השנה הייתה 2010, אז הגיע הארי סטיילס לאודישן בעונה השביעית של תוכנית הריאליטי "אקס פקטור". צוות המנחים של התוכנית לא התרשם מהזמיר האנגלי אך הצעה מעניינת של ניקול שרזינגר, לאחד בין סטיילס לארבעה מתמודדים כושלים אחרים - נייל הורן, ליאם פיין, לואי טומלינסון וזאין מאליק ולהפוך אותם ללהקת בנים - שינתה את התמונה לחלוטין.
14 שנים מאוחר יותר - להקת וואן דיירקשן היא כבר מזמן זיכרון מתוק אבל הארי סטיילס חי, רוקד, בועט ובעיקר שובר לבבות.
לכבוד יום הולדתו ה-30 של הזמר, שהפך מנער חמוד עם שיער שופע לאליל הנשים ברחבי העולם, החלטנו לצאת למסע קצר בעברו הרומנטי, שכולל שמות גדולים במיוחד. זה הזמן לשים ברקע את שירו המפורסם Sign of the Times, להצטייד בפחמימות מנחמות ולצלול איתנו לחיי האהבה של הארי - שלצערנו לא כוללים אותנו.
15 צפייה בגלריה
הארי סטיילס
הארי סטיילס
הילד בן 30 - ולנו יש חום גבוה. הארי סטיילס
(צילום: Dave J Hogan/Getty Images)
"מעולם לא דיברתי על החיים הפרטיים שלי וגיליתי שזה הועיל לי מאוד. תמיד הייתי גרסה של סיפור ואני חושב שפשוט החלטתי שאין לי כוונה להשקיע את הזמן בניסיון לתקן או לשנות את זה בשום דרך". אמר סטיילס בריאיון עבר ל"רולינג סטון", והוא באמת עומד מאחורי מילותיו.
בת זוגו הראשונה של סטיילס, הרבה לפני שהפך למגה-סטאר, הייתה פליסיטי סקינר, אותה הכיר דרך חברה משותפת. השניים ניהלו מערכת יחסים בשלט רחוק מאחר שגרו בערים שונות והקשר שרד כשנה - עד שנפרדו. "היינו בני 15 והארי היה חבר ממש טוב", סיפרה סקינר על הזמר. "הוא מאוד רומנטי וביישן וברור שנראה טוב. נמשכתי אליו מאוד. יש לו חיוך ממש חמוד. הוא היה פשוט מתוק והיינו האהבה הראשונה אחד של השנייה".
15 צפייה בגלריה
הארי סטיילס פליסיטי סקינר
הארי סטיילס פליסיטי סקינר
אהבה ראשונה. הארי סטיילס ופליסיטי סקינר
(צילום: טוויטר)
רגע אחרי הגמר של "אקס פקטור", כשהבאז סביב "וואן דיירקשן" כבר היה בעיצומו, שמו של סטיילס נקשר בזה של אושיית הטלוויזיה קרוליין פלאק. השניים, שפער הגילים ביניהם עומד על 14 שנים, יצאו ביחד מספר חודשים אך נפרדו בתחילת 2012. "זה היה הדדי", צייץ סטיילס. "אני מבקש להדגיש שלא זרקתי את קרוליין. היא אחת הנשים הכי אדיבות ומתוקות שאני מכיר. בבקשה תכבדו את זה".
בשנת 2015, פלאק כתבה באוטוביוגרפיה שלה: "שנינו היינו רווקים, הסתדרנו טוב וצחקנו המון. ברגע שזה נודע לציבור דברים החלו להשתבש. בהתחלה הכול היה ממש בסדר, הוא התבדח על כך שהוא נמשך לנשים מבוגרות. הכול השתבש כשהארי צולם יוצא מהבית שלי בוקר אחד - וברגע שזה קרה, זה נהרס. אנשים פנו אליי ברחוב, קראו לי 'פדופילית' ו'סוטה'".
