הסיפורים והאייטמים שהכי עניינו אתכם, הקוראים הנאמנים שלנו, בשנת תשפ"ד נעו מחתונות מרגשות ששייכות בכלל לדור הבא של המפורסמים, משפחת נתניהו, שזלגה למדורי הרכילות ומככבת ברשימה עם שני אייטמים, פרידות שהרעידו את הביצה והגבירו את מדד הסקרנות להבין מה קרה מאחורי הקלעים ודני קושמרו אחד. תהדקו חזק כי שנה כזו לא הייתה הרבה זמן.
17 צפייה בגלריה
סיכום שנה תשפד רכילות ישראל
סיכום שנה תשפד רכילות ישראל
כל אייטם בצבע. הסיפורים הכי גדולים של תשפ"ד
(צילום: אמיר מאירי, רפי דלויה)

חתונות, אירוסים והשקה זוגית אחת

17 צפייה בגלריה
הקרנת הסרט יוני אפס ניב מג'ר
הקרנת הסרט יוני אפס ניב מג'ר
מה שהשקה אחת יכולה לעשות. דני קושמרו ואנג'ליקה ברמן
(צילום: רפי דלויה)
האייטם: דני קושמרו, האחד שכולם רוצים שהוא יהיה אבא שלהם - או במקרה שלנו המאהב השרמנטי, עזב את האולפן הממוזג בנווה אילן, ויתר על המראה המחויט והצטרף לבת הזוג אנג'ליקה ברמן לפרמיירה חגיגית במאי האחרון, וכצפוי בקשות לסלפי היו בשפע. קושמרו, זן נדיר בהשקות ואירועים, הגיע לפרגן ולתמוך בבת הזוג שהיא אחת ממפיקות הסרט "יוני אפס" בבימוי של ג'ייק פאלטרו, אחיה של הכוכבת ההוליוודית.
למה מסקרן? כי לראות את קושמרו מאוהב זה כל מה שאנחנו היינו צריכים בשנה הזו.
קרן מור ומנשה נוי
17 צפייה בגלריה
קרן מור מנשה נוי חתונת הבת
קרן מור מנשה נוי חתונת הבת
הורי הכלה. קרן מור ומנשה נוי
(צילום: אמיר מאירי)
האייטם: למרות שלא קיבלנו הזמנה באופן רשמי, עדיין התנהגנו כהרגלנו והתייצבנו לחתונה שלא באמת יכולנו להרשות לעצמנו לפספס. נעמי נוי, בתם של השחקנים מנשה נוי וקרן מור, צעדה לחופה עם בחיר ליבה יוסף עטיה. למזלנו ולמרות העובדה שהגענו בלי הזמנה, עדיין זכינו לקבלת פנים חמימה מהורי הכלה הנרגשים ועל הדרך פגשנו גם את החברים המפורסמים של המשפחה.
למה מסקרן? כי כולנו רצינו לדעת מה אם הכלה תלבש בחתונה. התשובה אגב היא שמלה מזארה.
משפחת לוזון
17 צפייה בגלריה
חתונה הבן של עמוס לוזון
חתונה הבן של עמוס לוזון
לא חסכו. משפחת לוזון מחתנת את הבן
(צילום מסך: אינסטגרם)
האייטם: כבר כמה שנים שאיש העסקים עמוס לוזון מסוקר בהרחבה במדורי הרכילות בעיקר בזכות הקשר הרומנטי שניהל עם בת הזוג לשעבר אירית רחמים. אך השנה, לוזון מצא את עצמו מככב ברשימת האייטמים הנצפים ביותר בזכות החתונה שערך לבנו הכדורגלן עומרי לוזון ובת הזוג מעין באשי. היום המאושר בחיי הזוג הצעיר הוערך על פי גורמים בתעשיית האירועים ב-5 מיליון שקל וכלל 3,000 הורטנזיות, 1,000 סחלבים, 6,000 נרות, 500 אנשי צוות ואבא מאושר אחד.
למה מסקרן? כי אם לא קיבלנו הזמנה לפחות יכולנו להרגיש חלק מהאיוונט עם הסרטונים והתמונות מחתונת הפאר.
אביב גפן ושרון קאופמן
17 צפייה בגלריה
מימונה רונן נג'ר
מימונה רונן נג'ר
מגיעים לשולחן החג עם הזמנה לחתונה. אביב גפן ושרון קאופמן
(צילום: באדיבות הפקת "דה גרופ")
האייטם: בזמן שחלקנו עדיין מחפשים את האחת או האחד, אביב גפן כנראה פשוט יודע משהו שאנחנו לא יודעים כי הוא עומד להתחתן בפעם השלישית בחייו. באפריל האחרון בישרנו לכם שגפן בן ה-51 ובת הזוג שרון קאופמן מתכננים לעלות שלב ביחסים ולהינשא. כמה חודשים לאחר מכן גילינו שהם מצפים לילד משותף. בקיצור אנחנו מריחים אלבום חדש מתקרב?
