לפעמים נדמה לנו שאם נבדוק מה התמונה שנמצאת במילון ליד הערך "בגידה" נראה קולאז' יפהפה של כל כוכבי הוליווד. ודי בצדק - בכל זאת, סיפורי בגידה הם דבר מאוד נפוץ בקרב המפורסמים. אבל (כן יש אבל), מסתבר שלהוליווד חוקים משלה ושם לא כל סיפר בגידה נגמר בפרידה.
אתמול (ו') ציינו בעולם את יום המודעות לבגידות - כשההסבר ליום הבינלאומי החגיגי הוא ש"אמון, כנות וסליחה חיוניים לבנייה מחדש של מערכת יחסים - לאחר שבגידה גורמת לכאב ולנזק".
לכבוד המאורע יצאנו לנבור בהיסטוריה הבוגדנית בהוליווד - אך הפעם החלטנו להתעמק בזוגות שצלחו את משבר הבגידה - כנגד כל הסיכויים. מהקלינטונים ועד מעלליהם של ג'סטין טימברלייק ואדם לוין, וכמובן שיש גם נציגות מלכותית.

ביל והילרי קלינטון

15 צפייה בגלריה
ביל והילארי קלינטון
ביל והילארי קלינטון
לא בתמונה: מוניקה לווינסקי. ביל והילרי קלינטון
(צילום: Justin Sullivan/Getty Images)
באמצע שנות התשעים, נשיא ארצות הברית דאז ביל קלינטון ניהל רומן עם אחת המתמחות בבית הלבן, מוניקה לווינסקי - שהייתה אז רק בת 22. בתחילה קלינטון ניסה להכחיש את השמועות על הרומן ואף אמר בפה מלא, במהלך מסיבת עיתונאים, כי הוא "לא קיים יחסי מין עם לווינסקי", אך פגישתה של האחרונה עם התובעים הובילה, בסופו של דבר, להדחתו של קלינטון בגין עדות שקר ושיבוש מהלך משפטי.
בשנת 2020 עלתה בנטפליקס סדרה בת ארבעה פרקים בשם "הילרי", העוסקת באשתו של ביל, הילרי קלינטון, ובה הסביר הנשיא לשעבר: "מה שעשיתי היה איום. כולנו נושאים מטען ולפעמים עושים דברים שאסור לנו לעשות". קלינטון הסביר כי המניעים לרומן היו "לחץ, אכזבות וחרדות, פחדים מדברים כלשהם".
15 צפייה בגלריה
מוניקה לווינסקי
מוניקה לווינסקי
להלן המתמחה. מוניקה לווינסקי
(gettyimages)
למרות הבגידה וגרוע מכך - הטירוף התקשורתי שהיה, הילרי החליטה להישאר עם ביל. בריאיון ל-CNN בשנת 2016 נזכרה: "זה היה ממש קשה. זה כאב. אבל קיבלתי תמיכה מהחברים שלי - הם פשוט התגייסו והיו שם עבורי", סיפרה. "זה משהו שהייתי צריכה לקום מדי יום ולנסות להתמודד איתו - תוך כדי שמירה על מסגרת ציבורית של אחריות. זה היה מאוד מאוד מאתגר".
בסדרה "הילרי" סיפרה כי הרגישה "הרוסה וכה פגועה באופן אישי" כאשר ביל התוודה בפניה על הרומן. השניים, שהתראיינו לסדרה בנפרד, סיפרו כיצד הילרי הורתה לו לספר על כך לבתם צ'לסי לפני שהחדשות יהפכו לפומביות. "עשיתי את זה, וזה היה נורא", אמר הנשיא לשעבר והוסיף: "מה שעשיתי היה פסול. שנאתי שפגעתי בה".
במהלך הפרק שעסק בפרשה, אמר ביל כי הוא "אסיר תודה" על כך שאשתו נותרה לצדו. "אלוהים יודע מה המחיר שהיא שילמה על כך".
15 צפייה בגלריה
ביל והילארי קלינטון
ביל והילארי קלינטון
ביחד - למרות הכל. הקלינטונים
(צילום: Charles McQuillan-Pool/Getty Images)

