ג'ו מנגניילו וסופיה ורגרה היו בין הזוגות הפוטוגניים והחזקים שתעשיית הבידור האמריקנית ידעה בשנים האחרונות, ולכן כשנודע שהם מתגרשים אחרי תשע שנות נישואים, רבים הופתעו ואפילו התאכזבו. מאוחר יותר ורגרה בת ה-52 טענה שהסיבה העיקרית לפרידה הייתה שהם רצו דברים שונים: מנגניילו רצה ילדים בעוד שהיא הרגישה שהיא כבר מבוגרת מדי להיות אמא לתינוק.
כעת מסתבר שמנגניילו רואה את הדברים קצת אחרת, ובריאיון חדש למגזין Men’s Journal הפתיע כשסיפר שזו כלל לא הייתה הסיבה לפרידה.
2 צפייה בגלריה
סופיה ורגרה ג'ו מנגניילו ואניטי פייר אוסקר
סופיה ורגרה ג'ו מנגניילו ואניטי פייר אוסקר
אז מה קרה שם בעצם? סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
(צילום: Jon Kopalof\GettyImages)
השחקן בן ה-47, שכיכב בין היתר בסדרת סרטי "מג'יק מייק", אמר: "דיברו הרבה בתקשורת על כך שרציתי להקים משפחה, וזה פשוט לא נכון".
מנגניילו מספר שהם שוחחו על נושא הרחבת המשפחה כבר בתחילת הקשר שלהם: "אמרתי לה 'אם את לא רוצה עוד ילדים, אז אני אבין. רק תגידי לי כדי שאדע וזה בסדר'. אבל זה לא היה המקרה איתה". הוא גם חושף: "באמת ניסינו להביא ילדים בשנה הראשונה. נשבעתי לה שלעולם לא אעזוב אותה אם זה לא יצליח, ולא עזבתי".
עוד הוא אומר שלמרות שהוא אכן היה רוצה ילדים, אי ההסכמה שלהם בנושא "לא היה מה שהביא לפרידה. זה קרה בגלל ששני אנשים התרחקו ולפעמים זה קורה".
בתחילת השנה, ורגרה, שילדה את בנה היחיד כשהייתה בת 19, אמרה בריאיון: "הנישואים שלי התפרקו כי בעלי צעיר יותר. הוא רצה ילדים ואני לא רציתי להיות אמא מבוגרת. הרגשתי שזה לא הוגן כלפי התינוק. אני מכבדת את כל מי שעושה את זה, אבל עבורי זה לא התאים".
כעת מנגניילו מגיב על הדברים: "זה נשמע כאילו היה לי משבר אמצע החיים, שאחרי תשע שנים ניגשתי אליה והצבתי בפניה תנאים. 'תעשי את הדבר הזה שעלול לסכן את בריאותך או שאני אעזוב'. זה משהו שלעולם לא אעשה".
2 צפייה בגלריה
אז מה האמת?
אז מה האמת?
אז מה האמת?
(צילום: gettyimages)
השניים נפרדו לפני כשנה וגירושיהם הפכו לרשמיים בפברואר האחרון. מאז הפרידה, שניהם המשיכו הלאה לבני זוג חדשים: ורגרה יוצאת עם המנתח ג'סטין סלימן ומנגניילו מציין בימים אלו עשרה חודשי זוגיות עם השחקנית קייטלין אוקונר.
בסוף השבוע חגגה אוקונר את יום הולדתה ה-35 ושיתפה תמונות מהחגיגות. מקורב סיפר לאתר People: "טוב להם ביחד והוא מתייחס אליה כמו למלכה".