3 צפייה בגלריה
בראד פיט
בראד פיט
לא איכפת לו מכלום. בראד פיט
(צילום: GettyImages)
שלושה חודשים עברו מאז התחיל הרומן בין בראד פיט (59) לאינס דה רמון (29), ונראה שהזוגיות של השניים הולכת לכיוון רציני. מקורב לפיט סיפר לאתר "דיילי מייל" כי השחקן ההוליוודי כבר ערך היכרות בין בת זוגו לרוב ילדיו והוסיף כי השניים תומכים אחד בשנייה - כל אחד בהליך הגירושים שלו.
מוקדם יותר החודש הגיש פול ווסלי (40), כוכב "יומני הערפד" ובעלה של אינס, בקשה רשמית לגירושים, חמישה חודשים לאחר שהפרידה ביניהם יצאה לתקשורת. על פי הדיווחים, ווסלי מייצג את עצמו בהליך הגירושים והצהיר במסמכים כי נישואיהם, שנמשכו ארבע שנים, הסתיימו בעקבות פערים שלא ניתנים לגישור. נציין כי השניים לא חולקים ילדים משותפים כך שנראה שבניגוד להליך הגירושים של פיט ואשתו לשעבר, השחקנית אנג'לינה ג'ולי, שנמשך קרוב לשבע שנים - אצל ווסלי ודה רמון הכל צפוי להיות הרבה יותר מהיר וקל.
"אינס תומכת בבראד, שלמרבה הצער עדיין מתמודד עם הליך הגירושים שלו מאנג'לינה", חבר קרוב של השחקן. "למעשה, מה שחיבר ביניהם היה העובדה כדי שניהם נמצאים בהליך גירושים והיחסים ביניהם מאוד רציניים. אינס פגשה את רוב ילדיו".
נעצור לרגע כדי להזכיר כי לפיט וג'ולי יש שישה ילדים משותפים ומערכת היחסים בינו לבין ילדיו הייתה בעייתית לאורך השנים, במיוחד עם מדוקס. בחודש אוקטובר האחרון ואחרי שנים של שמועות ותהיות חשפה ג'ולי מה באמת קרה על אותה טיסה בשנת 2016, שמיד לאחריה החליטה להיפרד מבעלה. "במהלך טיסת הלילה הארוכה פיט התעלל פיזית ורגשית בג'ולי ובילדיהם - שהיו אז בטווח הגילאים 8 עד 15", נכתב במסמכים שהוגשו לבית המשפט. "לאחר הטיסה ההיא, ולמען רווחת משפחתה, החליטה ג'ולי להגיש תביעת גירושים".
עוד נכתב במסמכים: "הוא משך אותה לכיוון השירותים והחל לצעוק עליה. הוא תפס בראשה של ג'ולי וטלטל אותה. לאחר מכן אחז בכתפיה והמשיך לטלטל - עד שלבסוף דחף אותה לקיר השירותים. אז המשיך לחבוט בתקרת המטוס מספר פעמים, מה שגרם לג'ולי לצאת מהשירותים. לאחר שיצאה מתא השירותים אחד מילדיה שאלה אותה אם היא בסדר ואז פיט צעק לעברו 'לא, אמא לא בסדר' והחל להטיח עלבונות בג'ולי".
ג'ולי הוסיפה וטענה כי לאחר שאחד מילדיהם יצא להגנתה פיט "זינק לעברו" וג'ולי תפסה אותו כדי לעצור אותו. "כדי להוריד את ג'ולי מגבו הוא השליך את עצמו לאחור אל מושבי המטוס ופצע אותה בגב ובמרפק. הילדים מיהרו פנימה וכולם ניסו באומץ רב להגן זה על זו. לפני שזה נגמר - פיט חנק את אחד מהילדים וסטר לאחד אחר בפניו. שאר הילדים הפצירו בפיט להפסיק וכולם היו מפוחדים. חלקם אפילו בכו".
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
בימים יפים ונטולי חניקות. ג'ולי, פיט והילדים
(קרדיט- GettyImages)
נחזור לזוגיות של פיט ודה רמון, שככל הנראה ממש לא מאוימת מיחסיו עם ג'ולי או מהשיח השלילי סביב השחקן בחודשים האחרונים. "מערכת היחסים של בראד ואנג'לינה הייתה אסון, וזה בדיוק ההפך ממה שקורה עם אינס. היא חסרת דרמות ומאוד צנועה", הבהיר החבר, וכשנשאל מה לדעתו אנג'לינה חושבת על הרומן החדש של פיט, ענה: "בכנות, לא ממש אכפת לו מה אנג’י חושבת, למעשה הוא רוצה שהיא תדע שהוא מאושר עם מישהי אחרת".
ולא רק מג'ולי לא איכפת לפיט אלא גם מווסלי, בעלה לשעבר של אינס. "לא איכפת לבראד מה פול חושב עליו וגם לא איכפת לו מה הוא חושב על זה שהוא יוצא עם אינס", הבהיר החבר, והוסיף כי למרות שווסלי יצא מהתמונה, בראד ואינס מתכוונים להמשיך לשמור על הקשר מתחת לרדאר".
ובכן, עם כל הכבוד לפיט ואינס שרוצים לשמור על הקשר שלהם פרטי, נראה שזה פחות מצליח להם. הזוגיות של השניים נחשפה בחודש נובמבר האחרון, אז נתפסו בעדשת הפפראצי כשיצאו יחד לצפות בהופעה של בונו בלוס אנג'לס. הם הסתובבו ברחובות העיר כשהם מפזרים חיוכים מרוצים ופיט מצידו לא נרתע מצלמי הפפראצי שהיו באזור ואף תועד כשהוא עוטף את אינס בחיבוקים חמים.
חודש לאחר מכן תועדו השניים שוב, הפעם כשחגגו יחד את יום הולדתו של פיט וכמה ימים לפני כן כשהגיעו יחד לבכורת סרטו החדש של פיט, "בבילון", ואחד האורחים שצפה בהם מקרוב סיפר לאתר People: "היה ברור שהוא מאוד בעניין שלה, בהתחשב בכך שהוא הזמין אותה לפרמיירה לפגוש את כולם". מוקדם יותר החודש, בוולנטיינ'ס, נתפסה דה רמון בעדשת הפפראצי כשהיא מחויכת מאוזן לאוזן ומחזיקה זר ענק של פרחים ורודים.
3 צפייה בגלריה
אינס דה רמון
אינס דה רמון
"מי זה כותב לך ילדונת גלי מי שולח". אינס דה רמון
(צילום: Backgrid)