שנת 2022 עוד רגע מסתיימת, אבל רגע לפני שזה יקרה לא יכולנו לפספס את ההזדמנות לצאת במסע שערים נוסטלגי ולהיזכר בכל הכוכבים שעשו לנו (ולכם) את השנה האחרונה. מה היה השער הכי נצפה ומי הכוכבים שאנחנו מצפים לפגוש בדיוק בכתבה הזו בעוד שנה?

מושיק ושירן רוט - כתבת השער הנצפית ביותר של 2022

חמש שנים לאחר שנישאו בחתונה מתוקשרת שלוותה בסיפור אהבה מהאגדות, התיישבו בני הזוג מושיק ושירן רוט לראיון זוגי מול המצלמות שלנו בכתבת השער החגיגית של פסח, שהפכה לכתבת השער הנצפית ביותר של השנה האחרונה. השף המפורסם, שזכה להקים משפחה יחד עם שירן ולהגשים את החלום להיות אבא, פתח בפנינו את הלב בכנות ששמורה רק לו. "ביום שהכרתי את שירן האמנתי שזה יכול לקרות, שאני יכול להיות אבא", אמר.
"אמרו שאני איתו בגלל הכסף", אמרה שירן, שזו הייתה הפעם הראשונה שלה ככוכבת השער. "שאלו מה אני עושה איתו, אמרו שאם הוא לא היה שף מפורסם, אז לא הייתי הולכת איתו. לי ולמושיק יש קשר מושלם, הוא אהבת חיי. יש בינינו תקשורת מדהימה שאני מאחלת לכל זוג".
9 צפייה בגלריה
שער מושיק רוט שירן בן שושן
שער מושיק רוט שירן בן שושן
מושיק רוט ושירן בן שושן
(צילום: טל חמדי)

מיה לנדסמן - היפה והנכונה שבאה לעשות תיקון

אחרי נועה קולר, שקטפה בשנה שעברה את המקום הראשון ברשימת "היפים והנכונים", השנה הגיע תורה של מיה לנדסמן, השחקנית שאי אפשר להתעלם מהכריזמה והכישרון שלה.
לא מעט גבות הורמו בעקבות בחירת המערכת בלנדסמן בתואר "היפה והנכונה", ששנה לפני כן חטפה מטח ביקורות בשל דעותיה הפוליטיות, אבל אנחנו הצלחנו להפריד בין השחקנית לדעותיה ולהעניק לה את הכבוד לאור הישגיה הפנומנליים בעולם הבידור, שכללו גם זכייה בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל קאן.
לנדסמן (30) נחשבה לעילוי עוד בזמן לימודיה בבית הספר למשחק "ניסן נתיב" והשתלבה מהר מאוד בתעשיית המשחק, אבל שום דבר לא הכין אותה לרגע ההוא בו הפכה בין לילה לאויבת הציבור מספר אחת. "אני חושבת שהייתה אי הבנה", אמרה. "אני חושבת שהמדינה - השטח הקדוש והמהמם שאנחנו חיים בו - הוא פצוע. מכל הבחינות! זה לא עניין של שמאל או ימין, משעמם כבר ימין או שמאל. צריך לעשות טרנספורמציה לאג'נדות פוליטיות. גם השמאלנים מעצבנים וגם הימנים מעצבנים, ואני אומרת את זה בשיא הכנות".
ואם כבר כנות אז גם משקל ודימוי גוף היו חלק נכבד מהריאיון. "ברור שיש דבר כזה 'גזענות של שמנות, כל השמנות יודעות. פונים אליי וחושבים לפעמים שאני זו שזכתה באירוויזיון. כשנטע ברזילי הייתה שם, ישבתי במיטה ואמרתי שאם היא זוכה, היא תקבור לי. איפה יהיה מקום עכשיו לעוד שמנה בתעשייה? אין. ואז היא זכתה, והדבר הראשון שעשיתי זה לכתוב פוסט בפייסבוק: 'אני כל כך שמחה שזכיתי באירוויזיון'. בום, 800 לייקים. חגיגה! הצטלמתי בתור נטע ברזילי - זה היה רגע לפני שהתחיל הפיק של הקריירה שלי - ואני הייתי הכפילה שלה".
9 צפייה בגלריה
שער Pplus - מיה לנדסמן היפים והנכונים
שער Pplus - מיה לנדסמן היפים והנכונים
"איפה יהיה מקום עכשיו לעוד שמנה בתעשייה?". מיה לנדסמן
(צילום: אור דנון)

