2 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו ג'יג'י חדיד
ליאונרדו דיקפריו ג'יג'י חדיד
נשמח לתמונה משותפת. ליאונרדו דיקפריו וג'יג'י חדיד
(צילום: Gettyimages)
פרטים חדשים על מערכת היחסים הכי מסקרנת בהוליווד: ימים ספורים לאחר שנתפסו בעדשת הפפראצי ביציאה ממסעדה, מקורבים לג'יג'י חדיד שופכים עוד קצת אור על הזוגיות המסתורית עם ליאונרדו דיקפריו. "ג'יג'י ממשיכה לבלות עם ליאו בניו יורק. הוא מבין היטב שהיא אמא לילדה בת שנתיים ולכן הוא עובד לפי לוח הזמנים שלה כדי לראות אותה - זה מאוד מתוק, ג'יג'י מוקסמת", אמר מקור יודע דבר למגזין People. "ליאו הוא ג'נטלמן אמיתי ומאוד רומנטי, אך הוא עדיין רוצה לשמור על פרטיות בכל הנוגע למערכת היחסים שלהם".
כאמור, מוקדם יותר השבוע צולמו דיקפריו וחדיד כשהם יוצאים (בנפרד) ממסעדת צ'יפריאני שבניו יורק, יחד עם איש העסקים האמריקני-ישראלי ויוי נבו, חברו הטוב של השחקן. שמותיהם של השניים נקשרו לראשונה בחודש ספטמבר האחרון, במהלך שבוע האופנה. כמה שבועות לאחר מכן הם צולמו מבלים יחד במסיבת האלווין בברוקלין, כשליאו (כהרגלו) עטה על פניו מסכה לאורך כל הלילה.
"ליאו מאוד מעוניין בג'יג'י והוא ממש רודף אחריה", סיפר מקור רכלן למגזין "הוליווד לייף" זמן קצר לאחר שהחלו לצוץ שמועות סביב הקשר. "ג'יג'י משחקת אותה קשה להשגה, זה פשוט לא נמצא בסדר העדיפויות שלה כרגע". מקור נוסף סיפר כי ג'יג'י לא מתכוונת להפגיש בין ליאו לבתה בשלב זה של הקשר. "היא מאוד מגוננת על קאי. האימהות שינתה לחלוטין את נקודת המבט של ג'יג'י בכל הנוגע לדייטים. זה כבר לא קשור רק אליה, יש לה ילדה וזה יותר חשוב מכל דבר אחר".
כמו כן, נראה כי דיקפריו קיבל את האישור הכי חשוב לזוגיות עם חדיד וזה כמובן מאמה של הדוגמנית, יולנדה, ואחותה בלה. מקורב לדוגמנית סיפר למגזין ET כי השחקן התקבל יפה במשפחה, ואמר: "בלה ויולנדה חושבות שליאו מוכשר להפליא וכמובן שהן תומכות במערכת היחסים של השניים. הן רק רוצות שג'יג'י תהיה מאושרת ושליאו יתמוך בה ויעזור לה להיות אמא נהדרת".
לגבי תחושותיו של דיקפריו לגבי חדיד, סיפר המקורב כי "ליאו חושב שג'יג'י יפהפייה, צנועה וחכמה. הם באמת נהנים אחד בחברת השנייה ויש להם המון נושאים משותפים. שניהם מקווים לבלות כמה שיותר זמן יחד".
נזכיר כי בחודש אוגוסט האחרון פרסמו אתרים מעבר לים כי דיקפריו והדוגמנית קמילה מורונה נפרדו לאחר ארבע שנים של זוגיות. במקרה או שלא - הפרידה התרחשה כמה ימים לאחר שמורונה חגגה את יום הולדתה ה-25, שזה כאמור הגיל המקסימלי עבור הנשים שדיקפריו יוצא איתן, כך הכריז השחקן בעבר.
ימים ספורים לאחר שהפרידה דלפה לתקשורת, שמו של דיקפריו נקשר לשמה של חדיד בת ה-27, ולא רק זה, אמא לילדה בת שנתיים. "הם יוצאים אבל מתקדמים לאט", אמר מקורב לשניים לאתר Page Six. המקור הוסיף כי השניים בילו יחד מספר פעמים - לבדם וגם עם חברים נוספים, אך הם עדיין לא מוגדרים כזוג. "ליאונרדו הוא לא כזה שנכנס ויוצא ממערכות יחסים. הוא לא ישר קופץ לזה. לכן הם לוקחים את זה באיזי".
נראה שמאז הקשר בהחלט התהדק וכאמור בחודש אוקטובר האחרון בילו השניים בפריז, בשבוע האופנה. לזכותם ייאמר כי הקפידו לשמור על מרחק ברור אחד מהשנייה אך כמובן שצלמי הפפראצי הנחושים שמו לעצמם למטרה להוציא את הזוגיות לאור וצילמו את דיקפריו יוצא מהמלון של חדיד - למרות ששהה במלון אחר. אחד ממקורביהם לא ראה טעם להכחיש וסיפר לאתר Entertainment Tonight: "הם לחלוטין ביחד".
מוקדם יותר החודש חגג השחקן את יום הולדתו ה-48 במסיבה ענקית ועמוסת משתתפים, ביניהם מיק ג'אגר, טובי מגווייר, ג'יימי פוקס, לברון ג'יימס, רמי מאלק ובת זוגו השחקנית לוסי בוינטון, בראדלי קופר, זאק בראף ועוד רבים אחרים - אך מי שבלטה בהיעדרה הייתה דווקא חדיד. עד לרגע זה לא ידוע האם הבריזה או לחילופין נכנסה מהדלת האחורית בלי שאף אחד יראה. כך או כך, נראה שדיקפריו התגבר על משבר ה-25.
2 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
הבחור התבגר!
(צילום: Gettyimages)