6 צפייה בגלריה
מדבר על הכל. דין מקדרמוט וטורי ספלינג
מדבר על הכל. דין מקדרמוט וטורי ספלינג
מדבר על הכל. דין מקדרמוט וטורי ספלינג
(צילום: Gettyimage)
חמישה חודשים חלפו מאז שבישר דין מקדרמוט (56) באינסטגרם שהוא וטורי ספלינג (50) מתגרשים – ומיד מחק את ההודעה. מאז השניים לא הגיבו על סטטוס היחסים ביניהם, אבל היה ברור שהם מתגוררים בנפרד, ספלינג עם חמשת ילדיהם בקרוואן ומקדרמוט במקום אחר.
מקדרמוט התראיין אתמול (ד') לאתר Daily Mail, וחשף פרטים על נישואיהם המקרטעים ומה שהוביל למשבר הגדול, כולל הסבר להודעת הפרידה המסתורית.
לזכותו ייאמר שהוא לקח על עצמו את האשמה כשהודה שהיה מכור לאלכוהול ולכדורים, התמכרות שהחלה עוד בזמן שהיה נשוי לאשתו הראשונה. בשנים הראשונות של הזוגיות עם ספלינג הוא הצליח להסוות את ההתהוללות שלו בכך שיצאו ביחד להרבה מסיבות והרגישו משוחררים אחרי שהתגרשו מבני זוגם (שניהם היו נשואים לאחרים כשהכירו) – אבל עם הזמן ההתמכרות הלכה והחמירה והתירוצים נגמרו.
הוא אומר שהיה בדיכאון ומדי ערב שתה טקילה ולקח סמים שגרמו לו להתפרצויות זעם על ספלינג וחמשת ילדיהם, שהותירו אותם "מבועתים". את אותם ערבים הוא סיים חסר הכרה וספלינג נאלצה לבדוק אם הוא עדיין בחיים. "טורי רק רצתה שאהיה מאושר ובריא, והסבתי לה הרבה נזק וכאב". הוא אומר. "אני לוקח את האחריות על כך וזה הדבר הגדול ביותר שאצטרך לכפר עליו. לקחתי משהו יפה והשחתי אותו שנה אחרי שנה, יום אחרי יום".
6 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
תמונה משפחתית אחרונה. ספלינג, מקדרמוט וילדיהם
(צילום: אינסטגרם)

אדון טורי ספלינג

השניים הכירו בשנת 2005 על סט צילומי סרט משותף. ספלינג הייתה אז נשואה טרייה ומקדרמוט נשוי פלוס ילד. הוא מספר בריאיון שברגע ששמע שספלינג משחקת בסרט, הסכים לקבל את התפקיד: "שאלתי את הסוכן שלי אם ייצא לי לנשק אותה והוא אמר 'כן, אתה בן הזוג שלה'. אמרתי לו 'אוקיי, אני בפנים'. נפגשנו ביום הצילומים הראשון ומאז היינו ביחד. העיניים שלנו נפגשו וזו הייתה אהבה ממבט ראשון". ספלינג אף הודתה באוטוביוגרפיה שלה שכבר בלילה הראשון להיכרותם – נכנסו ביחד למיטה.
הם התגרשו מבני זוגם והתחתנו אחד עם השנייה כשנה לאחר מכן, בחתונה נטולת אורחים שהייתה שונה לחלוטין מהחתונה המפוארת שהייתה לספלינג עם בעלה הראשון. "התאהבנו כשהיינו רק שנינו לבד, כך שהחלטנו להתחתן לבד".
מקדרמוט מספר שלהיות בעלה של אישה מפורסמת ושפנו אליו בתור "אדון טורי ספלינג", היה משהו שנאלץ להתרגל אליו: "כולם הכירו אותי בתור החבר של טורי, הארוס של טורי, בעלה של טורי, וקיבלתי עם זה את כל מה שרציתי, בתים גדולים, מקומות טובים במסעדה ודברי יוקרה – אבל זה לא מילא את החלל בנשמתי, לא שימח אותי. אבל המשכתי להעמיד פנים שאני שייך, שהרווחתי את כל זה".
מקדרמוט מספר שב-2010 בגד בספלינג עם אישה אחרת. כשהיא גילתה על כך התעקשה שייכנס למכון גמילה: "היא באמת ניסתה לעזור לי והיא לא עשתה את זה בדרך אוהבת ועדינה אלא פשוט אמרה 'אתה צריך לקבל עזרה'. זו הייתה בושה גדולה עבורי כי זה פורסם בכל מקום. כולם ידעו איזה חתיכת חרא אני".
לאחר מכן הם עשו ביחד סדרת ריאליטי שמקדרמוט מתחרט עליה עד היום: "היה קשה לעשות את זה בזמן שניסיתי להישאר פיכח ולעבוד על הבעיות בנישואים. איזה רעיון גרוע זה היה. חשבתי שזה יעזור לאנשים, אבל בדיוק יצאתי מגמילה ולא חשבתי בהיגיון על כך שזה רעיון לא טוב".
6 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
ריאליטי אחרי גמילה - לא רעיון מבריק
(צילום: Gettyimage)