15 צפייה בגלריה
קרוליין פלאק
קרוליין פלאק
קרוליין פלאק
(צילום: David M. Benett/Dave Benett/Getty Images)
בשנת 2020 פלאק שמה קץ לחייה. הארי מעולם לא התבטא בפומבי על מותה אך חלק לה כבוד בכך שענד סרט שחור לטקס פרסי המוזיקה הבריטית באותה השנה.
15 צפייה בגלריה
הארי סטיילס
הארי סטיילס
סרט שחור לזכרה של פלאק
(צילום: Jim Dyson/Redferns)
לאחר הפרידה מפלאק, הארי ניהל רומן קצרצר עם הדוגמנית אמה אוסטילי, שהופיעה בקליפ Gotta Be You של "וואן דיירקשן". בזמן שהלהקה הייתה בעיצומו של סיבוב הופעות עולמי, סטיילס ואוסטילי נצפו כשהם מתנשקים לאחר בילוי לילי באוקלנד שבניו זילנד. על פי דיווחים באתרים מעבר לים, השניים נצפו ביחד עוד מספר פעמים - עד שלבסוף דרכיהם נפרדו.
15 צפייה בגלריה
אמה אוסטילי
אמה אוסטילי
קצר וקולע. אמה אוסטילי
(צילום: Michael N. Todaro/FilmMagic)
סטיילס לא נשאר לבד יותר מדי זמן ופחות מחודש לאחר מכן צצו שמועות כי הוא מנהל רומן חדש וסוער - הפעם עם השחקנית אמילי אטאק. השניים החליפו תכתובות גלויות בטוויטר אך כשהקשר נחשף אטאק מיהרה להבהיר כי השניים "רק חברים".
בשנת 2013, במהלך ריאיון למגזין Reveal, השחקנית הודתה כי אכן הייתה במערכת יחסים אינטימית עם סטיילס, אך ציינה כי הם מעולם לא היו מספיק רציניים על מנת להפוך את זה למשהו רשמי. "אף פעם לא היינו זוג", אמרה. "אני חושבת שזו הפעם הראשונה שאני מודה שהיה משהו כי תמיד התנערתי מזה. אז כן, היה בינינו משהו קצר. היה לנו כיף - ואז המשכנו הלאה".
15 צפייה בגלריה
אמילי אטאק
אמילי אטאק
הנשיקה להארי? אמילי אטאק
(צילום: Gareth Cattermole/Getty Images)
והנה הגענו לחלק הבאמת מעניין: במרץ 2012, כששניהם השתתפו בטקס פרסי ניקולודיאון, החלו לצוץ שמועות בדבר רומן חדש ולוהט - הפעם בין סטיילס לטיילור סוויפט, שנצפתה רוקדת בהתלהבות במהלך הופעה של "וואן דיירקשן".
השמועות התגברו לאחר שמעריציה של סוויפט הבחינו בכך שסטיילס עונד את השרשרת של טיילור בכמה הזדמנויות שונות, וכשכבר אי אפשר היה להמשיך להכחיש - הגיע האישור: "הארי הודה שהוא מאוהב בטיילור בזמן שהיו יחד בניו יורק", סיפר מקורב רכלן. חודש לאחר מכן השניים צולמו יחד לראשונה בזמן שיצאו לטייל בסנטרל פארק.
הרומן בין הארי לטיילור שרד בדיוק שלושה חודשים והשמועות סיפרו כי השניים נקלעו למריבה רצינית במהלך חופשת השנה החדשה, מה שהפך את סטיילס לנושא של שני הלהיטים של הזמרת - Style ו-Out Of The Woods, מתוך האלבום 1989. "אני הולכת להשמיע לך שיר שכתבתי על מערכת יחסים שהייתי בה, שהתחושה העיקרית שהרגשתי בה הייתה חרדה", שרה סוויפט. ולמרות זאת, בשנת 2015 הודתה הכוכבת כי לאורך כל הדרך ידעה שמערכת היחסים עם סטיילס נידונה לכישלון.
