אחרי שלל ספקולציות, שמועות ותאוריות – עכשיו זה רשמי: נטלי פורטמן (42) ובנג׳מין מילפייה (46) התגרשו אחרי 11 שנות נישואים. נציג מטעמה של פורטמן אישר היום (ו') לאתר People שהשניים חתמו על הסכם הגירושים.
שמועות לגבי משבר בין השניים החלו במאי 2023, ולפי הדיווחים הוא נוצר לאחר שפורטמן גילתה שמילפייה בגד בה. בהמשך היא נצפתה ללא טבעת הנישואים שלה וגם סיפרה בריאיון שהיא גרה בפריז עם ילדיה – אך לא הזכירה את בעלה, מה שהגביר את החשד שהשניים כבר לא ביחד.
מקורב לשניים סיפר היום ל-People: "בהתחלה זה היה מאוד קשה עבורה, אבל החברים שלה התאגדו סביבה ועזרו לה לעבור את התקופה הקשה הזו. נטלי יוצאת משנה מאוד מאתגרת ומכאיבה, אבל היא יצאה ממנה מחוזקת ומוצאת נחמה במשפחתה, בחבריה ובעבודה".
לשניים יש שני ילדים, אלף (12) ועמליה (7) ולפי המקורב, הדבר החשוב להם ביותר לאחר הפרידה היה לתמוך בילדיהם ולסייע להם להתמודד עם המצב החדש: "נטלי הייתה נחושה להבטיח שהשינוי יהיה קל עבור הילדים. היא ובן באמת אוהבים את ילדיהם ושניהם מתמקדים בלהיות ההורים הכי טובים שהם יכולים להיות. אין דבר שחשוב להם יותר".
2 צפייה בגלריה
אפטר פארטי אוסקר
אפטר פארטי אוסקר
גרושים רשמית. נטלי פורטמן ובנג׳מין מילפייה
(צילום: Gettyimage)
פורטמן ומילפייה הפכו לזוג לאחר שהכירו על הסט של הסרט "ברבור שחור" בשנת 2009. ב-2011 נולד בנם הבכור אלף ושנה לאחר מכן, באוגוסט 2012, השניים התחתנו בטקס יהודי בקליפורניה. בינואר 2014 נודע שמילפייה החל תהליך גיור, ושלוש שנים לאחר מכן השניים הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם עמליה.
כאמור, בשנה שעברה נפוצו שמועות על כך שזמן קצר לאחר שעברו להתגורר בפריז - פורטמן גילתה שמילפייה בגד בה עם כוכבת צרפתייה צעירה בשם קמיל אטיין.
אחד ממקורביהם סיפר שפורטמן לא מיהרה לסיים את הזוגיות: "נטלי הושפלה מהשמועות אך בכל זאת הייתה נחושה בדעתה לבדוק אם היא מסוגלת לבנות את האמון שלה בבעלה מחדש, הכול כדי שהילדים שלהם לא יגדלו בבית 'הרוס'. כרגע הם מדברים על זה ומנסים לעבוד על זה למען הילדים".
מן הסתם, ניסיונות הפיוס ושיקום הקשר לא צלחו. רק לפני חודש פורטמן נתנה רמז עבה למגזין WSJ כשסיפרה שהיא מתגוררת בימים אלו בפריז ביחד עם שני ילדיה, אך את מילפייה לא הזכירה. בנוסף, היא הגיעה לבדה לטקס גלובוס הזהב שהתקיים בינואר, וללא טבעת.
מקורב לכוכבת סיכם: "נטלי קיוותה שהנישואים יימשכו לנצח, אבל היא השלימה עם המקום שבו הם נמצאים כעת ומתמקדת במצב החדש שלהם כמשפחה".
2 צפייה בגלריה
בנז'מין מילפייה עם נטלי פורטמן
בנז'מין מילפייה עם נטלי פורטמן
מילפייה ופורטמן
(צילום: DANIEL LEAL, AFP)