החמות קנדי ספלינג לא הביעה בו עניין

אחת הבעיות הגדולות שהעיבה על הקשר ביניהם הייתה כלכלית. לאורך השנים פורסם לא פעם שהשניים נמצאים בצרות והיו קרובים לפשיטת רגל. משפחתה של ספלינג הייתה ידועה בעושרה הרב אבל אביה, מפיק העל ארון ספלינג, הוריש את רוב הונו לאשתו קנדי ולילדיו הותיר יחסית מעט. מקדרמוט נזכר: "זה היה לחץ כלכלי, כי לאף אחד מאיתנו לא היה יותר מדי. אבל טורי לא ציפתה להרבה. היא תמיד ראתה בכסף הזה כשייך לאביה ואמרה שעליו לעשות איתו מה שירצה".
מקדרמוט מספר שפגש את אביה של ספלינג רק פעם אחת כשכבר היה חולה מאוד: "הוא היה מאוד חיוור, מאוד נחמד. אפשר היה לראות את הכריזמה המפורסמת שלו, הוא היה נוכחות גדולה".
לעומת זאת אמה קנדי לא הראתה רצון להכיר לעומק את חתנה: "לא ביליתי איתה הרבה זמן. מצער אותי שהיא לא ניסתה להכיר אותי. זה לא היה בגלל חוסר רצון מצדי, היא פשוט לא רצתה להיות איתי בקשר וסירבה לכל מה שהצעתי. לטורי היה קשה, לגבר שהיא אוהבת ונשואה לו אין קשר עם חמותו. כל אחד היה נפגע מזה".
הוא מספר שקנדי מעולם לא הציעה להם עזרה כלכלית ושגם הקשר שלה עם נכדיה הוא מזערי. "זו הבת שלך, בשר מבשרך והנכדים שלך. חבל שהיא מחמיצה את הקשר עם הילדים הנפלאים האלה. עבור מישהי שבורכה בכל כך הרבה, היה יכול להיות נחמד עם היא הייתה חולקת קצת מזה עם בתה", הוא אומר. "אמרתי לקנדי שאני לא רוצה דבר מזה לעצמי, אני לא מעוניין. רק הייתי רוצה שתושיט עזרה לבתה ולבנה רנדי, שהוא בחור נהדר ונפלא. הוא מאמן אישי לחיים ועושה דברים נפלאים. הם ילדים נהדרים, שניהם הגיעו מעושר ומגיע להם להיות מאושרים ולקבל חלק מזה, לדעתי".
6 צפייה בגלריה
טורי ספלינג קנדי ספלינג אהרון ספלינג רנדי ספלינג
טורי ספלינג קנדי ספלינג אהרון ספלינג רנדי ספלינג
קנדי קיבלה את מיליונים, טורי ורנדי הסתפקו בזוטות, כלומר כמה מאות אלפי דולרים לכל אחד. ארון, קנדי, טורי ורנדי ספלינג
(צילום: Mega)