למה מסקרן? משפחת גפן לא יורדת שנים מהכותרות וממדורי הרכילות והם יודעים לספק היטב את הסחורה.
מיקי חיימוביץ' ואלי אילדיס
17 צפייה בגלריה
חתונה אורי אילדיס הבן של מיקי חיימוביץ' ואלי אילדיס
חתונה אורי אילדיס הבן של מיקי חיימוביץ' ואלי אילדיס
איחוד מרגש! מיקי חיימוביץ', אלי אילדיס והחתן הטרי
(צילום מסך: אינסטגרם)
בשנת תשפ"ד זכינו לאיחוד מרגש של מיקי חיימוביץ' ואלי אילדיס, מי שהיו מהזוגות החזקים ומהדוברים של תעשיית הבידור המקומית - עד שהחליטו לפרק את החבילה לפני שבע שנים.
הרגע המשפחתי שמאוד אבל מאוד סיקרן אתכם הגולשים קרה בחתונת בנם הבכור אורי, שנישא לבחירת ליבו ראהט גלעדי. חיימוביץ' נראתה במיטבה ואילדיס לא יכול היה להוריד את החיוך מהפנים בזמן שהשניים שליוו את בנם לחופה, וכנראה שזה כל מה שצריך גם לגרום לכולנו להקליק.
למה מסקרן? כי השילוב של חתונה מרגשת עם איחוד של פאוור קאפל לשעבר תמיד אבל תמיד עובד.

גירושים, פרידה מאהוב ודייסון אחד

17 צפייה בגלריה
חנן בן ארי
חנן בן ארי
"ניסינו ונלחמנו ונאבקנו עד הסוף. אנחנו בוחרים להפסיד בכבוד ובאהבה". חנן בן ארי ואשתו הדסה מודיעים על הפרידה
(צילום: אינסטגרם)
האייטם: בקטגוריית "הפרידה שהכי לא ציפינו לה" מתמקמים להם חנן בן ארי ואשתו הדסה, שהחליטו לפרק את החבילה אחרי 16 שנות נישואים ושבעה ילדים משותפים. בן ארי לא חיכה לכתבי הרכילות ושיתף בחשבון האינסטגרם: "אנחנו נפרדים. בלב שבור וכואב, אבל בידיעה פנימית ברורה שניסינו ונלחמנו ונאבקנו עד הסוף. יש רגעים שאין ברירה אלא להסתכל למציאות בעיניים ולהודות בכנות שהפסדנו. אנחנו בוחרים להפסיד בכבוד ובאהבה. התחתנו בני 20 והבאנו יחד לעולם שבעה ילדים מופלאים. אנחנו אומרים תודה לאלוהים על כל רגע במסע המשותף שלנו וסומכים עליו שהוא כותב עבורנו את התסריט המדוייק ביותר".
למה מסקרן? כי לא ראינו את זה בא, הכי פשוט שיש.
עדי הימלבלוי ונדב פלד
17 צפייה בגלריה
עדי הימלבלוי יום הולדת
עדי הימלבלוי יום הולדת
"תודה על 10 שנות זוגיות ועל שני ילדים שכל אחד מהם מחזיק בלב שלי". עדי הימלבלוי ונדב פלד
(צילום: ענת מוסברג)
האייטם: כוכבת נוספת שלא חיכתה לטלפון של כתבי הרכילות והחליטה לשלוט בידיעה בעצמה הייתה עדי הימלבלוי, שבישרה קבל עם ואינסטגרם שאחרי עשר שנות זוגיות ושני ילדים משותפים היא ובעלה נדב פלד נפרדים. "מאז ה-7 באוקטובר שום דבר כבר לא יחזור להיות אותו הדבר. גם לא אנחנו", כתבה. "תודה על 10 שנות זוגיות ועל שני ילדים שכל אחד מהם מחזיק בלב שלי. נמשיך לאהוב ולכבד אחד את השנייה ובעיקר נישאר ההורים הכי טובים של ברי וליאו, שהם הלב הפועם שלנו".
