הסדרה "מלרוז פלייס" ששודרה במשך שבע עונות בשנות התשעים, הייתה אחת מסבוניות הפריים טיים המהנות והעסיסיות ששודרו אי פעם בטלוויזיה. מה לא היה בה, החל מהדברים המתבקשים כמו בגידות ומשולשים רומנטיים ועד חזרה מהמתים, טביעה בבריכת הבניין, התרסקויות מסוקים, פיצול אישיות, זיופי זהויות ופיצוץ של כל הקומפלקס (אל דאגה, הוא נבנה מחדש ובאופן מושלם תוך 2 פרקים). וכל זה רשימה חלקית כמובן.
לשמחתם של שחקני הסדרה, בעוד שחיי הדמויות שגילמו היו עתירי דרמות (וחלקם נגדעו בטרם עת), במציאות לרובם היה הרבה פחות אקשן. ובכל זאת, כמה מהם התמודדו עם אירועים שחלקם נראו כאילו נלקחו ממוחותיהם של תסריטאים נלהבים.
13 צפייה בגלריה
מלרוז פלייס
מלרוז פלייס
מתי יהיו שידורים חוזרים? מלרוז פלייס
(יחסי ציבור)
רק בשבוע שעבר נודע שאנדרו שו, שגילם בסדרה את בילי, נמצא בזוגיות טרייה עם לא אחרת מאשר אשתו לשעבר של בן זוגה החדש של אשתו לשעבר. רגע, זה לא מסובך כמו שזה נשמע:
לפני כשנה התברר שאשתו של שו מזה 12 שנים, מנחת הטלוויזיה איימי רובאץ', ניהלה מאחורי גבו רומן עם טי.ג'יי הולמס, שהגיש לצידה את תוכנית הבוקר Good Morning America, והיה נשוי גם הוא. לאחר שתמונות מפלילות שלהם פורסמו והבגידה פורסמה ברבים, שני הזוגות המקוריים נפרדו ורובאץ' והולמס הפכו לזוג באופן רשמי (ופוטרו מהתוכנית שהגישו ביחד).
בשבוע שעבר הגיע הטוויסט בעלילה: מדורי הרכילות סיפרו שזוג חדש נוצר בעקבות המקרה, ומדובר בשו ובאשתו לשעבר של הולמס, מרילי פייביג. כלומר, בני הזוג הנבגדים הפכו לבני זוג בעצמם. הכי מלרוז פלייס שיכול להיות.
13 צפייה בגלריה
איימי רובאץ' אנדרו שו
איימי רובאץ' אנדרו שו
עם אשתו לשעבר. איימי רובאץ' ואנדרו שו
(צילום: GettyImages)
עם בת הזוג החדשה: אנדרו שו ומרילי פייביג