חזיר ותרנגולת תפסו את המקום שלו במיטה

עם השנים המצב בין בני הזוג הלך והחמיר והגיע לשפל בשנת 2017, כשספלינג התעקשה לתת לחיות המחמד שלהם, שכללו כלבים, חזיר ותרנגולת, לישון איתם בחדר. "שמתי לעצמי גבולות ואמרתי שאני לא יכול לחיות ולישון במצב הזה. עברתי לחדר אחר והמצב התדרדר משם. לא היו ניסיונות לפתור את הבעיה ולחזור לאותו חדר. אחרי זה התבודדתי יותר ויותר עם עצמי והיא עם הילדים. הפכנו לשותפים לדירה. לעיתים נדירות אכלנו ביחד. גם כשישבנו לאכול כשמשפחה, היינו מרוחקים. זה גרם לי להרגיש רע עוד יותר. אני מאמין שהמיטה הזוגית היא עוגן עבור הזוגיות, המקום שבו שמתקשרים, אינטימיים, אוהבים ומבלים זמן ביחד. כשאין את זה, מערכת היחסים סובלת. מעולם לא הייתי כל כך בודד בבית אחד עם שישה אנשים אחרים. כאב לי, הייתי שבור לו, מדוכא. שנאתי את עצמי, לא רציתי לחיות".
הוא ממשיך ומספר: "אלכוהול גרם לי להרגיש שאני טוב מספיק. זה הביא אותי למצב ששתיתי טקילה חמישית ולקחתי הרבה כדורים במרשם בכל לילה בשבוע, לבד בחדר בזמן שמשפחתי היפה הייתה בחדר האחר. זה מה שהוביל למשבר ולמה שקרה ביני ובין טורי. לא יכולתי לעשות את זה יותר, לא יכולתי לחיות את החיים האלו יותר. התעייפתי מהכעס ומהצעקות. הייתי מתעורר כועס ולמרות הילדים היפים שלי שהיו בחיי הרגשתי חסר תקווה. לא יכולתי לראות אותם".
6 צפייה בגלריה
טורי ספלינג
טורי ספלינג
החזיר שתפס את המקום של מקדרמוט במיטה
(צילום: אינסטגרם)
טורי ניסתה לסייע: "היא רצתה שאהיה בריא ומאושר. היא כל כך אהבה אותי ולא באמת אמרה לי כמה המצב שלי משפיע עליה למרות שיכולתי לראות את זה על פניה".
באחד מאותם ימים שבהם היה שיכור ומסומם – החליט על דעת עצמו לבשר לעולם שהוא וספלינג נפרדים. לאחר מכן ספלינג דרשה שיילך לטיפול וגם הייתה זו שמצאה עבורו מוסד מתאים. הוא אכן התאשפז ומספר שמאז לא ראה אותה ואת ילדיו.
כיום הוא שוהה בבית הבראה עם שמונה נגמלים נוספים ומספר שרק לאחרונה החל להתכתב שוב עם ספלינג. הוא מספר: "מה שהיה בינינו היה אגדה, סיפור אהבה יפהפה, אהבה ממבט ראשון וחתונה בדרך היפה ביותר שיש. זה היה חלום שהתגשם. ואז נאלצנו לחזור להוליווד ולכל החרא שאנשים זרקו עלינו. הם אמרו שהם נותנים לנו חצי שנה. הראינו להם, כי עברו 18 שנים וחמישה ילדים".

בני זוג חדשים, אבל האהבה עוד קיימת

האם יש סיכוי לקאמבק? לא ברור. מקדרמוט נצפה לאחרונה מסתובב עם אישה בשם לילי קאלו (32), מנהלת בכירה בחברת תקשורת. השניים צולמו כשהם אוחזים ידיים ונראו מיודדים מאוד. שבועיים לאחר מכן ספלינג צולמה גם היא בסיטואציה רומנטית אף יותר עם ריאן קריימר, מנכ"ל חברת פרסום. השניים תועדו על ידי הפפראצי בזמן שהתנשקו ברחוב, הלכו יד ביד ונסעו מהמקום באותו רכב.
מקדרמוט לא מגיב על הנושא הזה, אבל אומר שהוא עדיין אוהב את אשתו: "החיים פשוט קרו לנו וסיימו את סיפור האגדה. היה לנו קשה עם הילדים, לחיות בעיר הזאת, עם הבעיות הכלכליות. היה קשה. אני לא מתרץ, בהחלט הייתה לי יד בהתמוטטות הנישואים, אבל לא היה קל. שום דבר בחיים לא היה קל".
הוא מוסיף: "טורי היא אדם יפהפה, נחמד ונשמה אוהבת. היא כל כך נדיבה ושמה את טובת כולם לפני זו שלה, אפילו אם זה פוגע בה. מעולם לא פגשתי מישהי יותר נדיבה וחרוצה. לא ידעתי להעריך אותה ואת מה שהביאה למערכת היחסים שלנו".
6 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
יהיה קאמבק?
(צילום: Gettyimage)