נראה שהחשש הכי גדול של מייגן מרקל, AKA הדוכסית מסאסקס, מתחיל להתממש והיא מתחילה לאבד את "הכוח" שהגיע עם השם שלה, בזכות נישואיה לנסיך הארי ופרשת "מגזיט" הזכורה.
השניים פרשו מהמלוכה בינואר 2020, ומאז סיפקו כותרות זהב לאתרי החדשות ברחבי העולם בזכות שלל ראיונות משחירים במיוחד על משפחת המלוכה וגם סדרת דוקו-ריאליטי ששודרה בנטפליקס.
העולם כולו השתוקק לשמוע מה יש להם לומר על בעלי הדם הכחול, אך מכיוון שהקשר עם משפחתו של הארי די נותק, ובינינו - כמה עוד אפשר לטנף על משפחה שהיית חלק ממנה רק שנתיים - וכן, הכוונה אלייך מייגן, נראה שהעניין סביב השחקנית לשעבר מתפוגג לאט-לאט, וכעת היא חווה זאת בהקשר של מותג הלייף סטייל שהשיקה.
"חלק מכם אולי שמעו לחישות על מה שיצרתי", פתחה מרקל בהסבר באינסטגרם - וכמובן שלא נתנה שום רמז לקשיים שהמותג עבר, אלא הציגה את הדברים כאילו הכל תוכנן מראש. "בעוד שבועיים הסדרה החדשה שלי תעלה לאוויר בנטפליקס, אבל יש עוד משהו שעבדתי עליו. אני נרגשת להציג בפניכם את As Ever - מותג שיצרתי ונתתי את הלב שלי עבורו".
לפני שנמשיך נזכיר כי אותו מותג החל את דרכו במרץ 2024, לפני כמעט שנה, תחת השם American Riviera Orchard.
מרקל מספרת: "אם עקבתם אחרי מאז ימי יצירת ה-TIG (בלוג) תדעו שזה הכי נכון עבורי. הפרק החדש הזה בחיי הוא מה שתמיד היה שפת האהבה שלי וכולל את כל מה שאני מוקירה - אוכל, בית, אירוח, התחשבות ומציאת אושר ביומיום. אמשיך לחלוק איתכם פרטים מאחורי הקלעים בזמן שאנחנו מתקדמים לקראת ההשקה. מחכה שתניחו את ידיכם על כל מה שיצרתי. שולחת המון אהבה".
את הפוסט פרסמה מייגן בעמוד האינסטגרם האישי שפתחה ממש לאחרונה - Meghan, וכמובן שיתפה גם בעמוד האינסטגרם העסקי של המותג, ששינה את שמו ל-aseverofficial.
לצד הכיתוב ברשתות עלה גם וידיאו שבתחילתו שומעים ברקע את הארי אומר לה שזה מצלם, ומייגן מצחקקת ומשיבה: "הגיע הזמן להוציא את החתול מהשק" (בצורה מאוד לא אמינה).
מייגן מרקל
כעת נחזור אחורה, למרץ 2024, אז פתחה מרקל עמוד אינסטגרם עבור המותג, שכאמור נקרא אז בשם אחר. לצערה, הציפיות שלה שהמותג יפרח רק בזכות שמה לא התגשמו.
המכשול העיקרי שמרקל נתקלה בו היה מצד משרד הפטנטים, שסירב לאשר את מותג הלייף סטייל של הדוכסית בטענה שנתנה תיאורים מעורפלים של מוצריה. בחודש ספטמבר האחרון דווח כי המותג ספג מכה קשה לאחר שבקשת הסימן המסחרי נדחתה, כך פרסם ה"דיילי המייל".
בקשתה של מרקל לסמן את מוצרי הריבה שלה ועוד כמה מוצרים נוספים העמיד אותה בבעיה מול USPTO (משרד הפטנטים והסימנים המסחריים האמריקני), שדחה את הבקשה בטענה כי אסור לעסקים לסמן מיקומים גיאוגרפיים מסחריים - כולל הכינוי של קו החוץ סביב ביתם של הארי ומייגן, "הריביירה האמריקנית".
כמובן שמרקל לא התייחסה לכך בהשקת המותג החדש, ובסרטון שפרסמה אמרה: "בשנה שעברה חשבתי לעצמי ש'הריביירה האמריקנית' נשמע שם כל כך נהדר, זו השכונה שלי והשם של סנטה ברברה. אבל זה הגביל אותי לדברים שיוצרו וגדלו רק באזור הזה". רמת אמינות - אנחנו מתחילים דיאטה ממחר.
מוקדם יותר החודש דיווחנו על כך שהמותג של מרקל אכן מתמודד עם קשיים ושענקית הסטרימינג נטפליקס נחלצה לעזרתה של הדוכסית ובמקביל לעליית סדרת הדוקו החדשה של הדוכסית, נטפליקס תעזור לה למכור את מוצריה.
הדוכן הראשון של מוצריה של הדוכסית ייפתח ממש בתחילת מרץ, בשניים ממרכזי הקמעונאות הגדולים ביותר באמריקה, קניון King of Prussia בפילדלפיה וב-Dallas Galleria. לפי הדיווחים המוצרים יכללו ריבות, דבש ושמן זית - ויימכרו בחנויות של נטפליקס.
"חנויות נטפליקס יציעו מוצרים של כל התוכניות המצליחות ביותר שלהם - מ'משחק הדיונון' ועד 'דברים מוזרים' וגם יכללו בתי קפה, כך שהריבות ושאר המוצרים של מייגן יופיעו בתפריט", מסר מקור יודע דבר. כעת רק נותר להמתין ל-4 במרץ, לתוכנית המדוברת של מרקל. נעדכן!