הת'ר לוקליר: בעלים בוגדניים ומכות עם הארוס

אבל שו הוא לא היחיד שזכה לדרמה פתלתלה: חיי האהבה הסוערים ביותר מבין חברי הקאסט הם כנראה של מי שהייתה הפנים של הסדרה: הת'ר לוקליר.
לוקליר (שגילמה בסדרה את אמנדה) יצאה לאורך השנים עם כמה כוכבים לוהטים יותר (טום קרוז) ופחות (סקוט באיו), אבל הזוגיות הפומבית הרצינית הראשונה שלה הייתה עם מתופף להקת "מוטלי קרו" טומי לי (שבהמשך הפך לאקס המיתולוגי של פמלה אנדרסון, אבי ילדיה ושותפה לקלטת הסקס המפורסמת). האהבה פרחה עד כדי כך שכמה חודשים לאחר שהכירו הם כבר היו נשואים.
השילוב של כוכבת לוהטת ומוזיקאי פרוע בדרך כלל לא מבטיח יציבות וחיי נישואים ארוכים, ועדיין הם היו נשואים במשך שבע שנים עד שבשנת 1993 לוקליר מאסה בהוללות ובבגידות של בעלה הנואף וזרקה אותו לאנחות. "נמאס לה מהגרופיות שלו ולקח לה שבע שנים לסיים נישואים שהתפרקו כבר בזמן ירח הדבש", סיפר אז אחד ממקורביה.
13 צפייה בגלריה
הת'ר לוקליר
הת'ר לוקליר
הנישואים התפרקו כבר בירח הדבש. הת'ר לוקליר וטומי לי
(צילום: AP)
למרות הניסיון הלא מוצלח עם לי, לוקליר הודתה: "תמיד נמשכתי לטיפוס של הילד הרע", וכשנה לאחר מכן היא אכן כבר הייתה נשואה למוזיקאי אחר – הגיטסריסט של להקת בון ג'ובי, ריצ'י סמבורה. הנישואים האלו נמשכו זמן רב יותר: 13 שנים במהלכם הביאו לעולם את בתם אווה, אבל גם הם הסתיימו אחרי שלוקליר גילתה שסמבורה בוגד בה.
זמן קצר אחרי הפרידה (או לפניה, תלוי לאיזו גרסה מאמינים) סמבורה התחיל לצאת עם השחקנית דניס ריצ'רדס, שהייתה אז חברתה של לוקליר וגרושתו הטרייה של צ'רלי שין. ריצ'רדס (שעשור לפני כן התארחה ב"מלרוז פלייס" ושיחקה לצד לוקליר) טענה להגנתה שהרומן ביניהם התחיל אחרי הפרידה ושהיא בכלל לא חברה של לוקליר אלא רק מכרה שלה.
13 צפייה בגלריה
הת'ר לוקליר ריצ'י סמבורה
הת'ר לוקליר ריצ'י סמבורה
לפני שדניס ריצ'רדס נכנסה לתמונה. לוקליר וריצ'י סמבורה
(צילום: GettyImages)
לאחר מכן המעריצים ודאי שמחו לשמוע שלוקליר התחילה לצאת עם השחקן ג'ק ווגנר, שגילם את פיטר, בן זוגה הטלוויזיוני שבסדרה סימם אותה, ניסה לרצוח אותה, התחתן איתה, התגרש ממנה ואז שוב התחתן איתה (הכל במהלך ארבע עונות). הם התארסו בשנת 2011 אחרי ארבע שנות זוגיות - אבל נפרדו זמן קצר לאחר מכן.
והנה עוד משהו באווירת הסדרה: באותה תקופה ווגנר גילה שיש לו בת שלא ידע עליה, שנמסרה על ידי אמה לאימוץ כשנולדה. בתו האבודה גילתה שהוא אביה, יצרה אתו קשר והשניים נפגשו לראשונה.
13 צפייה בגלריה
הת'ר לוקליר ג'ק ווגנר
הת'ר לוקליר ג'ק ווגנר
במציאות הוא כנראה לא ניסה לרצוח אותה. לוקליר וג'ק ווגנר
(צילום: GettyImages)
ונחזור ללוקליר: באותן שנים היא החלה להתמודד עם התמכרויות שונות ודיכאונות והתאשפזה כמה פעמים במוסדות לבריאות הנפש.
היא התארסה לאיש ההייטק טק לארי פורוש, נפרדה ממנו, יצאה במשך כמה שנים עם הרופא הפלסטי ההוליוודי מארק מני ואחרי שנפרדה ממנו גם עשתה קאמבק מפתיע לבן זוגה מהתיכון כריס הייסר. גם הקשר הזה לווה בלא מעט דרמות, שכללו ריב אלים שהביא לכך שמשטרה הוזעקה לביתם שם מצאו את הייסר חבול ושרוט.
למרות הכול הם התארסו בשנת 2019 ולמרות שבינתיים לא עשו את הצעד הגדול לחופה, הם ככל הנראה עדיין ביחד ולפי הדיווחים מצבה של הכוכבת השתפר ושלומה טוב. יופי, הייתה לה מספיק דרמה.
13 צפייה בגלריה
הת'ר לוקליר כריס הייסר
הת'ר לוקליר כריס הייסר
רק בריאות ואהבה. לוקליר וכריס הייסר
(צילום: אינסטגרם)

