אתמול (ב') בישרה הנסיכה מוויילס קייט מידלטון כי החלימה מסרטן. "הזמן הזה ביחד הזכיר לוויליאם ולי להיות אסירי תודה על הדברים הפשוטים והחשובים בחיים, שאנחנו נוטים לקחת כמובן מאליו. פשוט לאהוב ולהיות נאהבים", אמרה בסרטון מרגש שבו רואים אותה, את בעלה הנסיך ואת שלושת ילדיהם ג'ורג', שרלוט ולואי מבלים כמו כל משפחה רגילה.
הסרטון של מידלטון פורסם סביב השעה 18:30 (שעון ישראל) - ובמקרה (או שלא), כשעה וחצי לאחר מכן יצא טיזר של ענקית הסטרימינג נטפליקס - לקראת העלייה לאוויר של אחת משתי סדרות דוקומנטריות חדשות מבית היוצר של הנסיך הארי ומייגן מרקל - "פולו".
"פולו היא סדרה דוקומנטרית שתעקוב אחר שחקני עילית גלובליים ומציעה מבט בלעדי מאחורי הקלעים של העולם המהיר של הספורט". עוד הוסיפו בציוץ, כי הסדרה תעלה לאוויר בחודש דצמבר הקרוב.
2 צפייה בגלריה
נטפליקס - הארי ומייגן
נטפליקס - הארי ומייגן
הטיזר של הסדרה הדוקומנטרית "פולו"
(צילום: טוויטר)
נזכיר כי מאז אובחנה מידלטון עם סרטן - הארי ומרקל לא נחו לרגע וניסו שוב ושוב להעביר את הפוקוס אליהם, החל מחזרתה של מרקל לאינסטגרם והקמתו של אתר הלייף סטייל החדש שלה, דרך הדיווח שהיא תחזור להנחות פודקאסט, ועד הידיעה שהיא ובעלה הנסיך יצטלמו לשתי סדרות דוקומנטריות לנטפליקס - האחת, כאמור היא "פולו", והשנייה היא תוכנית בישול בהנחייתה של הדוכסית.
כמובן שכל הפעילויות שבפתח רק חיזקו את הדעה השלילית על מרקל בבריטניה - ובעולם כולו. "היא עדיין נאחזת בתואר הדוכסית שלה ומנסה להמציא את עצמה מחדש בארצות הברית בזמן שגיסתה, קייט מידלטון, מתאוששת בבית לאחר ניתוח. מדובר בהתנהגות מתועבת. ההתקפות החוזרות של מייגן והארי בטח לא מסייעות לרמות הלחץ והחרדה שמידלטון חוותה בשנים האחרונות", כתבה אמנדה פלאטל, עיתונאית אוסטרלית. מחכים לראות מה יהיה הצעד הבא!
2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
שמשון ויובב של המלוכה. הנסיך הארי ומייגן מרקל
(צילום: Eric Charbonneau/Archewell Foundation via Getty Images)