למרות שהיא נהנית בניו יורק, שכבר הפכה לבית שני עבורה, העשייה היא חלק בלתי נפרד מג'ודי שלום ניר מוזס, שהחלה במגעים עם חברת טלוויזיה על מנת להוציא לפועל תוכנית. "בהתחלה חשבתי לעשות תוכנית לישראלים אבל אמרו לי שזה לא כדאי, שזה מצמצם את קהל היעד", אמרה בפתיחת הפרק ה-11 של "ג'ודי והעיר הגדולה", והוסיפה כי המליצו לה לייצר תכנים באנגלית. "אמרתי סבבה, עם האנגלית שלי - שהיא לא מושלמת אומנם אבל יודעים שאני ישראלית".
רצה הגורל ואשת התקשורת נתקלה בסירוב. "הם מחפשים עניינים פוליטיים, לא רוצים אותי", אמרה, ובאותה נשימה הבהירה שהיא לא נעלבת. "אני יודעת שאני מצוינת - מי שלא רוצה אותי זו בעיה שלו. אני רציתי לעשות משהו אחד אבל בעלי התחנה חשבו על דבר אחר - הרבה יותר משעמם בעיניי ואני לא מוכנה ללכת לקונספט הזה. אני חושבת שכל העולם הזה, היהודי פה, התוכן שהם משווקים - הוא מאוד מאוד כבד. הם התבצרו בעמדת הכבד, יהדות. ישראל בכבד. או שסתם לא רצו אותי, גם זה יכול להיות אבל לא נראה לי. למה שמישהו לא ירצה אותי?".
מי שמכיר את ג'ודי יודע שהיא לא מוותרת בקלות ואם רעיון אחד לא צלח - השני כבר על הקנה, מוכן. "אני כאן כדי לכבוש את ניו יורק, זה ברור". צפו בפרק המלא שבתחילת הכתבה!
פספסתם את הפרקים הקודמים של ג'ודי והעיר הגדולה?
1 צפייה בגלריה
ג'ודי ניר מוזס שלום
ג'ודי ניר מוזס שלום
תמיד בעשייה!
(צילום פרטי)