בתחילת השבוע הקרוב, בלילה שבין ראשון לשני, יערך הסופרבול - גמר ליגת ה-NFL, או במילים אחרות: יום חג עבור האמריקנים. השנה העפילו לסופרבול סן פרנסיסקו פורטי ניינרס שיתמודדו מול קנזס סיטי צ'יפס, הקבוצה שבה משחק טראוויס קלסי, AKA הבויפרנד החדש של טיילור סוויפט.
בחודשים האחרונים סוויפט הגיעה כמעט לכל משחק של קלסי, שהפריח לה נשיקות ולבבות מהמגרש - בזמן שהיא הריעה לו מהיציע, כשהצלמים כמובן מתעדים כל צעקה, קפיצה וחיבוק שהעניקה לאימו של שחקן הפוטבול. ההגעה העתידית של סוויפט לסופרבול הקפיצה את אירוע הספורט הנחשק בעוד כמה רמות ואיך נאמר זאת בלי לפגוע - דחקה את אשר, שצפוי להופיע במחצית, הצידה.
7 צפייה בגלריה
טיילור סוויפטר טראוויס קלסי
טיילור סוויפטר טראוויס קלסי
הזוג המלכותי של הסופרבול. טיילור סוויפטר וטראוויס קלסי
(צילום: Patrick Smith/Getty Images)
מדי שנה כוכבי הוליווד מגיעים בהמוניהם לצפות מקרוב בגמר ליגת ה-NFL אך השנה, כאמור, כל העיניים יהיו נשואות לזמרת עטורת הפרסים, שתשב בתא יוקרתי - אחד מיני רבים הפזורים סביב האצטדיון ומבטיחים חווית צפיה אקסקלוסיבית.
רגע לפני אירוע הספורט הגדול, בו אנחנו - פשוטי העם, נצפה מהסלון שרכשנו באיקאה-סייל וננשנש פופקורן בהכנה מהירה במיקרוגל, יצאנו לבדוק כמה ישלמו הכוכבים הגדולים והאוהדים עתירי הממון שיגיעו לצפות במשחק מאצטדיון אליג'אנט.
נכון לעכשיו, יש עדיין שלוש סוויטות זמינות והמחירים אליהן נעים בין 180 אלף דולר לסוויטה לארבעה אנשים, ועד ל-1.8 מיליון דולר עבור סוויטה ל-20 איש. לטובת מי שעוד שוקל לרכוש נעדכן כי המחירים צפויים לרדת רגע לפני המשחק, ונוסיף כי עם פתיחת המכירה המחירים עמדו על 2.5 מיליון דולר.
למעשה, המחירים כל כך יקרים עד שליסה מקאפרי, אימו של השחקן כריסטיאן מקאפרי מקבוצת סן פרנסיסקו פורטי ניינרס, התבדחה כי בנה וארוסתו אוליביה קולפו לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש סוויטה בגלל העלות המוגזמת. נבהיר כי מדובר בהלצה מאחר ומקאפרי הגדיל השנה את חשבון הבנק שלו ב-11.8 מיליון דולר, וכרגע העו"ש שלו מסתכם ב-30 מיליון דולר.
אגב, נראה כי קולפו הייתה נחושה בדעתה להוכיח לחמותה לעתיד כי גם היא מסודרת כלכלית והפתיעה אותה עם סוויטה משלה למשחק. המחיר ששילמה וסוג הסוויטה אותה הזמינה לא נחשפו.
7 צפייה בגלריה
כריסטיאן מקאפרי  אוליביה קולפו
כריסטיאן מקאפרי  אוליביה קולפו
כליה תמורת סוויטה? כריסטיאן מקאפרי ואוליביה קולפו
(צילום: Cooper Neill/Getty Images)
נמשיך: הסוויטה המבוקשת ביותר באצטדיון היא הסוויטה המסורתית, אך ישנה סוויטה אחת נוספת שמוצעת למכירה באתר Suitehop.com תמורת סכום "סימלי" של 1.25 מיליון דולר - שזה, סתם כדי לסבר את האוזן, יותר משכרו של ברוק פורדי, הקוורטרבק של 49ers, שעומד על 889 אלף דולר.
הסוויטות מכילות עד 22 אורחים ולסוויטה של סוויפט צפויים להצטרף השנה משפחתו של טראוויס, הכוללת את הוריו אד ודונה ואחיו ג'ייסון. הסוויטה שלהם ממוקמת ממש מעל המתחם, במפלס התחתון ומציעה מושבים נוחים במרפסת באוויר הפתוח.
