תשעה חודשים לאחר שבישרו על פרידתם, טורי ספלינג, כוכבת הסדרה "בוורלי הילס 90210", הגישה רשמית את מסמכי הגירושים מבעלה דין מקדרמוט, כך פורסם באתרים בחו"ל.
מסמכים שהגיעו למגזין People חשפו שבתביעת הגירושים, ציינה ספלינג כי סיבת הפרידה היא "חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור" - חמש מילים נרדפות לגיהינום שמקדרמוט העביר אותה.
4 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
בשעה טובה! טורי ספלינג ודין מקדרמוט
(צילום: Gettyimage)
ספלינג ומקדרמוט נפרדו ביוני 2023 כשהאחרון בישר על כך באינסטגרם בפוסט שמחק לאחר כמה שעות: "בעצב גדול ולב כבד מאוד, אחרי 18 שנים ביחד וחמישה ילדים מדהימים, אני וטורי החלטנו ללכת לדרכים נפרדות ולהתחיל במסע חדש משלנו. נמשיך לשתף פעולה כהורים אוהבים ולעזור לילדינו במהלך התקופה הקשה הזו". לשניים חמישה ילדים משותפים - ליאם (17), סטלה (15), האטי (12), פין (11) ובו (7).
בחודש נובמבר האחרון סיפר מקדרמוט בריאיון ל"דיילי מייל" על הדרדרות 18 שנות נישואיהם. הוא חשף כי הם לא ישנו באותה מיטה ושחייהם המשותפים התאפיינו בכעס וצעקות. "זה נגמר בכך ששתיתי מדי לילה טקילה, שבעה ימים בשבוע, לבד - כשיש לי משפחה יפה בחדר השני. לא יכולתי לעשות את זה יותר, לא יכולתי לחיות את החיים האלה".
4 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
בימים טובים (?) יותר
(צילום: Gettyimage)
חודשיים לאחר בשורת הפרידה ובצל הקשיים הכלכליים שספלינג חווה, צלמי פפראצי תיעדו את השחקנית כשהיא בדרך למקלחות ציבוריות באזור קמפינג במחוז ונטורה - שם התגוררה עם ילדיה במשך מספר חודשים בקרוואן.
למרות שמקורות מעבר לים סיפרו כי אמה של טורי, קנדי, הבטיחה לעזור לבתה ולחמשת נכדיה ואף מצאה להם בית (אחרי שנים ארוכות שבהן לא תמכה בה כלכלית) - טורי סירבה להצעה של אמה. "קנדי בילתה שעות רבות בניסיון למצוא להם בית, אבל טורי סירבה מכיוון שהיא רוצה להתגורר באזור מסוים. זה בלגן אחד גדול", סיכם מקורב לשחקנית.
4 צפייה בגלריה
טורי ספלינג
טורי ספלינג
מזכרת מימי הקרוואן
(צילום: Splashnews)
קצת רקע: ספלינג הייתה נשואה בעברה לשחקן צ'רלי שניאן אבל בשנת 2005 פגשה את מקדרמוט, שהיה נשוי בזמנו לשחקנית מרי ג'ו יוסטס, במהלך צילומי סרט משותף. העובדה כי לשניהם יש בני זוג המחכים להם בבית לא הפריעה להם להתחיל לנהל רומן סוער כבר בלילה הראשון להיכרותם. באוקטובר 2005 נפרדה ספלינג משניאן תחת התירוץ "מחלוקות בלתי ניתנות לגישור" והשניים התגרשו באפריל 2006. באותה השנה נישאה השחקנית למקדרמוט.
הוריה של טורי, מפיק הטלוויזיה האגדי אהרון ספלינג ואשתו קנדי, התקשו לקבל את מערכת היחסים בינה לבין דין ואף התעקשו שהשניים יחתמו על הסכם ממון. ספלינג סירבה לחתום על ההסכם וכך יצא שחודש לאחר החתונה, אביה הלך לעולמו והותיר אחריו הון של 600 מיליון דולר שמתוכם קיבלה טורי 800 אלף דולר בלבד.
שמועות על בגידות מצידו של מקדרמוט - שהתבררו בסופו של דבר כנכונות, ליוו את נישואיהם של השניים לאורך השנים, לצד התנהלות כלכלית חסרת אחריות ושלל משברים שעברו השניים בדרך. "הם פשוט לא יכולים לסבול אחד את השנייה ויש ביניהם מתח רב", אישר מקורב יודע דבר עוד בשנת 2021. לסיכום: הכתובת הייתה ברורה מאוד על הקיר.
4 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
משפחה שכזו
(צילום: Gettyimage)