זוגיות חדשה ולא צפויה פורחת לה בהוליווד: קווין קוסטנר (68) והזמרת ג'ול (49) יוצאים ביחד כבר תקופה, כך מדווחים מקורביהם.
שמועות על הזוגיות החלו לאחרונה, לאחר שהזמרת צולמה יושבת על ברכיו של קוסטנר במהלך אירוע צדקה בו שניהם השתתפו. לפי הדיווחים הם טסו ביחד לאירוע, שנערך באיי הבתולה הבריטיים, והיו צמודים לאורך השהות שלהם שם.
כעת אתר People מספר: "הזוגיות שלהם טרייה אבל לא ממש חדשה. יש ביניהם משיכה הדדית גדולה מאוד". מקורביהם סיפרו לאתר שהשניים מכירים כבר שנים רבות מכיוון שהסתובבו באותם מעגלים. "החברים המשותפים שלהם צוחקים על זה שמפתיע שהם לא הפכו לזוג כבר לפני שנים".
לפי המקורבים, הזמרת מעוניינת בזוגיות לטווח הארוך: "היא עצמאית ולא רוצה לצאת עם מישהו ללא מטרה. היא אוהבת גברים כמו קווין וקווין אוהב להיות בזוגיות, כך שזה נהדר. הוא נהנה איתה אחרי הגירושים הלא פשוטים שהוא עבר, הוא שמח שזה מאחוריו".
מקורב נוסף סיפר לאתר Us Weekly: "הם מאוד מחבבים אחד את השנייה ומסתדרים מצוין. הם עונים על הרבה מהדרישות של האחר בכל מה שנוגע לזוגיות". עם זאת דואגים המקורבים להבהיר שאין לחץ או ציפיות משני הצדדים. "שניהם רוצים לזרום עם מה שיגיע, אבל ברור שהוא מרגיש שמצא מישהי מיוחדת ושיש כאן פוטנציאל למשהו מיוחד".
חבר של הכוכבת הוסיף: "היא לא מספרת הרבה אבל חבריה רואים שיש בה אור שלא ראו אצלה כבר די הרבה זמן".
2 צפייה בגלריה
ג'ול קווין קוסטנר
ג'ול קווין קוסטנר
"עונים על הדרישות". ג'ול וקווין קוסטנר
(צילום: AP)
קוסטנר התגרש לאחרונה מאשתו מזה 18 שנה ואם שלושה מילדיו, כריסטין באומגרטנר, אחרי תהליך ארוך שבו היא דרשה ממנו מזונות גבוהים ממה שהסכים לשלם וגם סירבה לעזוב את האחוזה שלפי הסכם הממון היתה אמורה להישאר ברשותו. בסופו של דבר הם הגיעו לפשרה שבה הכוכב קיבל את רוב מבוקשו. לקוסטנר יש שלושה ילדים נוספים מאשתו הראשונה סינדי סילבה, ובן נוסף מבת זוגו לשעבר ברידג'ט רוני.
בצל הדיווחים, סיפרו מקורביה של באומגרטנר לאתר Daily Mail שהיא "שמחה עבור קווין, אבל זה לא קל לראות את האקס שלך יוצא עם מישהי חדשה". עוד סיפרו שהיא "לא מופתעת שהוא המשיך הלאה כל כך מהר, אבל חושבת שלא היה צריך לעשות זאת באופן פומבי כפי שעשה". יחד עם זאת, "היא שמחה שהוא לא יוצא עם אישה שרודפת אחרי התהילה אלא מישהי צנועה יותר כמו ג'ול".
ג'ול גרושה גם היא – בשנת 2014 היא התגרשה מרוכב הרודיאו טיי מוריי אחרי שש שנות נישואים ובת משותפת. לפני כן יצאה עם כוכבים כמו שון פן וז'אן קלוד וואן דאם, שכמו קוסטנר, מבוגרים ממנה ביותר מעשור.
2 צפייה בגלריה
ג'ול קווין קוסטנר
ג'ול קווין קוסטנר
בהצלחה לזוג הטרי
(צילום: AP)