איימי לוקיין: דרסה אישה למוות - ונכנסה לכלא פעמיים

הסיפור הטראגי ביותר הוא כנראה של איימי לוקיין, השחקנית שייתכן שגם מעריצי הסדרה המושבעים לא יזכרו.
בניגוד ללוקליר שהייתה הכוכבת הגדולה של התוכנית, לוקיין פוטרה ממנה אחרי 13 פרקים בלבד של העונה הראשונה, רגע לפני שלוקליר הצטרפה והרייטינג זינק.
לוקיין נחשבה אז לכוכבת עולה ולפני "מלרוז פלייס" כיכבה לצדו של ג'וני דפ בסרט הקאלט "נער שוליים". למזלה הרע, באמצע העונה הראשונה והמקרטעת של הסדרה, המפיקים החליטו שדרוש ריענון דחוף ולוקיין הייתה הקורבן הראשון.
המפנה הגדול בחייה התרחש בשנת 2010, כשדרסה למוות אישה בזמן שנהגה שיכורה. בשנת 2013 היא נכנסה לכלא לשנתיים וחצי, אבל אחרי ששוחררה התובע המחוזי ערער על קלות העונש ובשנת 2020 נגזרו עליה שמונה שנות מאסר נוספות - כך שבאופן נדיר אחרי שכבר ריצתה את עונשה, נגזר עליה עונש חדש על אותה עבירה שבגינה כבר נענשה, ובימים אלו היא עדיין מרצה אותו. בנוסף, בשנת 2018 בעלה ואבי שתי בנותיה התגרש ממנה.
13 צפייה בגלריה
ג'וני דפ ואיימי לוקיין ב"נער שוליים"
ג'וני דפ ואיימי לוקיין ב"נער שוליים"
במציאות היא בצד השני של הזכוכית. ג'וני דפ ואיימי לוקיין ב"נער שוליים"
(צילום מסך)

דפני זוניגה: התחתנה לראשונה בגיל 57

אחת הדמויות הכי חסרות מזל בסדרה הייתה כנראה ג'ו, הדמות שגילמה דפני זוניגה. היא הגיעה למלרוז פלייס אחרי שברחה מבעל מתעלל, אבל פוצתה בגדול כשהפכה לבת זוגו של ג'ייק, הילד הרע בעל לב הזהב (והחתיך ההורס), בגילומו של גרנט שואו. אבל דברים טובים במלרוז נגמרים מהר וג'ו בעלת הכוונות הטובות אבל עם חוש שיפוט גרוע במיוחד יצאה אחר כך עם סוחר סמים שהיא הרגה אחרי שניסה לחטוף אותה (לא לפני שנכנסה ממנו להיריון), עם אחיו של ג'ק שהכה אותה ועם הארוס של חברתה הטובה ג'יין שבהמשך התברר לשתיהן שאמנם מדובר בחתיך, אבל בדוש רציני.
למזלה של זוניגה, חייה הרומנטיים היו הרבה יותר שלווים ופחות סוערים: היא סיפרה בעבר שהיא נמשכת בעיקר לגברים מבוגרים והודתה שמדובר כנראה בתסביך אב: "ידעתי את זה אבל בכל זאת נמשכתי אליהם. הם היו חכמים וחשבתי שיוכלו ללמד אותי על החיים", סיפרה והוסיפה: "פעם פחדתי מגברים, הייתי דלוקה עליהם מרחוק".
בשנת 2006 היא יצאה לבליינד דייט שבו הכירה את מי שיהפוך בעלה, דייויד מלקזקו והם לקחו את העניינים ביניהם די לאט – התארסו רק עשור לאחר מכן והתחתנו בשנת 2019, 13 שנים אחרי שהכירו.
13 צפייה בגלריה
דפני זוניגה
דפני זוניגה
לא מיהרה להתחתן. דפני זוניגה
(צילום: Alberto E. Rodriguez\Getty Images )

דייויד שרבט: מפמלה אנדרסון לבר רפאלי

לאורך שנות התשעים, דייויד שרבט היה אחד הכוכבים הלוהטים על מסך הטלוויזיה. הוא התחיל את דרכו בסדרה "משמר המפרץ" שם רץ במשך ארבע שנים על חוף הים בבגד הים האדום, עד שעבר להשתכשך בבריכה של "מלרוז פלייס".
במהלך שנותיו ב"משמר המפרץ" הוא יצא עם שתיים מהכוכבות שלצידו, ואיזה כוכבות: פמלה אנדרסון שאיתה יצא במשך שנתיים עד 1994, ואחריה לזמן קצר יותר עם יסמין בלית'. עם כל הכבוד לשתי אלו, האקסית שלדעתנו לפחות היא הכי נחשבת זו כמובן בר רפאלי. השניים היו זוג למשך זמן קצר בשנת 2004 והיא כנראה עשתה לו מזל טוב: אחרי שנפרדו הוא החל לצאת עם הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה ברוק ברק, שהפכה לאשתו. הם לקחו את הזמן והתחתנו רק בשנת 2011, אך הנישואים לא החזיקו מעמד והגיעו לקיצם אחרי תשע שנים ושני ילדים משותפים.
13 צפייה בגלריה
מיד אחרי בר רפאלי. דייויד שרבט וברוק ברק
מיד אחרי בר רפאלי. דייויד שרבט וברוק ברק
מיד אחרי בר רפאלי. דייויד שרבט וברוק ברק
(צילום: Ap)