סטיילס מצידו לא התרגש מהנקמה המוזיקלית של סוויפט, ובמהלך ריאיון ל"רולינג סטון" בשנת 2017 אמר: "אני לא יודע אם השירים האלו הם עליי או לא, אבל הבעיה היא שהיא כל כך טובה והשירים האלה ממש גורמים לך לדמם".
על תמונות הפפראצי שלהם, הוא אמר: "כשאני מסתכל על התמונות האלה אני חושב לעצמי שמערכות יחסים קשות בכל גיל. אתה לא ממש מבין איך זה עובד כשאתה בן 18, הניסיון לנווט את זה ממש לא קל. אתה בדייט עם מישהי שאתה באמת אוהב, זה צריך להיות כל כך פשוט, נכון? בסך הכול רציתי שזה יהיה דייט רגיל, זה הכול".
15 צפייה בגלריה
הארי סטיילס טיילור סוויפט
הארי סטיילס טיילור סוויפט
מה אתה מנשנש שם? סטיילס וטיילור סוויפט
(צילום: David Krieger/Bauer-Griffin/GC Images)
נציין כי בין השניים לא נותר דם רע ולמעשה בדיוק לפני שנה קיבלנו הצצה לליטוף מהיר שסוויפט העבירה על זרועו החסונה של סטיילס בטקס פרסי הגראמי לשנת 2023.
15 צפייה בגלריה
גראמי הארי סטיילס טיילור סוויפט
גראמי הארי סטיילס טיילור סוויפט
חלום שלנו להעביר לך ליטוף על הזרוע
(צילום: Gettyimages)
חודשים ספורים לאחר הפרידה מסוויפט הארי כבר היה בעיצומו של רומן אחר, הפעם עם קימברלי סטיוארט - בתו של המוזיקאי האגדי רוד סטיוארט. סטיילס היה אז בן 19, סטיוארט בת 33. "קים והארי נהנים זה מחברתו של זו", אישר מקורב למגזין People. "הגיל לא באמת משנה במשפחת סטיוארט".
15 צפייה בגלריה
קימברלי סטיוארט
קימברלי סטיוארט
הגיל לא אישיו. קימברלי סטיוארט
(צילום: Charley Gallay/Getty Images)
כמה מפתיע, הרומן עם סטיוארט לא שרד ובנובמבר 2013 שמו של הזמר נקשר בזה של כוכבת הריאליטי ודוגמנית העל קנדל ג'נר. השניים נצפו כשהם אוכלים במסעדה בלוס אנג'לס, אך ג'נר ניסתה להרגיע את הרוחות (ואת המעריצות) וצייצה בטוויטר: "אנחנו רק חברים. הארי מגניב, כן הוא מגניב. את נפגשת עם בחור פעם אחת וזהו - אתם אוטומטית יוצאים".
כמובן שהשניים לא הצליחו להיות רק חברים אפלטונים (סמיילי קורץ) וחודשיים לאחר מכן, בינואר 2014, הדברים החלו להתחמם. הארי וקנדל צולמו כשהם עושים סקי בקליפורניה, והמקורבים סיפרו כי "יש הרבה מאוד חיוכים ופלירטוטים".
השניים ניסו לשמור על הרומן הרחק מהעין הציבורית אך תועדו ביחד שוב בדצמבר 2015, בזמן שנפשו באנגווילה. למרות התמונות שהציפו את אתרי הרכילות, קנדל והארי לא מיהרו לאשר את הרומן, ומי שלקחה את המושכות הייתה האחות קלואי, שתהתה בקול רם: "האם אני חושבת שהם יוצאים? כן. אני לא יודעת אם הם בני זוג, אנשים היום מאוד מוזרים. אני לא יודעת מה הטייטל שלהם, אבל הם היו יחד בסנט בארטס, אז מבחינתי זה לצאת יחד", אמרה ל-Entertainment Tonight.
