הנסיכה קייט מידלטון לא יורדת מהכותרות בחודשיים האחרונים, ואתרי החדשות בכל העולם עוקבים באדיקות אחר מצבה הבריאותי - עד שלרגע נדמה כי אבחון הסרטן של המלך צ'רלס כמעט נשכח.
פיטר פיליפס, בנה של הנסיכה אן ואחיינו של המלך צ'רלס, התראיין אמש (א') ל-Sky News AU וסיפר כי מלך אנגליה במצב רוח טוב - אבל מתקשה עם העובדה שההחלמה שלו לוקחת זמן. "צ'רלס מתוסכל מזה שהוא לא יכול להמשיך ולעשות את כל מה שהוא רוצה, אבל הוא מאוד מעשי - הוא מבין שזו תקופה שבה הוא חייב להתמקד בעצמו, אבל במקביל מאיץ בצוות הרפואי שלו וגם בצוות המלכותי, ומנסה לגרום להם לאפשר לו לחזור למלא את תפקידיו".
כמעט חודשיים עברו מאז שהמלך צ'רלס אובחן עם סרטן. בניגוד למצבה של כלתו מידלטון, צ'רלס חשף את האבחון שלו מיד אך גם הוא לא שיתף באיזה סוג סרטן מדובר. בהצהרה שיצאה מארמון בקינגהאם נמסר כי המלך לא ייקח חלק באירועים ציבוריים אך ימשיך לטפל בעניינים הפנימיים של הארמון וכמו כן ימשיך להיפגש עם אנשי מפתח בפגישות שיתקיימו בארמון. "אני חושב שהמסר הגדול הוא שצ'רלס רוצה שהכול יחזור להיות נורמלי והוא כנראה מתוסכל מכך שההחלמה שלו נמשכת יותר זמן ממה שהוא היה רוצה".
2 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס
המלך צ'רלס
בתמונה: מלך מתוסכל. המלך צ'רלס השלישי
(צילום: Adrian Dennis/Getty Images)
נזכיר כי בסוף השבוע האחרון, מיד לאחר שהנסיכה מוויילס חשפה בפני הציבור שהיא אובחנה עם סרטן והחלה טיפול כימותרפיה מניעתי, ארמון בקינגהאם מסר בשמו של המלך צ'רלס כי הוא "גאה מאוד בכלתו האהובה".
עוד נודע כי ביום חמישי, יממה לפני שהסרטון פורסם, המלך הגיע לווינדזור כדי לאכול צהריים ביחד עם מידלטון. מקורות יודעי דבר מספרים כי הארוחה נמשכה כמה שעות. "צ'רלס מאוד רגיש כלפיה, זה חיזק את הקשר המיוחד ביניהם", סיפר מקור, והוסיף כי "לאחר הארוחה צ'רלס היה מוצף רגשות. הם מאוד קרובים והוא חושב על קייט כאילו היא הבת שלו. אין ספק שיש הרבה נושאים שהם יכולים לחלוק ולהיעזר אחד בשני במאבק המשותף שלהם במחלת הסרטן".
2 צפייה בגלריה
קייט מידלטון המלך צ'רלס
קייט מידלטון המלך צ'רלס
"אנחנו חייבים לשרוף מרווה". קייט וצ'רלס
(צילום: Chris Jackson - WPA Pool/Getty Images)