אדם לוין ובהאטי פרינסלו

15 צפייה בגלריה
בהאטי פרינסלו אדם לוין
בהאטי פרינסלו אדם לוין
בדקת עם מי הוא התכתב לאחרונה? בהאטי פרינסלו ואדם לוין
(צילום: Gettyimages)
בספטמבר 2022 כוכבת רשת בשם סאמנר סטרו טענה כי ניהלה רומן עם הזמר וסולן להקת מארון 5, אדם לוין.
סטרו פרסמה סרטון בעמוד הטיקטוק שלה וסיפרה ל-395 אלף עוקביה כי השניים ניהלו רומן במשך שנה - אך לא הבהירה מתי זה בדיוק קרה. "ניהלתי רומן עם גבר שנשוי לדוגמנית 'ויקטוריה'ס סיקרט'. הייתי צעירה, נאיבית ואני מתכוונת לזה בכנות - אני מרגישה מנוצלת".
את הסרטון פרסמה כוכבת הרשת זמן קצר לאחר שלוין ואשתו, הדוגמנית בהאטי פרינסלו, בישרו כי הם מצפים לילד שלישי - וגם לזה היא התייחסה. סאמנר סיפרה כי לוין שלח לה הודעה פרטית באינסטגרם אחרי שלא דיברו ביניהם כמה חודשים, ושאל אותה אם זה בסדר שבמידה ויהיה להם בן - הוא יקרא לו סאמנר. סטרו הוסיפה ואמרה שמעולם לא תכננה לחשוף את הסיפור שלה בפומבי אך החליטה לעשות זאת לאחר ששלחה את צילום המסך של ההודעות של לוין לכמה מחבריה ואחד מהם ניסה למכור את הסיפור לצהובון. "המוסר שלי נפגע ללא ידיעתי, עשו לי מניפולציות. אני נבוכה שהייתי מעורבת בקשר עם מישהו חסר כבוד ועם חוסר חרטה מוחלט".
שעות ספורות לאחר פרסומו של הסרטון ובעקבות התגובות הקשות שקיבלה, בהן הואשמה כי היא משחקת את תפקיד הקורבן - סאמנר פרסמה סרטון נוסף. "בשום פנים ואופן לא ניסיתי לקבל אהדה ואני לגמרי מבינה שאני לא הקורבן בסיפור הזה. אני לא זו שבאמת נפגעתי כאן אלא בהאטי והילדים שלה, ועל כך אני מצטערת".
כוכבת הרשת סאמנר סטרו
שעות ספורות לאחר שהסרטון של כוכבת הרשת הפך לוויראלי, לוין התייחס והתנצל. "אומרים עליי הרבה דברים עכשיו ואני רוצה להבהיר. הפעלתי שיקול דעת גרוע בכך שדיברתי עם כל אחת שהיא לא אשתי בצורה כלשהי של פלרטטנות. לא ניהלתי רומן אבל בכל זאת חציתי את הגבול", כתב לוין בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו.
"במקרים מסוימים זה הפך לבלתי הולם, התייחסתי לזה ונקטתי בצעדים יזומים על מנת לתקן את זה עם המשפחה שלי. אשתי והמשפחה שלי הם כל מה שאיכפת לי ממנו בעולם הזה. להיות כל כך נאיבי וטיפש כדי לסכן את הדבר היחיד שבאמת חשוב לי הייתה הטעות הכי גדולה שיכולתי לעשות. לעולם לא אעשה זאת שוב. אני לוקח אחריות מלאה, אנחנו נעבור את זה ונעבור את זה ביחד".
15 צפייה בגלריה
אדם לוין בהאטי פרינסלו
אדם לוין בהאטי פרינסלו
"אשתי והמשפחה שלי הם כל מה שאיכפת לי ממנו בעולם הזה"
(צילום: Tayfun Coskun/Anadolu via Getty Images)
כמובן שזה לא נגמר בזה ושעות ספורות לאחר התנצלותו של לוין צצו נשים נוספות שטענו שפלרטטו עם הזמר, בהן הדוגמניות מאריקה ואליסון רוז, שחשפו שגם אליהן שלח הכוכב הודעות ושיתפו צילומי מסך של השיחות.
מאריקה פרסמה את ההתכתבות תחת ההאשטאג "לחשוף את אדם לוין", והשיחה שפרסמה כללה הודעות ששלח לה הכוכב בהן הוא בין היתר מחמיא לה על המראה שלה ומציע לה: "תעסיקי את עצמך בכך שתזד**ני איתי". בהודעות אחרת הוא כותב: "הגוף שלך מגוחך" ו"דברים הופכים כאן לקשים, והווידאו שלך לא עוזר למצב". בנוסף שלח לה לוין תמונות של עצמו וסרטון בו הוא אומר: "אני טיפש", לצידו כתבה מאריקה: "נכון".
מקורב לפרינסלו סיפר באותם הימים למגזין People כי "היא כועסת מאוד על אדם - אך מחויבת במאה אחוז למשפחתה. אדם מאוד מתחשב ברגשותיה. הוא מנסה לעשות כמיטב יכולתו כדי לשפר את המצב. הוא לא רוצה להתגרש".
15 צפייה בגלריה
אדם לוין בהאטי פרינסלו ואניטי פייר אוסקר
אדם לוין בהאטי פרינסלו ואניטי פייר אוסקר
מקווים שלמדת את הלקח. אדם ובהאטי
(צילום: Jon Kopaloff\GettyImages)

