אופירה הכפולה

כבר שנים שאופירה אסייג לא יורדות מהכותרות וגם ב-2023 אסייג לא אכזבה וסיפקה לקוראים לא מעט "עניין לציבור". אפילו היום (ה'), היא הפכה לשיחת היום כשנודע שהיא ואייל ברקוביץ' מפרקים את השותפות המקצועית ארוכת השנים שלהם.
אשת התקשורת ומגישת הטלוויזיה ידועה בתעשיית הבידור כמי שחייבים לראיין בכל אירוע, כי היא זו שתביא את סינק הזהב (ציטוט בלתי נשכח בעגה המקצועית), וגם השנה היא עמדה יפה במשימה. ארבעה ימים אחרי ה-7 באוקטובר, כשמדינה שלמה ניסתה עדיין לעכל את גודל הזוועות וההרס שנוצר בישראל באותה שבת שחורה, אסייג כבר לא יכלה לשמור בבטן ואמרה את דעתה הנוקבת קבל עם ואינסטגרם על הכוכבת הישראלית הכי גדולה בעולם - גל גדות, בלי פילטרים ובלי מסננים.
8 צפייה בגלריה
אופירה אסייג
אופירה אסייג
מה ששלה, שלה. אופירה אסייג נזפה בגל גדות
(צילום: ענת מוסברג, Gettyimages)
אסייג עלתה למתקפה ופרסמה בחשבון האינסטגרם הפופולרי שלה בדיוק מה היא חושבת על מה שגדות כתבה אי שם בתחילת המלחמה: "הרג פלסטינים חפים מפשע זה מחריד. הרג ישראלים חפים מפשע זה מחריד. אם אתם לא חושבים אותו הדבר, אני חושבת שאתם צריכים לשאול את עצמכם למה". מאוחר יותר ובעקבות ביקורת בישראל, מחקה את ההתייחסות להרג הפלסטינים, אבל לאסייג זה הספיק כדי שהיא תגיד בדיוק מה היא חושבת על ההתנהלות של וונדר-וומן. אסייג העלתה את הסטורי הגנוז וכתבה: "גל גדות כתבת ומחקת! טוב שכך. אני מחזיקה את עצמי כבר כמה פעמים לא לענות לך כי את דואגת לפרנסה ולקריירה שלך וזה בסדר. אבל הפעם עברת את הגבול". היא כמובן לא עצרה שם והבהירה טוב טוב את עמדתה כדי שחלילה אף אחד לא יתבלבל. "בואי לשטח לראות תינוקות ערופי ראש, נערות נרצחות, חיילים מתים ומשפחות אבלות. מי שרצח אותנו זה עם אכזר ושונא ישראל". את הסטורי היא סיימה בקריאה לגדות: "שבי בשקט, עדיף לכולנו. את חיה באיזה סרט שאת הוליווד ומתי שבא לך את ישראלית. תעשי חישוב מסלול מחדש".
למרות שגדות חטפה לא פעם ולא פעמיים לאורך השנים ביקורת על כך שהיא לא מנצלת מספיק את הכוח שלה ברשתות החברתיות למען ישראל, ואנחנו לא זוכרים שהיא אי פעם טרחה להגיב למי שיצא נגדה, אבל זמן קצר לאחר שהסטורי עלה וצבר תאוצה, גדות העלתה סטורי ובו פנתה לאסייג באופן אישי: "אופירה אהובתי, צר לי אם דבריי לא הובנו כמו שהתכוונתי אליהם. כל רצוני הוא לדברר את ישראל בעולם ולהראות את הזוועות שאנחנו חווים ולעזור בהשגת תמיכה עולמית כנגד כל מבקרינו. אמשיך לעשות כל מה שאני יכולה בשביל לזעוק מכל מקום את זעקתה של ישראל. לבי מדמם ואני לא יודעת את נפשי מרוב צער על מה שקורה. ולעם שלי, אין לי ספק שננצח. עם ישראל חי". מאז אותו יום גדות הסבה את האינסטגרם שלה לטובת הסברה ישראלית וקידום שחרור החטופים. כנראה שלעולם לא נדע כמה זה בזכות אסייג - אבל מה ששלה שלה.
8 צפייה בגלריה
חתונה משפחת רביבו
חתונה משפחת רביבו
נדיר מאוד. אופירה אסייג וגילי מנקין מדגמנים למצלמה
(צילום: ענת מוסברג )
אבל זו לא הייתה הפעם היחידה שאסייג הצליחה לייצר כותרות, כשרק בחודש ספטמבר כל מדורי הרכילות כתבו על ההופעה הזוגית והנדירה של אשת התקשורת עם בעלה, גילי מנקין, בחתונה של בנם של החברים הטובים - חיים ושגית רביבו. וכשאנחנו כותבים הופעה נדירה אנחנו בהחלט מתכוונים לזה: מאז הקאמבק של בני הזוג ב-2019 אנחנו יכולים לספור על כף יד אחת את מספר הפעמים שבהם השניים צולמו יחד באירועים פומביים - שלא לדבר על הסטוריז באינסטגרם של אסייג שמעדכנים בפועלה באופן שוטף מדי יום, וגם שם לא נמצא את מנקין - אז תמונה זוגית של השניים עומדים מחובקים ומחויכים בהחלט ראויה לככב אצלנו בסיכום השנתי.