קלי רת'רפורד: פשטה את הרגל, אחרי שהגרוש לקח את הילדים ליבשת אחרת

אם יש מישהי שהסיפור המשפחתי שלה נשמע ממש כאילו לקוח מאופרת סבון – זו קלי רת'רפורד. לא בטוח שימיה ב"מלרוז פלייס" ומאוחר יותר ב"אחת שיודעת" הכינו אותה לכאב הראש שוודאי קיבלה בעקבות קרב הגירושים המריר והמסובך מבעלה השני, איש העסקים הגרמני דניאל גירשט.
השניים החליטו להתגרש בשנת 2008, אחרי שנתיים של נישואים שבמהלכן הביאו לעולם בן בכור, ובזמן שהיא הייתה בהיריון עם בתם. בשנת 2010 הם הסכימו על משמורת משותפת, אך זמן קצר לאחר מכן היא הוציאה נגדו צו הרחקה.
בשנת 2012 אשרת השהייה של גירשט הסתיימה וכדי לוודא שאין סיכוי שיישאר בקרבתה, רת'רפורד נתנה מכה נוספת כשעורך דינה דיווח לרשויות שהוא סחר בסמים ובכלי נשק עם מדינות שעוסקות בטרור (טענות שהוא הכחיש כמובן). זה הספיק כדי שארה"ב תגרש אותו ותאסור עליו כניסה עתידית לשטחה.
לרוע מזלה, רת'רפורד הבינה מאוחר מדי שהניסיון לנקום לא ממש פעל כמתוכנן ושהיא בעצם ירתה לעצמה ברגל: כתוצאה, הוא עבר לצרפת ומכיוון שלא הורשה יותר לחזור לארה"ב כדי לבקר את הילדים, הם עברו להתגורר איתו. היא דרשה משמורת בלעדית בטענה שהנסיעות לצרפת כדי לבקר אותם רוששו אותה, אך בית המשפט לא נענה לבקשתה ובשנת 2013 היא הצהירה על פשיטת רגל. לפני כמה שנים סיפרה שלמרות שהילדים עדיין חיים עם אביהם, היא שומרת איתם על קשר קרוב, והוסיפה: "רק רציתי לעשות את מה שיהיה הכי טוב עבורם. מה שקרה בשנים האלו היה מוזר ולא הגיוני בשום צורה".
13 צפייה בגלריה
קלי ראת'רפורד
קלי ראת'רפורד
ניסיון הנקמה לא פעל כמתוכנן. קלי ראת'רפורד
(צילום: AP)
אליסה מילאנו: היסטוריית דייטים ארוכה במיוחד
אליסה מילאנו לא התגוררה הרבה זמן בקומפלקס יחסית, היא שיחקה בסדרה רק במשך שנה וחצי – אבל בכל הקשור למערכות יחסים פומביות היא כנראה לוקחת את הכתר. "היסטוריית הדייטים שלי ארוכה יותר מהרזומה המקצועי שלי", היא העידה פעם על עצמה.
מילאנו הפכה לכוכבת בגיל צעיר, כשכיכבה בסדרה "מי הבוס", ושבתה את לבבות אינספור נערים ונערות ברחבי העולם. בתור אחת כזאת, היא גם הפכה לשוברת הלבבות של צעירי הוליווד, החל מקירק קמרון, קורי פלדמן וקורי היים ועד דייויד ארקט וסקוט וולף – שהיה בן הזוג הרציני הראשון שלה, כשהייתה בת 20. הם התארסו אחרי ארבעה חודשי זוגיות אבל הספיקו להיפרד עוד לפני שמלאה להם שנה ביחד.
בשנת 1998 היא אכן התחתנה, עם בן זוגה דאז הזמר קינג'ון טייט. לו"ז הזוגיות שלהם היה צפוף במיוחד: הם התחתנו אחרי 5 חודשי זוגיות והתגרשו אחרי 10 חודשי נישואים.
לאחר מכן היו גם רומנים עם מארק וולברג, גרג וואן, פרד דרסט, אריק דיין וג'סטין טימברלייק אבל הסיפור שכבש את מדורי הרכילות היה זה שניהלה עם בריאן קראוס, שכיכב לצידה ב"מכושפות" – והיה נשוי. זמן קצר לאחר פרוץ השמועות הוא ואשתו התגרשו והוא ומילאנו הוציאו את הזוגיות מהארון והפכו לזוג באופן רשמי. אשתו לשעבר של קראוס אולי התנחמה בכך שהזוגיות הזאת החזיקה חודשים ספורים בלבד, וכשהסתיימה – כנראה שהפך להיות מאוד מביך על סט הצילומים.
בשנת 2009 היא התחתנה עם סוכן השחקנים דייויד בוגליארי אחרי שלוש שנות זוגיות, הביאה איתו לעולם שני ילדים, ובינתיים טפו טפו – הם חיים באושר ועושר.
13 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו
אליסה מילאנו
מקירק קאמרון ועד ג'סטין טימברלייק. אליסה מילאנו
(צילום: GettyImages)