דומיניק ווסט וקתרין פיצג'רלד

15 צפייה בגלריה
דומיניק ווסט קתרין פיצג'רלד
דומיניק ווסט קתרין פיצג'רלד
השאירו את הבגידה מאחור. דומיניק ווסט וקתרין פיצג'רלד
(צילום: David M. Benett/Dave Benett/Getty Images)
באוקטובר 2020 אתרי הרכילות בעולם הוצפו בתמונות של השחקן דומיניק ווסט ("הרומן") והשחקנית לילי ג'יימס - שנתפסו על חם באמצע סשן נשיקות לוהט.
התמונות של השניים צולמו ברומא ולא השאירו מקום לספק כי מדובר ברגע אינטימי - שלא קשור לסרט שהשניים עבדו עליו ביחד.
זה הזמן לציין כי ווסט הוא אדם נשוי - למפיקה קת'רין פיצג'רלד וביחד יש להם שלושה ילדים, עובדה חביבה שהוא כנראה שכח באותם הרגעים. "קת'רין המומה, שבורת לב והרוסה", סיפרה מקורבת ל"דיילי מייל" לאחר פרסום התמונות. "היא חשבה שטוב להם ביחד, שהנישואים שלהם טובים. היא ניסתה לדבר עם דומיניק אבל הוא לא עונה לטלפון שלו, היא פשוט מזועזעת ומרגישה שהנישואים שלהם נגמרו".
יממה לאחר מכן ווסט מיהר להתאחד עם אשתו והשניים צולמו ביחד, מתנשקים. "הנישואים שלנו חזקים ואנחנו לגמרי ביחד", אמרו לכלי התקשורת הרבים שהגיעו לביתם, ובנוסף הגישו להם הצהרה חתומה על ידם.
לאחר ההצהרה המשותפת, אתר "דיילי מייל" דיווח כי למרות החיוך שהיה קבוע על פני בני הזוג, פיצג'רלד לא נראתה נינוחה ואף החזיקה טישו בידה. בני הזוג לא הסכימו לענות על שאלות העיתונאים ולאחר כמה דקות עזבו את ביתם ונסעו ליעד לא ידוע.
במאי 2021 התראיינה פיצ'רלד ל-Irish Independent ואמרה: "למרות שבמערכת היחסים שלנו היו עליות ומורדות - אנחנו מסורים לחלוטין זה לזה ולחיי המשפחה המלאים והתוססים שלנו".
15 צפייה בגלריה
דומיניק ווסט קתרין פיצגרלד
דומיניק ווסט קתרין פיצגרלד
הצהרה חתומה בנשיקה. דומיניק וקתרין
(צילום: Splashnews)

ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל

15 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק ג'סיקה ביל
ג'סטין טימברלייק ג'סיקה ביל
גם בבריטני הוא בגד. ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל
(צילום: Lionel Hahn/Getty Images)
הבא בתור בגזרת הבוגדים הוא הזמר ג'סטין טימברלייק, שבנובמבר 2021 נתפס על חם כשהוא מתמזמז ומתלטף עם מישהי שהיא לא אשתו - השחקנית ג'סיקה בייל.
טימברלייק צולם כשהוא נוגע, קצת יותר מדי, בשחקנית אלישה ויינרייט בזמן שבילו בבר בניו אורלינס. ויינרט צולמה כשהניחה את ידה על ברכו של טימברלייק, הוא מחזיר לה נגיעה במותן, ומאוחר יותר, כשיצאו מהבר, החזיקו ידיים.
אנשים שהיו במקום סיפרו מאוחר יותר שטימברלייק שתה הרבה ונראה שיכור כשעזב את המקום. אחד הנוכחים במקום סיפר: "בשלב מסוים הוא לקח לה את היד ושם אותה על הברך שלו. היא ליטפה לו את הרגל, והוא ליטף לה את הידיים".
נציין כי ויינרייט וטימברלייק צילמו באותם הימים סרט משותף, והיו בבר ביחד עם אנשי צוות נוספים, אך האירוע המדובר אירע כשיצאו למרפסת ושם ישבו לבדם. האירוע תועד כולו על ידי הפפראצי, ואת התמונות תוכלו למצוא ממש כאן.
15 צפייה בגלריה
אלישה ויינרייט
אלישה ויינרייט
ממש לא סבבה. אלישה ויינרייט
(צילום: Getty Images)
נעצור לרגע כדי להזכיר כי זו לא הפעם הראשונה שהאשמות בדבר בגידה הופנו כלפי טימברלייק. למעשה, ג'סטין וג'סיקה החלו לצאת ביחד ב-2007, אך נפרדו לזמן קצר ב-2011, כביכול מכיוון שבייל גילתה אז שהכוכב בוגד בה עם השחקנית אוליביה מאן.
נמשיך: כעשרה ימים לאחר התמונות החשודות טימברלייק פנה לחשבון האינסטגרם שלו, בו פרסם פוסט מתנצל. "לפני מספר שבועות הפגנתי טעות בשיקול הדעת, אבל אני רוצה להבהיר - שום דבר לא קרה ביני ובין הכוכבת שלצידי. שתיתי יותר מדי ואני מתחרט על התנהגותי. הייתי צריך לדעת טוב יותר".
טימברלייק הוסיף: "אני מתנצל בפני אשתי המדהימה ומשפחתי שגרמתי להם למבוכה, ואני מתמקד עכשיו בלהיות האבא והבעל הכי טוב שאני יכול להיות. ההתנהגות שלי לא שיקפה את זה".
ביולי 2020 ג'סטין וג'סיקה הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם ילד שני בהיריון עליו שמרו בסוד. חישוב מהיר תומך בטענה כי בייל הייתה בהיריון בזמן שטימברלייק פלרטט עם אחרת.
15 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק ג'סיקה בייל
ג'סטין טימברלייק ג'סיקה בייל
עדיין ביחד - ורק אלוהימה יודעת למה
(צילום: Gettyimages)

