלים ליוו אותו ואת הפמליה שלו החוצה לאחר שיחה קצרה".
יש לציין שעד כה לא היה שיתוף פעולה עסקי בין ווסט וסקצ'רס, כך שייתכן שהראפר הגיע למקום במטרה לבדוק אפשרות לעשיית עסקים עתידיים, כעת שמאגר החברות שרצו לעבוד עימו התרוקן לחלוטין.
כדי להבהיר שאין לכך שום סיכוי, החברה שחררה לאחר מכן הצהרה רשמית: "סקצ'רס לא שוקלת ולא מתכננת לעבוד עם ווסט. אנחנו מגנים את דבריו האחרונים והמפלגים ולא נסבול אנטישמיות או כל דברי שנאה אחרים".
3 צפייה בגלריה
עוד מותג מני רבים שלא יעבוד איתו
עוד מותג מני רבים שלא יעבוד איתו
עוד מותג מני רבים שלא יעבוד איתו
(צילום: Gettyimage)
בשבוע האחרון התנערו מווסט בזה אחר זה המותגים ואנשי המקצוע איתם נהג לעבוד, החל מאדידס ובלנסיאגה ועד מנהליו ועורכי דינו של הכוכב. בנוסף הודיעה רשת האופנה גאפ שלא תמכור יותר את מוצריו, אפל מיוזיק הסירו פלייליסטים בכיכובו (ספוטיפיי המתחרה כבר הודיע שלא יעשה צעד דומה) ומגזין ווג הודיע שלא ישתף איתו פעולה יותר. כמובן שהחרם הזה פוגע לווסט בעיקר בכיס – מגזין פורבס הודיע שבעקבות ניתוקי הקשרים והסרת מוצריו מהמדפים, הוא הודח מרשימת המיליארדרים ושכעת הונו מוערך בשווי של 400 מיליון דולר "בלבד". לפי המגזין, ניתוק הקשר עם אדידס בלבד גורם לכוכב הפסדים של 1.5 מיליארד דולר.
לאחר שהפוסטים האנטישמיים שלו הוסרו והוא אף נחסם לזמן קצר, ווסט שמר על שתיקה ברשתות החברתיות. הבוקר (ה'), לאחר שהסיר לחלוטין את כל התכנים שהעלה לאורך השנים, הוא השאיר 3 פוסטים בודדים – תמונה של אמו בצעירותה ומם חדש שפרסם הבוקר עם כותרת מפוברקת, כביכול מרשת חדשות בשם Nigga News Network ו-Stupid Nigga Police, בה נכתב: "יה ניתק קשר עם קניה ווסט. ייזי טוענים שביטלו את קשריהם העסקיים עם קניה". לצד התמונה הוא כתב: "נאלצתי לנתק איתו את הקשר".
הפוסט, שמן הסתם לועג לכל המותגים שניתקו איתו קשר, צבר מאות אלפי לייקים בדקות ספורות.
לאחר מכן ווסט פרסם פוסט נוסף, בו כתב: "הפסדתי 2 מיליארד דולר ביום אחר ואני עדיין חי, זה נאום אהבה. אני עדיין אוהב אתכם, אלוהים עדיין אוהב אתכם. הכסף לא מגדיר אותי, האנשים מגדירים אותי".
3 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
קניה ווסט
(צילום: GettyImages)