החתונות הגדולות של הביצה

החתונות שהכי עניינו אתכם השנה היו של "ילדים של" ושתיהן התרחשו בסמיכות אחת לשנייה ובהפרש של שבוע בלבד בסוף חודש ספטמבר.
8 צפייה בגלריה
חתונה לי ברקוביץ לי ממן
חתונה לי ברקוביץ לי ממן
עם אמא ואבא. לי, אייל וטלי ברקוביץ'
(צילום: ענת מוסברג )
לי ברקוביץ', בתם הבכורה של שחקן הכדורגל לשעבר ומגיש הטלוויזיה והרדיו בהווה אייל וטלי ברקוביץ', נישאה לבן זוגה אביב ממן ואתם הייתם מאוד סקרנים לקרוא את כל מה שקרה בחגיגה המשפחתית שהצליחה לאחד לתמונה משותפת את ההורים של הכלה אחרי שנים בנפרד. השניים, שהתגרשו לפני שמונה שנים אחרי 21 שנות נישואים שבמהלכן הביאו שלושה ילדים משותפים, הציגו חזית משפחתית מאוחדת כשצעדו עם בתם הבכורה לחופה. ברשימת האורחים המכובדת מצאנו נציגות של עולם הכדורגל - מראובן עטר ואבי נמני ועד לחברות של הכלה, ביניהן רוסלנה רודינה ובר זומר.
שבוע אחרי השמחה של משפחת ברקוביץ' מצאנו את עצמנו עם מגה חתונה בקנה מידה בינלאומי, כשבנם היחיד של רני והילה רהב, רועי, נישא לבחירת ליבו גרציאלה דרהי, בתו של המיליארדר היהודי פטריק דרהי שהונו מוערך ב-8 מיליארד דולר. 1500 מוזמנים שנבחרו בקפידה זכו להיות נוכחים באחת מהחתונות המדוברות והמושקעות ביותר שידענו בשנים האחרונות בישראל. אם החתן הצטיידה בשתי שמלות בצבעים שונים - את האורחים היא קיבלה בשמלה בצבע ורוד ולחופה היא כבר הפציעה בשמלה בצבע תכלת. את טקס החופה ניהלו הרב ישראל מאיר לאו והרב טולדנו, עומר אדם היה אחראי על החלק האומנותי של הערב ורשימת האורחים כללה קשת רחבה של האנשים הכי מוכרים במחוזתינו, מנשיא המדינה יצחק הרצוג, דרך ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, אנשי עסקים כמו שרי אריסון ועד רותם סלע, ריטה וגלית גוטמן.
8 צפייה בגלריה
חתונה רועי רהב
חתונה רועי רהב
חתונת האלפיון העליון. הילה ובנה רועי רהב
(צילום: אמיר מאירי )

הפרידה שהפתיעה את הביצה

8 צפייה בגלריה
קרן פלס נועם טור
קרן פלס נועם טור
התמונה הראשונה ביחד. קרן פלס ונועם טור
(צילום: אינסטגרם)
את סוף שנת 2023 יציינו קרן פלס ונועם טור בסטטוס חדש: פרודים. מי שנחשבו כפאוור קאפל של הביצה במשך 12 שנה, החליטו להפריד כוחות ולשבור אפילו לנו את הלב. פלס לא חיכתה שאף אחד ידליף את הבשורה והחליטה שהיא תהיה זו ששולטת בסיטואציה כשבחרה לפרסם בחשבון האינסטגרם שלה על הפרידה מאבי שני ילדיה.
"זאת התמונה הראשונה שלנו יחד. עודד צילם אותה ב-20 במאי 2011 בשעה 08:46, על רקע קשת של אופטימיות, כפי שהאמנו שצריך לחיות וכפי שאנחנו מאמינים גם עכשיו", שיתפה את 343 אלף העוקבים שלה בפוסט שהפך לוויראלי ומצא את עצמו מהר מאוד במדורי הרכילות השונים.
"אנחנו, נועם ואני, נפרדים מהזוגיות הרומנטית אבל מתחברים בעוצמה מוגברת לקשר ההדוק בינינו ונשבעים שוב אמונים - כהורים, כחברים, כמשפחה וכבני אדם, בשותפות אמיתית ואיתנה. מחוייבים לברית החברות, ההורות ולשמירה הדדית על הפלא שיצרנו. בטוב או ברע, נמשיך לבחור תמיד בטוב", כתבה פלס. אנחנו כמובן לא יכולנו להרשות לעצמנו להיפרד מהשניים מבלי לתת מתנת פרידה - סיקור של מערכת היחסים של השניים כפי שזה נראה מהצד שלנו לאורך השנים. אתם יודעים, שיהיה מה להראות לנכדים.