מיותר לציין שמלבד מושבים נוחים ונוף ישיר לאגלי זיעה של טראוויס, הסוויטה כוללת טרקלין פרטי עם בר, מטבחון, חדר רחצה וכמובן שאלכוהול חופשי ואוכל משובח שיוגש כיד המלך לאורך כל המשחק - כך שאין שום סיבה לצאת ממנה.
ומה בתפריט? טוב ששאלתם. הסוויטה מציעה מגוון רחב של מזון, החל מנקניקיות בקר, נקניקיות טבעוניות, בוריטו, נקניקיות במעטפת בייקון, מגוון סוגי דונאטס, צ'יפס, תפוחי אדמה ממולאים בפירות ים, נאצ'וס ועוגת גבינה.
7 צפייה בגלריה
סוויטות איצטדיון אליג'אנט
סוויטות איצטדיון אליג'אנט
1.25 דולר וזה שלכם! הסוויטה המסורתית
(צילום: suiteexperiencegroup)
סוויטה נוספת - יוקרתית טיפה יותר, היא סוויטת מועדון הבעלים - שנמצאת ממש באמצע האצטדיון ויכולה לאכלס עד 20 איש. מבחינת האוכל והפינוקים - הכול זהה לסוויטה הקודמת, אך כאן מגיעה הטבה נוספת. תמורת 64 אלף דולר לכרטיס, או 1.8 מיליון דולר עבור כל הסוויטה, תוכלו לקבל שני כרטיסי חניה - כך שהאורחים יכולים להגיע עם הרכב ממש עד הכניסה לאצטדיון.
7 צפייה בגלריה
סוויטות איצטדיון אליג'אנט
סוויטות איצטדיון אליג'אנט
תמורת 1.8 מיליון דולר, סוויטת הבעלים שלכם!
(צילום: suiteexperiencegroup)
אם מצאתם שהמחירים מעט גבוהים עבורכם, זה בדיוק הזמן לעבור לסוויטה הזולה Premium Loge, המותאמת בעיקר לקבוצות קטנות יותר של אנשים, לרוב בין שניים לארבעה שרוצים חווית VIP. הסוויטות ממוקמות לאורך השוליים, והן כוללות ארבעה מושבים המגיעים עם טלוויזיה אישית כדי להבטיח שהאורחים לא יפסידו ולו שנייה אחת מהאקשן המתחולל על המגרש. אורחי הסוויטה יהנו כמובן מאוכל ושתייה קלה ללא הגבלה - אך עבור אלכוהול הם יאלצו לשלם.
7 צפייה בגלריה
סוויטות איצטדיון אליג'אנט
סוויטות איצטדיון אליג'אנט
סוויטת ה-Premium Loge
(צילום: suiteexperiencegroup)
אז אם הגעתם עד כאן ואתם עדיין חושקים בכרטיסים לסופרבול, אבל לא יכולים להרשות לעצמכם את אחת הסוויטות, אנחנו כאן כדי לעדכן אתכם שניתן לרכוש כרטיסים לגמר היוקרתי ישירות דרך ה-NFL, זאת בניגוד לכרטיסים למשחקים במהלך העונה - אותם ניתן לרכוש רק דרך Ticketmaster. מכירת הכרטיסים אינה עובדת בשיטת כל הקודם זוכה אלא מציעה את שירותיה אך ורק לאוהדים המחזיקים מנוי ב-NFL.
המחירים של הכרטיסים מתחילים מ-6,000 דולר ויכולים להגיע עד ל-35 אלף דולר, זאת בהתאם למקומות כמובן. כמובן שאלה שלא הצליחו לקנות כרטיסים דרך האתר ובחרו לרכוש מאנשים אחרים שהתמזל מזלם, כלומר - ספסרים, עלולים לשלם עד פי ארבעה מהמחיר המקורי.
7 צפייה בגלריה
טיילור סוויפטר טראוויס קלסי
טיילור סוויפטר טראוויס קלסי
"אם אתם לא מנצחים זה נגמר בינינו"
(צילום: Patrick Smith/Getty Images)
ועובדה נחמדה לסיום: לפי אגרגטור הכרטיסים TicketIQ, המחיר הממוצע בשוק הכרטיסים הגיע לשיא של 10,752 דולר לכרטיס. אגב, שיא הרכישה עומד על שישה כרטיסים שנמכרו תמורת 14,810 דולר כל אחד, משמע 88,860 דולר סך הכול. מפתה ככל שיהיה, אנחנו נצפה בסופרבול מהסלון שלנו. יש הימורים על כמה קלוז-אפים טיילור תקבל?
7 צפייה בגלריה
טיילור סוויפטר בריטני מהומס
טיילור סוויפטר בריטני מהומס
מריעות מהיציע. טיילור סוויפטר ובריטני מהומס
(צילום: Danielle Parhizkaran/The Boston Globe via Getty Images)