15 צפייה בגלריה
הארי סטיילס קנדל ג'נר
הארי סטיילס קנדל ג'נר
היה או לא היה? סטיילס וקנדל ג'נר
(צילום: Kevin Mazur/MG19/Getty Images for The Met Museum/Vogue)
העלילה מסתבכת: בזמן שבילה עם ג'נר, פגש סטיילס את הדוגמנית האוסטרלית נאדין לאופולד. השניים נצפו לראשונה בנובמבר 2014 כשצולמו כשהם עוזבים יחד את ה-Nice Guy בלוס אנג'לס. לאחר מכן הם נצפו עוד מספר פעמים - לפני שהזמר המשיך הלאה למאהבת הבאה: הדוגמנית ג'ורג'יה פאולר.
השניים בילו בזמן שסטיילס שהה בניו זילנד והוא אף תועד מספר פעמים בסנאפצ'ט של פאולר. למרות שהרומן של השניים לא נמשך לאחר חזרתו של סטיילס הביתה, מעריציו משוכנעים שהשיר Kiwi מדבר על פאולר, שמצידה לא כל כך בטוחה. "אני ממש לא יודעת על זה כלום", אמרה. "השיר עוסק בלידה ואין לי תינוק אז זה לא סביר".
וכמובן שהארי לא הספיק להחליף מצעים והופ, רומן חדש - הפעם עם הבלוגרית והשפית טס וורד, אותה פגש דרך הסטייליסט שלו לו טיזדייל במאי 2017. השניים תועדו יחד במועדון ומקורבים לזמר סיפרו כי הם יצאו כבר למספר דייטים. תעמידו פני מופתעים - הרומן לא שרד והשניים נפרדו חודש לאחר מכן, על רקע דיווחים כי וורד חזרה לאקס שלה.
15 צפייה בגלריה
טס וורד
טס וורד
השפית טס וורד
(צילום: Jeff Spicer/Getty Images)
בינואר 2021, חודשיים לאחר שאוליביה ווילד ובן זוגה לשעבר השחקן ג'ייסון סודייקיס הודיעו כי הם נפרדים, תמונות זוגיות של ווילד וסטיילס דלפו לתקשורת. השניים הגיעו יחד, יד ביד, לחתונה של הסוכן האישי של סטיילס בקליפורניה - והרשת געשה. "אוליביה והארי התקרבו מאוד בזמן האחרון והם מבלים זמן רב ביחד", סיפר מקור אלמוני יודע דבר ל-Mail Online, והוסיף: "היא נצפתה מבקרת בביתו מספר פעמים בשבועות האחרונים". השניים הכירו בצילומים לסרט "אל תדאגי יקירתי" בבימויה של ווילד.
"אני מאושרת יותר ממה שהייתי אי פעם ואני בריאה יותר ממה שהייתי אי פעם וזה פשוט נפלא להרגיש כך", אמרה ווילד בריאיון לשער מגזין "ווג" שהתקיים בדצמבר 2022.
אחר שנחשף הרומן החדש - התגובות אליו היו חצויות. לסטיילס, כוכב להקת "וואן דיירקשן", יש צבא עצום של מעריצות ברחבי העולם שסירבו לקבל את רוע הגזירה וטענו כי מדובר בשמועות בלבד. מנגד, בנובמבר 2021, כשהזמר כיכב על שער מגזין "ווג" בשמלה וחטף ביקורות מפה ועד להודעה חדשה, ווילד חרגה ממנהגה ובאופן שלא אופייני לה, הגיבה בטוויטר "את פתטית", לאישה שטענה כי "צריך גברים אמיתיים בעולם".