הנשים הכי לוהטות של 2023 הן בכלל בגיל השלישי

8 צפייה בגלריה
לאה שנירר
לאה שנירר
חסרת גיל. לאה שנירר
(צילום: ארן חן צלמים)
לאה שנירר פרצה לחיינו בעונה הראשונה של הדוקו ריאליטי "מעושרות" לפני למעלה מעשור עם המנטרה לחיים "פאן לי במקסימום". מי שהביאה לעולם תאומים לקראת גיל 50 ממשיכה להזכיר לכולנו שגיל זה רק מספר, וגם אם היא לא מופיעה על המסך, היא עדיין תמצא דרך להישאר בתודעה - תאהבו את זה או לא. השנה ציינה שנירר את יום הולדתה ה-65, ומי שמסיבות יום ההולדת שלה הפכו לחגיגה תקשורתית אחת גדולה, הצליחה להפתיע אפילו אותנו (שראינו דבר או שניים לאורך השנים). מה שהחל בסוף שבוע של חגיגות בצפון עם החברות הכי טובות מהביצה, הגיע לשיאו עם שלל סטוריז ותיעוד ברשתות החברתיות של כלת השמחה במסיבת ריקודים על יאכטה בלוק שלא משאיר הרבה (אם בכלל) מקום לדמיון. המורה לפילאטיס הוכיחה ששנים של אימונים לא הולכים ברגל כשהפציעה בשמלת רשת כסופה, מאובזרת במדבקות בצורת כוכב שהסתירו לה את הפטמות וחוטיני לבן וקטן -בדיוק כשהטלפונים נשלפו. בכנות, אחרי החודשים האחרונים, אנחנו מחכים כבר לחגיגות של שנה הבאה.
מי שעוד כיכבה השנה ברשימת האייטמים הנצפים ביותר היא הדוגמנית ואשת העסקים רונית יודקביץ' שהעלתה תמונה שלה בביקיני לרשתות החברתיות עם הכיתוב: "כי אני אישה בת 57 ומותר לי להיות בבגד ים בביקיני". אנחנו כמובן לא יכולנו להרשות לעצמנו להתעלם מזה ויצאנו לברר מה עומד מאחורי התמונה שמאוד עניינה את הקוראים שלנו ב-2023.
8 צפייה בגלריה
רונית יודקביץ ביקיני אינסטגרם
רונית יודקביץ ביקיני אינסטגרם
מושלמת בכל גיל. רונית יודקביץ' בביקיני
(צילום מסך)
"אין כאן אמירה, זה פשוט משהו שהוא מאוד כן ואמיתי", סיפרה יודקביץ' ל-Pplus. "אני בתעשייה הזו כל כך הרבה שנים ואני מאוד מגוונת - אני דוגמנית, שחקנית, מעצבת פנים, מרצה ועמדתי מול המראה וזה פשוט חלק ממני.אני מדגמנת מגיל 13 וחצי, ויש לי אג'נדה שאני מובילה שאני לא עושה בוטוקס או ניתוחים, אני שומרת על מה שאני כל החיים, יש לי משמעת של חיילת".
ולכל אלה שהרימו גבה ותהו מה גרם ליודקביץ' לחרוג ממנהגה ולפרסם את התמונה היא גם דאגה לספק להם תשובה: "התמונה הזו היא אני בדרכי, אני לא מחפשת שיגידו לי כמה אני מהממת, זו אני בגילי ללא ניתוחים. אין ניגוד בין להיות אשת המקצוע שאני לבין נראות, שמירה, אסתטיות. אני בן אדם מאוד צנוע וקלאסי ואני לא מנסה לעורר פרובוקציות. אי אפשר להוציא את הדוגמנית שבי, ולפעמים יש את הרצון להתגבר אחרת. עוד שנתיים וחצי אני אהיה בת 60 והתמונה הזו מייצגת את רונית השלמה שיכולה להצטלם חשופה בגאון עם הוויטיליגו שלי".

הזוגיות שכולנו חיכינו לה

8 צפייה בגלריה
שבוע האופנה קורנית 2023
שבוע האופנה קורנית 2023
חיממתם לנו את הלב. שירה איסקוב ואריה מריאש
(צילום: ענת מוסברג)
ערב הפתיחה של שבוע האופנה של תל אביב סיפק לנו השנה את אחד האייטמים הכי מרגשים, כששירה איסקוב התייצבה לראשונה מול המצלמות עם בן זוגה החדש. כזכור, איסקוב ניצלה ממוות בידי בעלה לשעבר שניסה לרצוח אותה בערב ראש השנה והפכה לסמל למאבק באלימות נגד נשים ופעילה חברתית בנושא.
הזוגיות של איסקוב הייתה סוד שמור מאוד בביצה והמדור כיבד את בקשתה שלא לפרסם דבר בנושא, אך בעקבות ריאיון לרינה בן עיון ברדיו צפון, כבר יכולנו לחשוף פרטים על מי שהיה האהבה החדשה בחייה - אריה מריאש (43), גרוש פלוס ילד מאזור המרכז. ארבעה חודשים חיכינו בסבלנות וייחלנו לתמונה זוגית ראשונה של השניים שהגיעה בדיוק בזמן והצליחה לשמח ולהזכיר לכולנו שתמיד יש אור בקצה המנהרה.