המלכה אליזבת והנסיך פיליפ

15 צפייה בגלריה
המלכה אליזבת הנסיך פיליפ
המלכה אליזבת הנסיך פיליפ
מסתבר שגם בני המלוכה לא תמימים! המלכה אליזבת הנסיך פיליפ
(צילום: GettyImages)
עם כל הכבוד להוליווד - אנחנו מקווים שלרגע לא חשבתם שאייטם שכולו בגידות לא יכלול בתוכו גם נגיעות קלות מבית המלוכה הבריטי. בכל זאת - אובססיה זו אובססיה.
נתחיל עם הזוגיות ארוכת השנים של המלכה אליזבת ובעלה הנסיך פיליפ. השמועות מספרות שהשניים התאהבו ממבט ראשון - אך הן גם טוענות שפיליפ בגד באליזבת לאורך השנים - ולא פעם אחת.
הנסיך ניהל שגרת חיים פרועה למדי, הוא נהג לצאת לבלות עם חבריו בברים שכונתיים ואף זכה לכינוי המביך "רודף נשים". יחד עם זאת, איש מעולם לא אימת או הכחיש את השמועות בדבר בגידות חוזרות מצידו של הנסיך.
15 צפייה בגלריה
המלכה אליזבת
המלכה אליזבת
רודף הנשים ואשתו המלכה - עליהם השלום
(צילום: Gettyimages)
בגידה נוספת שאומנם מעולם לא אומתה אך בהחלט צצה מחדש מוקדם יותר השנה היא מצידו של הנסיך וויליאם, שעל פי השמועות ניהל רומן עם רוז הנבורי - חברתה הטובה ביותר של אשתו חולת הסרטן קייט מידלטון.
באפריל 2019 פרסם מגזין In Touch ידיעה על כך שוויליאם בוגד באשתו עם הנבורי - דוגמנית לשעבר שנשואה לבמאי הקולנוע דיוויד רוקסאוויג', איתו יש לה שלושה ילדים.
הנבורי ובעלה היו חלק מקבוצת החברים של מידלטון, שזכתה לכינוי Turnip Toffs. לפי השמועות, לאחר שנודע לדוכסית על מעלליהם של בעלה וחברתה הטובה - היא דרשה לסלק את הנבורי ורוקסאוויג' מהקבוצה, מה שגרם לטלטלה רצינית בקרב החברים.
וויליאם הכחיש בתוקף את השמועות והכתב לענייני מלוכה של "דיילי מייל" התייחס לדברים, ואמר: "גם הנסיך וויליאם וגם הגברת רוז הנבורי שקלו הליכים משפטיים, אך לבסוף החליטו לוותר על כך ולהתעלם מהפרשה. מדובר בשמועות מזיקות ושקריות".
15 צפייה בגלריה
קייט מידלטון רוז הנבורי
קייט מידלטון רוז הנבורי
בסטיז לשעבר. קייט מידלטון ורוז הנבורי
(צילום: Gettyimages)
בחודש מרץ האחרון ובעקבות העלמותה המסתורית של מידלטון לאחר הניתוח שעברה בתחילת השנה, שמועות בדבר הרומן עם הנבורי צצו שוב.
מהארמון התעקשו לא לנדב מידע על מצבה הרפואי של מידלטון והשמועות הלכו וגברו, כשהשמועה המטרידה והנפוצה ביותר הייתה לגבי הרומן המדובר.
את השמועות הצית מחדש הקומיקאי סטיבן קולבר, שהחליט להעיר את המתים. "הממלכה כולה נפגעה בעקבות היעלמותה לכאורה של קייט מידלטון", אמר בתוכניתו The Late Show. "ובכן, עכשיו חוקרי האינטרנט מנחשים שהיעדרותה של קייט עשויה להיות קשורה לרומן שניהל בעלה".
"וויליאם וקייט הרוסים מהספקולציות לגבי נישואיהם", סיפר מקורב יודע דבר לאחר שגל השמועות חודש.
בעקבות השמועות (או שלא), ימים ספורים לאחר מכן מידלטון התייצבה באומץ מול המצלמות וסיפרה כי חלתה בסרטן. בריאות לכולם וזוגיות נטולת בגידות ודרמות.
15 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם קייט מידלטון הכתרה
הנסיך וויליאם קייט מידלטון הכתרה
ביחד לנצח? וויליאם וקייט
(צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images)