למה מסקרן? זוכרים את התגובות ברשת לפרידה? הרשת געשה ורעשה מהעובדה שהימלבלוי משנה את הססטוס הזוגי. "תחשבי כמה זמן לקח לך להתגבר על האקס הקוף שלך ועכשיו תחשבי שיש מישהו שצריך להתגבר על עדי הימלבלוי", סיכמה זאת "הפשוטע".
אסף אמדורסקי והדר ג'וזפין
17 צפייה בגלריה
תצוגה מאי משיח
תצוגה מאי משיח
גם הדייסון שלנו יקר לליבנו מאוד. אסף אמדורסקי והדר ג'וזפין
(צילום: אמיר מאירי)
האייטם: הודעה אחת שפרסם אסף אמדורסקי בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו ונמחקה אחרי כמה דקות הצליחה לעניין אתכם מאוד! הזמר שיתף כאמור בטעות התכתבות עם גרושתו הדר ג'וזפין, שבה היא מבקשת ממנו להעביר לה סכום כסף נכבד על מנת שתוכל לקנות פריטים לדירתה בברלין. בני הזוג שנפרדו אחרי עשור של זוגיות וללא ילדים אבל עם דייסון אחד - שהפך למחלוקת ועל הדרך גם לוויראלי ברחבי הרשת, ובמהרה לאייטם במדורי הרכילות.
למה מסקרן? כי כולנו תמיד מחפשים לדעת מה קורה ביום שאחרי הפרידה, בואו לא ניתמם וחלוקת רכוש זה לגמרי עונה על הצורך הזה.
17 צפייה בגלריה
ההתכתבות של אסף אמדורסקי וגרושתו הדר ג'וזפין, כפי שפורסמה באינסטגרם של אמדורסקי
ההתכתבות של אסף אמדורסקי וגרושתו הדר ג'וזפין, כפי שפורסמה באינסטגרם של אמדורסקי
ההודעה המדוברת. ההתכתבות של אסף אמדורסקי וגרושתו הדר ג'וזפין, כפי שפורסמה באינסטגרם של אמדורסקי
(צילום מסך)
אדם ושמעון שירזי
17 צפייה בגלריה
אדם ושירזי
אדם ושירזי
פרידה מאהוב. שמעון שירזי ואדם ז"ל
(אלבום פרטי)
האייטם: "זו הייתה אהבה ממבט ראשון", כך סיפר לנו בדמעות המפיק ואיש חיי הלילה שמעון שירזי עם פרסום הידיעה המצערת על מותו של הזמר אדם בגיל 64 ולאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. שירזי, שהיה בן זוגו של הזמר האגדי נזכר בזוגיות שנאלצו להסתיר: "הייתי צמוד אליו כול השנים וליוויתי אותו, הוא האהבה הגדולה של חיי. ידעתי שהוא כוכב".
שירזי ואדם היו בני זוג במשך שמונה שנים. "זה קשה. הוא היה הגבר הראשון שלי". מעבר להיותם בני זוג, שירזי גם היה חלק בלתי נפרד מהקריירה של מי שהפך לאחד מכוכבי הפופ הגדולים בישראל. "אני הבאתי את המנוע לאמונה בו, ידעתי שהוא כוכב. שכנעתי אותו להגיע לחזרות ל'עולה עולה' של יזהר כהן, הוא לא רצה ללכת אבל הצלחתי לשכנע אותו והוא התקבל".
למה מסקרן? סיפור חייו של אדם ילווה אותנו עוד שנים רבות, ולדעת שהוא זכה לאהוב ולהיות נאהב זה סוג של נחמה.

מהתמונה המרוטשת ועד ההברזה מבר המצווה של הנכד

17 צפייה בגלריה
בנימין ושרה נתניהו בליל הסדר, בתמונה המרוטשת ובתמונה המקורית שפורסמו בתקשורת
בנימין ושרה נתניהו בליל הסדר, בתמונה המרוטשת ובתמונה המקורית שפורסמו בתקשורת
בנימין ושרה נתניהו בליל הסדר, בתמונה המרוטשת ובתמונה המקורית שפורסמו בתקשורת
(צילום: אינסטגרם, לפי סעיף 27 א')
האייטם: אנחנו לא יודעים אם שרה נתניהו מתכננת לעלות תמונה משולחן החג בראש השנה, אבל יש לנו תחושת בטן שאחרי התקרית עם התמונה מליל הסדר האחרון, הלקחים בבית ראש הממשלה כבר הופקו.
אשת ראש הממשלה לא ציפתה למצוא את עצמה מככבת במדורי הרכילות, אבל כשפרסמה תמונות מארוחת ליל הסדר שהיא ובעלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ערכו עם חיילים בודדים בירושלים, היא כנראה קיוותה לקבל הרבה לייקים ותגובות נרגשות.
