4 צפייה בגלריה
קווין קוסטנר
קווין קוסטנר
נלחמים על מה שחשוב באמת. קווין קוסטנר וכריסטין באומגרטנר
(צילום: gettyimages)
אם חשבנו שהמאבק של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי סביב היקב המשותף שלהם הוא קטנוני ומגוחך – הגיעו קווין קוסטנר וגרושתו לעתיד כריסטין באומגרטנר ועקפו אותם בסיבוב.
לפי מסמכים משפטיים שהגיעו לידי ה-Daily Mail עולה שהשניים מתקוטטים בימים אלו סביב שלל נושאים מגוונים – החל מההתעקשות של כל אחד מהם לקבל לעצמו את כלי המטבח ומיטת הכלב שלהם, ועד טענותיו של קוסטנר שבאומגרטנר בזבזה 100 אלף דולר שיועדו למזונות לילדיהם על ניתוחים פלסטיים לעצמה.
הונו של קוסטנר מוערך אגב ב-400 מיליון דולר ובאומגרטנר צפויה לקבל גם היא לא מעט כסף לאחר תום הגירושים כך שמלחמה סביב המחבתות והסירים, יקרים ואיכותיים עד כמה שיהיו, יכולה להתפרש רק כניסיונות של שני הצדדים להתיש אחד את השנייה, או במלים פשוטות: לעשות דווקא.
לפי המסמכים – באומגרטנר דרשה לקבל את החפצים שנמצאים בביתם המשותף, אשר נאלצה לעזוב לאחר הפרידה. מלבד כלי המטבח ומיטת הכלב, הרכוש שביקשה כולל בין היתר גם שמשיית חוף כחולה-לבנה, מסחטת מיצים ואופני כושר. עורכי דינו של קוסטנר סירבו והודיעו שבאומגרטנר מוזמנת לקחה לעצמה מוצרי רחצה, תיקים בגדים, תכשיטים וחלק מקישוטי חג המולד – אבל על כך חפץ אחר עליה לקבל מקוסטנר הסכמה בכתב.
"מדובר כאן בכוכב ששווה מיליונים, שמתווכח עם אשתו על האם מותר או אסור לה לקחת מכשיר לחיתוך ירקות מבלי לקבל ממנו אישור. זה קטנוני בצורה שלא תיאמן", אמר אחד ממקורביהם של השניים ל-Daily Mail.
מקורב אחר סיפר: "הוא ידוע בתור אחד שמנהל משא ומתן קשוח בכל הנוגע לעסקיו המקצועיים, אבל מוזר שהוא מתנהג כך גם בחייו האישיים". האתר אף מדווח שעורכת דינו של קוסטנר, ג'קלין מישו, שלחה לנציגיה של אשתו הודעה ספק מזהירה ספק מאיימת ובה כתבה: "זה לא חכם לנשוך את היד שמאכילה אותך".
4 צפייה בגלריה
קווין קוסטנר
קווין קוסטנר
קוסטנר הוא היד המאכילה, אם לא הבנתם
(צילום: gettyimages)
מעבר למאבק סביב הרכוש, קוסטנר גם טוען שבאומגרטנר עשתה ניתוחים פלסטיים בעזרת כסף שנתן לה לטובת מזונות עבור ילדיהם ושרכשה מכונית חדשה – טענה שעורכי דינה עדיין ללא הגיבו לה. יחד עם זאת, היא טוענת שסכום המזונות שהוא משלם לה לא מספיק על מנת לכלכל את ילדיהם, קיידן (16), הייז (14) וגרייס (13). לפי המסמכים, גם הדרך בה בני הזוג הודיעו לילדיהם על הגירושים היוותה עילה למריבה ביניהם, לאחר שקוסטנר לא נכח בשיחה באופן אישי אלא דרך זום מלאס ווגאס, צעד שבאומגרטנר מכנה "מביך". קוסטנר מצידו מסביר שבאומגרטנר לא הותירה לו ברירה מכיוון שדחתה ושוב ושוב את מועד השיחה ובחרה לקיים אותה דווקא כשהיה מחוץ לעיר.
השלב הנוכחי במאבק של השניים ממשיך את הקרב סביב ביתם המשותף שבאומגרטנר מיאנה בתחילה לעזוב. קוסטנר סירב לה לאפשר לה להישאר בו מכיוון שלפי הסכם הממון עליו חתמו השניים טרום נישואיהם, הבית המדובר ושאר בתיו של קוסטנר אמורים להישאר ברשותו. עורכי דינו של הכוכב כתבו: "היא זו שיזמה את הגירושים. היא ידעה מה התנאים עליהם חתמה בהסכם הממון אבל בחרה להתעלם מהם".
היא מצידה השיבה שהיא מוכנה לעמוד בתנאים האלו, אך לפני כן רוצה לוודא שקוסטנר ישלם לה מספיק כדי שתוכל לספק לעצמה ולילדיהם את רמת החיים אליה הורגלו עד עתה. "יש לי שלושה ילדים שעליי לחשוב עליהם", כתבה. "המטרה שלי הייתה ותמיד תהיה לספק להם יציבות, עד כמה שאוכל".
באומגרטנר טוענת שקוסטנר הבטיח לשלם מדי חודש 248 אלף דולר אך הוא פטר טענה זו כ"מגוחכת" והשיב שיוכל לעמוד בתשלומים כאלו רק אם ימכור את כל נכסיו. הוא היה מוכן לשלם קרוב ל-52 אלף דולר בלבד, אך בסופו של דבר קבע השופט שהסכום יעמוד על 129 אלף דולר מדי חודש.
4 צפייה בגלריה
קווין קוסטנר
קווין קוסטנר
ישלם קצת יותר ממה שרצה. קווין קוסטנר
(צילום: gettyimages)
ובזמן שהמאבק מחריף, נראה שבאומגרטנר המשיכה הלאה עם בן זוג חדש - אבל בהחלט ייתכן שמדובר בעוד ניסיון להכעיס את בעלה כמה שיותר, מכיוון שהבחור שלצדו היא מבלה בימים אלו הוא אחד מחבריו הטובים.
באומגרטנר וחברו של קוסטנר, ג'וש קונור (49), גם הוא גרוש טרי ואבא לשלושה ילדים בעצמו, תועדו לאחרונה נופשים ביחד בהוואי. עובר אורח סיפר ל-Daily Mail: "הם ישבו וצחקו אחד עם השנייה. היא הראתה לו תמונות בטלפון שלה והוא עבר לשבת קרוב אליה. קשה לדעת אם היה ביניהם משהו אבל בשלב מסוים הוא שם את ידו על הרגל שלה. זה היה המגע הפיזי היחיד ביניהם".
מקור יודע דבר אחר סיפר: יש להם סוויטות צמודות. הוא שילם על המשקאות של שניהם והם עזבו ביחד ממש לפני השקיעה".
יחד עם זאת, מקורב אחר ניסה להרגיע: "אין ביניהם שום דבר רומנטי, הם חברים טובים במשך שנים" ומקורב אחר מסר לאתר The Sun: "הם התקרבו מאוד מאז הפרידות של שניהם והוא מהווה עבורה מקור לנחמה. היא הייתה זקוקה לחברה בהוואי והוא טס אליה".
המשך מן הסתם, עוד יגיע וסביר להניח שיהיה צהוב במיוחד.
4 צפייה בגלריה
עם חברים כאלה...
עם חברים כאלה...
עם חברים כאלה...
(צילום: רפי דלויה)