חני נחמיאס - אחרי 22 שנה בזוגיות הפכה לרווקה הנחשקת של הביצה

ביולי 2021 היינו הראשונים לספר לעולם שאחרי 22 שנות נישואים חני נחמיאס ובעלה מאיר עזורי החליטו לפרק את החבילה. שנה לאחר מכן, נחמיאס התיישבה מול המצלמות שלנו וכיכבה בגיליון ט"ו באב החגיגי כשהיא חוגגת את החיים החדשים שלה בגיל 63 כרווקה לוהטת ונחשקת.
נחמיאס, שמככבת על המסך והבמות כבר למעלה מארבעה עשורים, סיפרה לנו מה הוביל לפרידה מבעלה לשעבר אחרי כל כך הרבה שנים ביחד. "קודם כל צריך להתרגל לסטטוס החדש. אני חושבת שכל פרידה זה סוג של אבל, בגירושים יש סוג של כישלון. אבל זו הייתה בחירה שנבעה משנים שבהן לא היה מספיק טוב. אני חייבת להודות שאחרי שהמשבר עובר, אחרי הרכילויות והדיבורים שמסביב והחשיפה שאין לך שליטה עליה, אני במקום נהדר, ואני מרוצה ומאושרת בחלקי ומלאת הודיה".
ונחמיאס אכן מאושרת בחלקה, מלאה בהודיה וזוכה לחוויות חדשות מעולם הדייטינג גרסת 2022, ואיך זה מרגיש כשגבר צעיר מחזר אחרייך. "אני עושה לי ספורט מתחת לבית במתקנים, נראית פחות או יותר כמו שאני נראית כשאני עושה ספונג'ה בבית, עם שיער תפוס למעלה. ועובר בחור עם כלב, מסתכל עלי ואומר: 'גדלתי עלייך, אני לא מאמין שאת פה', ולא מפסיק להחמיא לי. אני אומרת לו 'תודה' ורק רוצה שהוא ילך. הוא הולך, אבל אחרי עשר דקות חוזר ושם לי פתק עם השם שלו והטלפון, וכותב: 'אני יודע שאת עכשיו לבד ואני ממש רוצה להיות שם איתך'. והוא בגיל של הבן שלי! מה חשבת לעצמך? לא צלצלתי אליו".
9 צפייה בגלריה
פנאי פלוס - שער Pplus טו באב - חני נחמיאס
פנאי פלוס - שער Pplus טו באב - חני נחמיאס
חפשו אותה על מתקני הספורט בשכונה. חני נחמיאס
(צילום: יובל חן)

שחר חיון - כוכבת הטיק טוק שפרצה את גבולות הרשת למיינסטרים

ביולי האחרון התייצבה הדוגמנית וכוכבת הרשת שחר חיון לכתבת השער הראשונה שלה בקריירה ל-Pplus, בכתבה שהצליחה לעורר לא מעט הדים - הרבה מעבר לגבולות הטיקטוק - כשסיפרה שמהרגע שהתחילה לשמור צניעות הגיעה ההצלחה הגדולה או כמו שהיא כינתה את זה, "התפוצצתי על מאתיים".
חיון מתחזקת חשבון טיקטוק מצליח במקביל לקריירת דוגמנות, עם קריצות לעולם המשחק, אבל גם דואגת לשמור על קשר ישיר עם ההוא שם למעלה. "הדת והאמונה הם חלק בלתי נפרד ממני", מבהירה. "לפני שנתיים בערך הגעתי אל הרב שלי לפגישה. אני תמיד מתייעצת איתו, 12 שנה הוא איתי. ושאלתי אם להמשיך בדרך הזאת או ללכת ללמוד. הוא אמר לי 'את פשוט צריכה לשנות כמה דברים ואז הכל ייפתח. את צריכה להיות שונה מכולן'. מה זה שונה מכולן? להיות יותר צנועה, יותר לשמור על פאסון, קלאסיות ואצילות. לשמור על צניעות". העצה השתלמה וחיון היא כבר שם מוכר בתעשיית הבידור המקומית עם קבלות שמגיעות עם למעלה מ-350 אלף עוקבים ו-7.6 מיליון לייקים בחשבון הטיק טוק הפופלרי שלה.
לראיון הגיעה כשהיא בתחילתו של קשר עם מישהו שמבין דבר או שניים באור הזרקורים - און רפאלי, קשר שלשמחתנו חי ובועט גם נכון לכתיבת שורות אלה. כשנשאלה האם הזוגיות נועדה כדי לקדם את הקריירה שלה, ענתה: "לא מעניין אותי, שיגידו. עובדה שאתה מדבר איתי על עוד כמה נושאים בריאיון הזה. ואני אגיד לך משהו, הייתי כבר הולכת ביג, על מישהו מחו"ל, על איזה עשיר או לא יודעת. יש פה חיבור אמיתי, נקי ופשוט של אהבה טהורה, ברוך השם. וזה מה שאני מאמינה בו".
9 צפייה בגלריה
שחר חיון שער
שחר חיון שער
בעצת הרב. שחר חיון
(צילום: שי פרנקו)