התמונות אכן הלהיבו את הגולשים, אבל כנראה שלא מהסיבות שהיא קיוותה להן. לא לקח הרבה זמן עד שהגולשים הצביעו על כך שיש הבדל לא קטן בין התמונה שהשניים העלו ובין תמונה דומה מאותו ערב שפורסמה בחשבון הטוויטר הרשמי של משרד ראש הממשלה. התמונה הערוכה נמחקה הן מהחשבון של שרה והן מהחשבון של ראש הממשלה ובאוויר נשארה גלריית התמונות, ללא התמונה המטופלת באופן גס.
ועדיין, ברשת כמו ברשת - צילום מסך אחד זה כל מה שצריך כדי להיזכר לעד. כמובן שהגולשים לא עברו על כך בשתיקה: רבים הגיבו בעמוד האינסטגרם של שרה ואחרים הגדילו לעשות ופירסמו שלל ציוצים, פוסטים וממים - חלקם לועגים, חלקם מתלוצצים וכמה מהם גם מאוד כועסים.
למה מסקרן? למה השמש זורחת?
17 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו
בנימין נתניהו
שלחת לפחות מתנה? ראש הממשלה בנימין נתניהו
(צילום: מוטי לבטון)
האייטם: לא רק אשת ראש הממשלה מצאה את עצמה השנה גבוה ברשימת הסיפורים הגדולים של תשפ"ד, גם החצי השני שלה - ראש הממשלה שלנו, הצליח להתברג גבוה בצמרת. באוגוסט האחרון נערכה במאה שערים חגיגת בר המצווה של דוד רוט, בנה של נועה - בתו הבכורה של נתניהו (44) מהנישואים למיקי הרן.
מי שבלט בהיעדו היה הסבא של חתן הבר מצווה, נתניהו, שלא השתתף באירוע שנערך בזמן ישיבת הקבינט שהתקיימה בקריה בתל אביב. בעבר נתניהו הגיע לאירועים ושמר על קשר עם המשפחה, ששייכת לקהילת ברסלב במאה שערים, ואף שלח לנכדים מתנות מדי פעם, אבל הפעם כאמור הוא החסיר.
למה מסקרן? כי זה בדיוק מסוג הסדרות שאנחנו היינו צופים בהן בנטפליקס.

תיק שאנל שנתפס במכס, חשבון האינסטגרם המצליח שנחסם ותביעה אחת שחשפה את הכל

17 צפייה בגלריה
קודי קופון
קודי קופון
העוקבות קראו תהילים בשביל שהחשבון אינסטגרם שלה יחזור. עינב בובליל
(צילום מסך)
האייטם: עם למעלה מ-400 אלף עוקבות נאמנות שהולכות אחריה ומקשיבות לכל המלצה שלה בחשבון האינסטגרם, ההודעה של חסימת החשבון של עינב בובליל הצליחה להחסיר פעימה לא רק מכוכבת הרשת המצליחה אלא גם מכם הגולשים שמאוד רציתם להבין מה באמת קרה שם. "התעוררתי למבול הודעות 'מה קרה לאינסטגרם שלך?', נכנסתי וראיתי שהשעו לי את החשבון", סיפרה בובליל, שמאז הספיקה לחזור לרשתות החברתיות אחרי שהחסימה הוסרה.
בראיון ראשון ימים ספורים אחרי חזרת החשבון שיתפה אותנו במה שאירע מאחורי הקלעים. "היו שבועיים קשים ולא פשוטים עבורי, ועכשיו אני צריכה להיות ילדה מאוד טובה ולא להפר את כללי אינסטגרם ואת כללי הקהילה. הכול קרה בגלל תוכן שהעליתי שקשור במלחמה, בחטופים, בהתבטאויות ובנקיטת עמדה".
למה זה מסקרן? כי כולנו צריכים את עינב בובליל בפיד שלנו.
דניאל גרינברג
17 צפייה בגלריה
דניאל גרינברג
דניאל גרינברג
אם לא היית מספרת לא היינו יודעים. דניאל גרינברג ותקרית התיק במכס
(צילום: אינסטגרם)
האייטם: כבר כמה שנים טובות שדניאל גרינברג מככבת במדורי הרכילות ואפילו התברגה בטופ בסיכומי שנה סביב מערכת היחסים שלה עם בעלה לשעבר אייל גולן. השנה גרינברג מוצאת את עצמה ללא האקס המפורסם ברשימת הסיפורים הכי גדולים אבל כן עם תקרית אחת במכס בשדה התעופה, סביב תיק בשווי של כשלושים אלף שקלים. הכל החל כשגרינברג שיתפה את בחשבון הסטורי שלה על שאירע לה כשחזרה מחופשה משפחתית בצרפת וסיימה בעיכוב במכס.