הסדרה העתיקה מהמציאות - שהעתיקה מהסדרה

כנהוג בהוליווד, גם ב"מלרוז פלייס" המציאות חיקתה את הבדיון ולהפך, לפחות בכל הקשור לפן הרומנטי (ולמרבה המזל פחות במה שקשור לטביעות בבריכה והשלכת אנשים מבניינים), ומאחורי הקלעים נרקמו כמה סיפורי אהבה בין השחקנים.
נתחיל דווקא במקרה ההפוך: ג'יין, הדמות שגילמה ג'וזי ביסט, הייתה חסרת מזל לחלוטין באהבה – בני הזוג שלה בגדו בה, אחד הטריד מינית את אחותה וגנב את כספה, אחר תקף אותה (והיא קברה אותו בחיים) ואחר עבר ממנה לזרועותיה של החברה הטובה ביותר שלה.
חיי האהבה של ביסט עצמה היו קצת רגועים יותר, אבל סבבו גם הם סביב הסדרה: ביסט הייתה נשואה במשך 14 שנים (פלוס שני ילדים) לשחקן רוב אסטס, שהצטרף לסדרה בעונה החמישית שלה. השניים הפכו לזוג גם על המסך, אבל בעוד שבסדרה הם זכו לסוף מאושר ביחד, במציאות זה פחות עבד ובשנת 2006 הם התגרשו.
חלפו 11 שנים עד שביסט נישאה מחדש בשנת 2017 לבעלה הנוכחית תומאס דואיג.
אסטס התחתן גם הוא, בשנת 2010, והביא עם אשתו השנייה ילד נוסף.
13 צפייה בגלריה
ג'וזי ביסט רוב אסטס
ג'וזי ביסט רוב אסטס
גם במציאות, גם בסדרה. ג'וזי ביסט ורוב אסטס
(צילום: Frederick M. Brown\Getty Images)
לעומתם, מיודענו אנדרו שו וקורטני ת'ורן סמית התחילו את הסדרה בתור שותפים לדירה וכשהדמויות שלהם הפכו לזוג – כך גם השחקנים. הם נפרדו אחרי שנה, אבל למרבה המזל לא נתנו לפרידה להרוס את העלילות המשותפות שלהם. לאחר מכן היא יצאה זמן קצר גרנט שואו וגם הם הפכו לזוג בסדרה.
שואו עצמו היה בזוגיות נוספת במהלך הצילומים, עם לורה לייטון שגילמה את סידני. בסדרה הם היו זוג למשך שני פרקים בערך וגם במציאות הקשר לא החזיק מעמד - אבל כאן אנחנו מגיעים לזוג היציב ביותר שיצא מהקומפלקס: אחרי שלייטון והשחקן דאג סוואנט עזבו בסוף העונה החמישית, הם הפכו לזוג ובחודש מאי האחרון חגגו 25 שנות נישואים. הם הורים לשניים והפכו השנה גם לסבתא וסבא לנכד ראשון. אגב, את שניהם אתם אולי מכירים מסדרות להיט אחרות שכיכבו בהן: לייטון ב"שקרניות קטנות ויפות" וסוואנט ב"עקרות בית נואשות".
נאחל לכל כוכבי "מלרוז פלייס" (ולכולנו!) זוגיות יציבה כמו שלהם.
13 צפייה בגלריה
מלרוז פלייס איחוד 2019
מלרוז פלייס איחוד 2019
כמה דרמות! אנדרו שו, דפני זוניגה, דאג סוואנט, ג'וזי ביסט, קורטני ת'ורן סמית ולורה לייטון
(צילום: אינסטגרם)