איתי שגב - הילד הנצחי חוגג 50

"נמאס לי ששואלים לאן הלך הכסף. כן, היו לי חובות, אבל גם תרמתי המון, יש היום ילד שחי בזכותי", סיפר לנו איתי שגב בכתבת שער חגיגית לכבוד יום הולדתו ה-50. שגב, שזכה לתהילת עולם בראשיתו של ערוץ 2 בתחילת שנות ה-90, כשכיכב ב"קומדי סטור" ומשם המשיך להנחיה בערוץ הילדים בימי תור הזהב שלו, הצליח לזכות בניגוד לכל התחזיות בתואר השורד האחרון ובצ'ק של מיליון שקלים ופתח את הלב בפנינו בראיון שזכה למאות אלפי צפיות והצליח להחזיר אותו לכותרות.
לכתבת השער הגיע שגב כשהוא סוחב על גבו צלקת מכתבה גדולה שפורסמה עליו, ארבע שנים קודם, בה סופר שנותר מרושש כלכלית וחסר בית בניסיונותיו לפרנס כראוי את בתו, שהייתה אז בת 16. המידע הזה התקבל בהפתעה, לא רק מכיוון שמדובר היה באיתי שגב כוכב הטלוויזיה, אלא גם מכיוון ש-6 שנים קודם לכן זכה ב"הישרדות VIP" וגרף את פרס הזכייה הגדול. "זה מה שמבאס, שזוכרים בעיקר את הכותרות ואת הפרומואים" סיפר לנו על הכתבה ההיא שהשאירה חותם.
"הלכתי ל'הישרדות' כי שילמו לי כסף, אחרת לא הייתי עוזב את הבת שלי לחודשיים. זה היה בשבילי עבודה, ולא הסתרתי את זה. וכן, זכיתי, אבל היו לי קצת חובות שכיסיתי. יש קטע כזה היום, שכל טוקבקיסט הוא עיתונאי שיודע. אז טוקבקיסט אמר 'כן, הוא עשה סמים, זונות, הימורים'. ושתקתי, בלעתי רוק עד עכשיו. אולי כן כדאי שאני אגיד את זה, כי נמאס לי ששואלים כל הזמן לאן הלך הכסף או שטוענים שאני משקר. כן, היו לי חובות, אבל גם תרמתי ונתתי המון כסף, הרבה מאוד כסף תרמתי אחרי הזכייה הזו. בוא נאמר שיש היום ילד שחי בזכותי. אמיתי, כן? עד עכשיו לא דיברתי על זה, ואני אומר את זה עכשיו לא כדי שיגידו 'תראו איזה צדיק', ממש לא, אני לא מספר חצי מהדברים שעשיתי, כי זה לא מעניין".
שגב, מודל 2022, סיפר על החיים שאחרי התהילה ומי נשאר בסביבה הקרובה גם כשהמצלמות כבו. "עם עינת ארליך אני מדבר מדי פעם, גיל ססובר כמובן, עודד מנשה מדי פעם. שוב, זה תקופה כזו שבאמת לא התחרינו אחד בשני, באמת פרגנו ונורא אהבנו אחד את השני, באמת היינו משפחה. גם קומדי סטור זו משפחה".
9 צפייה בגלריה
שער איתי שגב
שער איתי שגב
הילד הנצחי. איתי שגב
(צילום: ערן לוי)