"הוציאו לי תיק שנרכש לפני שלושה חודשים. הם לא יודעים כמה הוא עולה, מעכבים אותי במשך שעה וחצי כדי למצוא באינטרנט את השווי של התיק, כי אין קבלה, אין שקית, אין כלום. התיק משומש, כן? אבל שעה וחצי מעכבים אותי עם שני ילדים קטנים באוטו, כדי למצוא כמה עולה התיק", שיתפה בכעס ולקינוח, אם המסר לא היה מספיק חד וברור, הוסיפה גרינברג כיתוב על גבי הסרטון: "בדיחה! שעות מתעסקים בתיק שלי שנרכש לפני שלושה חודשים ועבר איתי כבר 3 טיסות! כל זה כאשר חולפים על פני 100 אנשים שלא בודקים אותם אפילו כי את מי מעניין? מה מעניין? רק התיק של דניאל מעניין! 8,500 שקל, זה מה שיעשה להם את המשמרת. טפי! מדינת ישראל, ממש לא לתפארת. גועל נפש על העיניים, שהכסף יהיה הצרות שלנו בריאות איתנה אמן!"
למה מסקרן? תשאלו את עדי ואסי בוזגלו הם כבר יסבירו לכם.
בן אל תבורי ודני לוי
17 צפייה בגלריה
בן אל תבורי ודני לוי
בן אל תבורי ודני לוי
"עכשיו אני מבינה באיזה גיהינום הייתי ואיזו התעללות עברתי". בן אל תבורי ודני לוי
(צילום: מוטי לבטון)
האייטם: במסגרת תביעה שהגיש מנהלו של בן אל תבורי נגד דני לוי, הסטייליסטית של קים קרדשיאן ובת הזוג לשעבר של הזמר, בנוגע לבעלות על כלבה, פורסמו התכתבויות בהן לוי טוענת כי תבורי התעלל בה - ומביעה חשש שפגע או יפגע בנשים נוספות. ההתכתבויות שהתפרסמו ברשותה של לוי ונחשפו לראשונה ב-Pplus כללו ציטוטים קשים בהם היא מדברת על אלימות מתמשכת ."האלימות והסימנים והאיום לרצח, בזמן שבן אל מכה אותי ומקלל אותי ושובר את כל הבית עליי - להכול יש תמונות", כתבה, "עכשיו אני מבינה באיזה גיהינום הייתי".
על פי כתב התביעה שלא הוגדר חסוי ושהגיע לידי ynet, כהן טען כי לוי פנתה אליו בנוגע לכלבה פיקאצ'ו והציעה לשלם לתבורי 10,000 שקל על מנת לקבל אותה לידיה. כהן, שלדבריו הסכים לתווך בין השניים, טען כי על אף שהכלבה נמסרה לידי לוי - היא דחתה את התשלום המובטח, ובשל כך הוא שילם מכספו הפרטי לתבורי את הסכום. לטענתו, לוי הבטיחה שתשיב לו את הכסף. כשדרש אותו ממנה בהמשך, היא סירבה לשלם בטענה ש"הכלבה שייכת לה", ולדבריו אף "תקפה אותו מילולית והחלה להשמיע תירוצים שונים ומשונים" - ועל כן פנה לבית המשפט בדרישה להסדיר את התשלום.
תבורי בחר שלא להגיב ומנהלו אופק כהן הכחיש את הטענות בתוקף וטוען שהאקסית מונעת מנקמה. "הוא לא מגיב. היא מונעת מנקמה, לו היה בדברים אמת - הייתה פונה למשטרה". לוי: "צר לי שהאקס שלי והמנהל שלו החליטו לחשוף התכתבויות אישיות שלי איתו בתביעה משפטית, בניגוד מוחלט לרצוני וללא קבלת אישור".
למה מסקרן? כי יש פה את כל האלמנטיים של סיפור בעל ערך עיתונאי שתפס כותרות במהרה אצל כל עמודי הבידור בישראל.
17 צפייה בגלריה
הודעותיה של דני לוי מתוך ההתכתבויות עם אופק כהן
הודעותיה של דני לוי מתוך ההתכתבויות עם אופק כהן
הודעותיה של דני לוי מתוך ההתכתבויות עם אופק כהן
(צילום מסך: מתוך כתב התביעה)