טום בריידי אולי קיבל "רוסט" משלו, אבל הכוכבות האמיתיות של אותו ערב היו שתי נשים אחרות, אחת מהן כלל לא הייתה שם.
אחרי שידור הספיישל ששודר בנטפליקס בשידור חי, רוב השיחה סביב המשדר כלל לא הייתה על בריידי עצמו אלא דווקא על קים קרדשיאן ואשתו לשעבר של בריידי, ג'יזל בונדשן.
4 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
כולם דיברו עליה, למרות שבכלל לא הייתה שם. טום בריידי וג'יזל בונדשן
(צילום: Gettyimages)
בתוכניות ה"רוסט" נהוג להתבדח על חשבון הכוכב שעומד במרכז הערב, ויוצא שלא פעם גם מכריו ומקורביו זוכים להתלוצצויות על חשבונם. ה"רוסט" של בריידי לא היה יוצא מהכלל ומי שזכתה לחצים הייתה בונדשן, שכמה מהאורחים הזכירו את מערכת היחסים הנוכחית שלה עם מאמן הג'ו ג'יטסו שלה חואקים ולנטה, ועל השמועות שניהלה איתו רומן שהביא לפירוק נישואיה לבריידי.
בין הדברים שנאמרו (אזהרת גסויות קלות בדרך, הקריאה היא על אחריותכם), היו של מנחה הערב קווין הארט שאמר: "אלוהים אדירים טום, אתה אחד משחקני הפוטבול הכי חכמים על המגרש. איך לא הבנת את זה? שמונה שיעורי קראטה ביום... שמונה שיעורים ביום והיא עדיין עם חגורה לבנה". הוא לא הסתפק בזה והוסיף: "באמת טום, החבורות היחידיות שהיא קיבלה היו על התחת שלה. כולם היו צריכים לדעת".
גם הקומיקאית ניקי גלייזר הצטרפה לחגיגה כשאמרה: "בטח קשה לדעת שהחבר החדש של אשתך לשעבר יכול לכסח לך את הישבן בזמן שהוא אוכל את שלה".
בריידי עקץ את בונדשן גם הוא, כשבסוף הערב ניתנה לו ההזדמנות להגיב על הדברים ששמע ואמר: "התבדחו על זה הרבה במהלך הערב, אבל אני באמת מתגעגע לאהבה הגדולה שלה חיי... פוטבול". אגב, לפי השמועות אחת הסיבות לפרידה הייתה סירובו המתמשך של בריידי לפרוש מהתחום למרות שהבטיח לבונדשן שיעשה זאת ויקדיש יותר זמן לה ולמשפחתם.
4 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
קודם פוטבול, אחר כך ג'יזל והילדים
(צילום: Gettyimages)
לפי הדיווחים, בונדשן לא הייתה משועשעת מהבדיחות ומקורב לה אמר למגזין US Weekly: "ג'יזל וטום הסכימו לא לזלזל זה בזו בזמן שהם מדברים עם אחרים על נישואיהם או הגירושים שלהם. היא בהחלט נפגעה וכעסה על הדברים שנאמרו עליה בתוכנית".
המקורב הוסיף: "היא מודעת לכך שזה חלק מהעניין של ה'רוסט', אבל לא תיארה לעצמה שיהיו עליה כל כך הרבה הערות ובמיוחד על הזוגיות הנוכחית שלה. היא חושבת שהקשר שלה עם חואקים צריך להיות מחוץ לתחום".
כנראה שבריידי הרגיש קצת רע עם כל הסיפור, מכיוון שהמקורב סיפר: "היא דיבר איתה והתנצל. התקשורת ביניהם טובה והם מדברים רק על הילדים".
יחד עם זאת, מקורב אחר הסביר שבריידי לא באמת אשם: "לא טום ולא אף אחד מהמשתתפים ידעו מה עומדים להגיד עליהם. כמו בכל 'רוסט' אחר, מדברים על דברים בחיים שלהם. ילדים הם תמיד מחוץ לתחום אבל מעבר לזה הכול מתקבל וברוח טובה".
בונדשן אגב, הכחישה את הטענות שבגדה, ואמרה בריאיון: "זה שקר. זה משהו שקורה להרבה נשים שאוזרות אומץ לעזוב מערכות יחסים אומללות, ומואשמות בחוסר נאמנות".
למרות שהיא החלה להתאמן אצל ולנטה בזמן שעוד הייתה נשואה לבריידי, מקורביה טוענים שהקשר ביניהם היה אפלטוני והתחמם רק אחרי הגירושים: "חואקים תמך בג'יזל בזמן הפרידה בתור ידיד והם הפכו לזוג בקיץ שלאחר מכן".
4 צפייה בגלריה
ג'יזל בונדשן סופרבול 2021
ג'יזל בונדשן סופרבול 2021
מנשקת את טום, מדמיינת את חואקים?
(צילום: Gettyimages)
כאמור, בונדשן היא לא היחידה שנפגעה מהרוסט של בריידי. אחת מהאורחות של הערב הייתה קים קרדשיאן שקיבלה קריאות "בוז" מהקהל כשעלתה לבמה במטרה לספר כמה בדיחות משלה. הקריאות היו כל כך חזקות עד שהארט נאלץ להרגיע אותן, בעוד שקרדשיאן לא נראתה מוטרדת במיוחד והמתינה שיירגעו כדי להתחיל במונולוג שלה.
אם תהיתם למה הקהל היה כל כך עוין כלפיה, אז לאתר Page Six התשובה: מסתבר שמי שהתחיל את הקריאות היה איש העסקים דייויד פורטנוי שבבעלותו חברת ספורט ובידור מצליחה, Barstool Sports. הוא ועובדיו, כנראה מאוימים מאשת עסקים מצליחה מהם, פרצו בקריאות בוז כשעלתה לבמה וגררו איתם אנשים נוספים בקהל. אחרי השידור הוא אפילו צייץ: "קווין הארט נאלץ לבקש מאנשים להפסיק, נהניתי מזה כל כך. היא גם הייתה ממש גרועה וקראה מהטלפרומטר כמו רובוט".
זו לא הפעם הראשונה שפורטנוי מביע את סלידתו מקרדשיאן. בשנה שעברה, כשהתעוררו שמועות על כך שהיא ובריידי יוצאים, הוא צייץ: "זה גורם לי לרצות להקיא. טום בריידי לא יכול לצאת עם קים קרדשיאן. תקשיבו, היא לוהטת, היא מילארדרית, היא כוכבת פפראצי, היא ה***ינה מול המצלמה. היא הורסת את החיים של כל גבר שהיא נוגעת בו. היא חדשות יומיות וכוכבת ריאליטי".
מקורביה של קרדשיאן סיפרו שזה לא ממש הזיז לה: "היא כבר רגילה לקבל שנאה ברשת מגברים רעילים, אז היא ידעה שיש סיכוי שיגיבו אליה כך באירוע שמוקדש לספורטאי. היא קיבלה את זה בחינניות".
בכל אופן, אם תראו שידורים חוזרים של המשדר, לא תמצאו בהם זכר לקריאות הבוז – נטפליקס ערכו אותן החוצה.
4 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
גברים רעילים לא מזיזים לה. קים קרדשיאן
(צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images for Netflix)