יהונתן מרגי - הרווק הנחשק של השנה

את סוף השנה האזרחית יהונתן מרגי יחגוג ככל הנראה בנשיקה לוהטת עם בת הזוג ליה תמר שון, אבל בחודש פברואר האחרון, הזמר המצליח תחזק עדיין את ססטוס הרווק הלוהט של הביצה - סיבה מספיק טובה עבורנו לתת לו את הכבוד לככב על שער הוולנטיינ'ס החגיגי.
ביום צילום סקסי ולוהט במיוחד פגשנו את הכוכב רגע לפני שעזב את הארץ לטובת פיתוח קריירה בינלאומית בלוס אנג'לס, אבל אנחנו מודים שכל מה שאנחנו רצינו לדעת זה על חיי הרווקות, וכמובן מה קרה שם באמת עם האקסית - נועה קירל.
מרגי, שכבר עבר ריאיון או שניים בחייו, ולמרות שתמיד נדמה שהוא מעדיף שניתן לו לשיר במקום להתראיין, שיתף אותנו בתחושות של איך זה מרגיש להיפרד כשכל העיניים עלייך ואיך זה נראה מהצד שלו כשנודע שקירל המשיכה הלאה. "אין דבר יותר מדהים מזה. בנימה אישית אני אפילו אגיד שנורא הפריע לי שאומרים עליה שהיא 'התקדמה מהר מדי'. כאילו די, תשחררו את הבן אדם. אני לא מרגיש שזה דבר שאפשר לבחון אותו בזמן, כי חיבור זה דבר שקורה או לא. באותה מידה גם אני יכולתי למצוא מישהי שנייה אחר כך ואני הכי שמח שהיא מאושרת, שנינו המשכנו הלאה. אל תשפטו אותה על זה".
מרגי כאמור ביקש שנעשה חסד עם בת הזוג לשעבר ושלא נמהר לשפוט, אבל הבהיר מה דעתו על אקסים שנשארים בקשר אחרי שנפרדים. "אני לא מכיר דבר כזה. אפשר להמשיך לכבד ולאהוב את הבסיס של הבן אדם, לכבד את העבר. היינו שלוש שנים ביחד ואני הכי מכבד אותה בעולם, ואת זה אפשר".
9 צפייה בגלריה
יהונתן מרגי
יהונתן מרגי
אי אפשר להשאר חבר של האקסית. מרגי
(צילום: רותם לבל)

מירי בוהדנה - גבוה בפסגה גם בלי קוד קופון בסטורי

בימינו, כשחשבון אינסטגרם וטיקטוק הם חלק חשוב מאוד בכל חייו של כוכבת וכוכב בתעשיית הבידור בשנת 2022, מגישת הטלוויזיה מירי בוהדנה היא אחרונת המוהיקנים בכל מה שנוגע לרשתות החברתיות.
"אף פעם לא באמת הרגשתי צורך לחשוף את עצמי ברמה של לצלם את עצמי במה אני עושה, לאן הולכת, מה קונה, חופשים, בית, ילדים וזה. הרגיש לי שזה מקום אישי ופרטי. אני מאוד פוחדת מעין הרע, אני מודה, אני קצת פרימיטיבית", סיפרה. הריאיון נערך בחודש מרץ האחרון לכבוד עליית העונה החדשה של "שנות ה-90", בה כיכבה בוהדנה לצד תפקיד המנחה ב"משחקי השף".
כמובן שגם שמו של בן זוגה ואבי ילדיה, בבו קובו, עלה לא פעם במהלך הריאיון. "האהבה רק מתעצמת", אמרה בעיניים נוצצות. "אנחנו עוד מעט 20 שנה ביחד, יש לנו קשר מאוד מיוחד. אני מצטערת אם אנשים לא יבינו, אומרים 'הוא זקן, יכול להיות אבא שלה', בלה בלה בלה. יש לנו קשר מדהים, אנחנו החברים הכי טובים. הוא המנטור שלי ואני המטפלת שלו לצורך העניין, כמו אמא שלו. הוא בחור מבוגר בגוף של ילד בן 4 ובמנטליות של גיל 4 וטפו טפו טפו זה לנצח".
9 צפייה בגלריה
מירי בהודנה
מירי בהודנה
"האהבה רק מתעצמת". מירי בהודנה
(צילום: ערן לוי)