15 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד הארי סטיילס
אוליביה ווילד הארי סטיילס
עדיין כואבים את הפרידה. אוליביה ווילד והארי סטיילס
(צילום: Mega)
הארי ואוליביה הפכו לחביבי הפפראצי, שתיעדו כל צעד וצעד שלהם, אך מי שפחות התחברה לזוגיות החדשה הייתה השחקנית פלורנס פיו, כוכבת "אל תדאגי יקירתי". "פלורנס ראתה שאוליביה והארי ביחד ולא קיבלה את זה יפה, מכיוון שאוליביה הייתה עדיין עם ג'ייסון סודייקיס כשזה קרה", סיפר מקור יודע דבר למגזין Page Six. מקור נוסף חיזק את דבריו והוסיף כי סודייקיס אפילו הגיע לבקר על הסט: "ג'ייסון והילדים הגיעו לבקר את אוליביה כמה פעמים ואני חושב שזה גרם לכמה אנשים להרגיש לא בנוח".
בנובמבר 2022, אחרי שנתיים של זוגיות ושמועות על מעבר לדירה משותפת, הארי ואוליביה נפרדו. "הארי עדיין מטייל ועכשיו שוב טס לחו"ל בזמן שאוליביה מתמקדת בילדים שלה ובעבודתה בלוס אנג'לס", סיפר מקורב יודע דבר למגזין People, והוסיף כי הפרידה הייתה ברוח טובה והשניים עדיין חברים טובים.
חבר נוסף שפך עוד קצת אור על הפרידה ואמר כי "סדרי העדיפויות שלהם מפרידים ביניהם, בנוסף ללחץ הציבורי שהיה עליהם והקשה מאוד". עוד הוסיף החבר כי "היו להם עליות ומורדות לאורך כל הקשר".
15 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד הארי סטיילס
אוליביה ווילד הארי סטיילס
היה ונגמר
(צילום: Mega)
בחודש מרץ האחרון, ארבעה חודשים לאחר הפרידה מווילד, סטיילס נתפס בעדשת הפפראצי כשהוא מתנשק בלהט עם הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי בטוקיו. השניים צולמו בזמן שתפסו מחסה מהגשם.
סטיילס, שבילה באותם הימים ביפן כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלו, ממש לא ניסה להסתתר ובסרטון ווידיאו שפורסם באתר "דיילי מייל" ניתן לראות כי השניים התנשקו שוב ושוב ולא נתנו לעוברי האורח ולמצלמות שנשלפו להפריע להם.
כמה מפתיע אבל הקשר בין השניים לא צלח, למעשה - נראה כי שניהם היו צריכים כתף חמימה להתנחם עליה לאחר הפרידות שעברו. ביולי 2022 הגישה רטאייקאוסקי בקשת גירושים ממי שהיה בעלה במשך ארבע שנים, המפיק סבסטיאן בר-מקלארד, לאחר שבגד בה. "אמילי נהנית מתשומת ליבם של בחורים מאז שחזרה לרווקות", סיפר מקורב לדוגמנית. "היא התחברה להארי אבל הם לא בקשר יומיומי. היא בהחלט תשמח להפגש איתו שוב".
15 צפייה בגלריה
אל תדאגי דרלינג
אל תדאגי דרלינג
יש לך משהו פתייני בעיניים
(צילום: Gettyimages)
את יום הולדתו ה-30 סטיילס לא יחגוג לבד, למעשה - אנחנו מצפים לראות תמונות חדשות שלו עם טיילור ראסל, שנכון לכתיבת שורות אלה תופסת את משבצת המאהבת. השניים נצפו יחד לראשונה בחודש יוני האחרון. חודש לאחר מכן הגיעה ראסל להופעה של הזמר בווינה ובאוגוסט היה זה תורו של סטיילס לפרגן, כשהגיע לערב הפתיחה של המחזה The Effect בכיכובה של ראסל.
לסיכום, אנחנו לא יודעים אם הקשר הנוכחי יחזיק מעמד אבל אין ספק שלמרות גילו הצעיר של סטיילס, עברו הרומנטי די מרשים. סקרנים לגלות מי תהיה בת המזל הבאה שתחבוק את זרועותיו החסונות של הארי? גם אנחנו. נעדכן!
15 צפייה בגלריה
הארי סטיילס
הארי סטיילס
לוהט!
(צילום: JMEnternational/Getty Images)