מור ממן - מלכת היופי שלא הצליחה לעצור את הדמעות

בחודש פברואר האחרון התייצבה מלכת היופי במיל' ואשת העסקים, מור ממן, לריאיון ראשון כשהיא בסטטוס חדש: פרודה. ביקשנו מהקוראים שלנו ש"יכינו את הממחטות", ואנחנו בהחלט ידענו למה.
ממן התייצבה על סט הצילומים לכתבת השער, שבועיים בלבד אחרי שסיפרנו לכם על הפרידה מבעלה ואב שני ילדיה, פרנק אמסלם, אחרי ארבע שנות נישואים. הריאיון עצמו הופסק מספר פעמים, כשממן התקשתה לעצור את הדמעות, אך לזכותה יאמר שהיא הזהירה מראש. "תקשיב אני עדיין הורמונלית", הבהירה. "אני חמישה חודשים אחרי לידה, כל שאלה יכולה לגרום לי לבכות".
והדמעות אכן לא איחרו לבוא כשהיא סיפרה על הכישלון שחוותה עם הגירושים. "עשיתי הכל כדי להציל את הנישואים, בסוף הבנתי ש'שלום בית' זה לא הכי חשוב. אומרים עלינו שאנחנו דור של אנשים שלא עובדים קשה על הזוגיות ועל הנישואים שלהם, ממהרים לפרק, אבל זה לא תקף במקרה שלי. מי שמכיר את המקרה מקרוב יודע שלא הפסקתי להילחם לשנייה".
ממן, שקטפה את תואר מלכת היופי של ישראל לשנת 2014, הצליחה להישאר בתודעה הרבה אחרי שהזדכתה על הכתר. היא מינפה את ההכרה והפכה למעצמת קוסמטיקה וכמובן שגם מתחזקת עמוד אינסטגרם פעיל עם 151 אלף עוקבים - או בעיקר עוקבות. "זו קהילה של נשים שמאוד נאמנות לי, באש ובמים, ואני מרגישה את זה. כשאני פותחת מכירה, אני רואה את הסולד-אאוט תוך לילה. אני רואה את הציפייה וההודעות שאני מקבלת, התגובות מהנשים. אני מקבלת כל כך הרבה אהבה שזה לא מרגיש אינסטגרם, זה מרגיש אמיתי, ואלו הפירות שלי".
9 צפייה בגלריה
מור ממן
מור ממן
ריאיון סוחט דמעות. מור ממן
(צילום: זוהר שטרית)

התאומות נוי והדר - הריאיון שחזה הכל

בחודש פברואר האחרון התייצבו התאומות נוי והדר קרקו לכתבת השער כשהן בססטוס מרגש: מאורסות ורגע לפני חתונה משותפת שבסוף לא קרתה, אבל הטוב עוד היה לפנינו ולרגע אחד הרגשנו כאילו אנחנו מדור אסטרולוגיה. "שואפות להיכנס להיריון יחד, אבל את זה בורא עולם יחליט", הכריזו האחיות, ושמונה חודשים לאחר כתבת השער- הנבואה הגשימה את עצמה, כשהשתיים בישרו קבל עם ורשתות חברתיות "אנחנו בהיריון ראשון".
התאומות, שפרצו לתודעה אי שם בגיל 6, חזרו לכותרות בשנים האחרונות ובכתבת השער סיפרו מה הוביל לפרידה המקצועית ביניהן וכיצד הצליחו להתגבר על הפערים. "זה היה כמו כל ריב, כמו כל בני משפחה, אחים, לא ראיתי בזה משהו שונה. בהתחלה זה היה יותר אישי ואחר כך הפך למקצועי", שיתפה הדר, בעוד שפניה של נוי מועדות אל עבר העתיד: "נקסט, בוא נתקדם. שתינו עומדות פה היום. אני חושבת שבאיזה מקום זה היה קצת הכרחי. מאותה נקודה עשינו תיאום ציפיות אחת עם השנייה ובסופו של דבר זה עשה לנו טוב". וכנראה שהן יודעות על מה הן מדברות, כי השנה אנחנו בהחלט לא הפסקנו לדבר עליהן.
9 צפייה בגלריה
נוי והדר קרקו
נוי והדר קרקו
מצפות. נוי והדר קרקו
(צילום: רן יחזקאל)

פרויקט הביכורים החגיגי - הכוכבים החדשים של תעשיית הבידור

ונסיים עם פרויקט הדגל של שנת 2022 ועם הכוכבים שאנחנו משוכנעים שעוד נדבר עליהם פה בשנה הבאה. בחודש ספטמבר האחרון הצגנו בפניכם את פרויקט הביכורים עם ההבטחות הגדולות של תעשיית הבידור לשנה הקרובה, כאלו שאנחנו שמים עליהם את כל הז'יטונים שלנו והולכים לככב על המסך, ברשת, קמפיינים ובקולנוע. כעת, אחרי שאנחנו הכתרנו אותם כדבר הגדול הבא כל מה שנותר לתשעת המופלאים הוא לעמוד בהבטחה, אבל בלי לחץ כמובן.