עוד טקס הוליוודי מאחורינו, והפעם כוכבי הטלוויזיה היו במרכז החגיגה שנערכה לפנות בוקר (ג') בפרסי האמי. בין מקבלי הפסלונים לא נרשמו הפתעות מיוחדות, "היורשים", "הדוב" ו"עצבים" גרפו את הפרסים המרכזיים כפי שעשו בכל טקס אחר בחודשים האחרונים. אז מה בכל זאת היה מעניין? כרגיל, בעיקר מה שקרה על השטיח האדום ומאחורי הקלעים.
נתחיל מהזוגות והצמדים הצפויים והפחות צפויים שצעדו על השטיח, ובראשם טרוויס בארקר (48) וקורטני קרדשיאן (44), שעבורה היה זה האירוע הראשון שבו נכחה מאז לידת בנם רוקי לפני כחודשיים.
השניים הגיעו בחליפות שחורות תואמות ולהגיד שהיו צמודים יהיה בלשון המעטה - מספיק להסתכל בתמונות שבהן הם חולקים נשיקות מלאות תשוקה (ולשון) כדי להבין על מה מדובר. אולי זו הייתה דרכם להתנקם קצת באקסית של בארקר שאנה מוקלר, שלאחרונה השמיצה את השניים בריאיון שבו אמרה על בעלה לשעבר: "הוא התייחס אליי די רע, יש לו בעיות שתייה, הוא רודף נשים, ההתמכרויות שלו". את משפחת קרדשיאן היא כינתה "מגעילות" וסיפרה שאין לה כל עניין להיות בקשר עם קורטני ואחיותיה.
8 צפייה בגלריה
קורטני קרדשיאן טראוויס ברקר פרסי האמי 2024
קורטני קרדשיאן טראוויס ברקר פרסי האמי 2024
מאוד רומנטי. קורטני קרדשיאן וטרוויס בארקר
(צילום: AP)
בניגוד לבארקר וקרדשיאן, מפורסמים אחרים שמעדיפים לשמור על הזוגיות שלהם הרחק מעין המצלמות - כוכבי "הלוטוס הלבן" מייגן פייהי וליאו וודול - הגיעו לטקס אבל החליטו שלא לתת לקהל את מבוקשו וצעדו על השטיח בנפרד.
פייהי ניסתה להתחמק כשנשאלה על הזוגיות והשיבה: "אני לא יכולה לאשר או להכחיש, אבל אפשר להגיד שאיטליה הייתה טובה עבורי ביותר ממובן אחד", בהתייחסה למקום שבו נערכו צילומי הסדרה שבה הכירו. מייגן, הטיזינג הזה לא חמוד כמו שאת חושבת.
8 צפייה בגלריה
מייגן פייהי  פרסי האמי 2024
מייגן פייהי  פרסי האמי 2024
חסר כאן מישהו לצידך. מייגן פייהי
(צילום: AP)
בני זוג אחרים שכן צעדו ביחד היו הזוג הטרי סלינה גומז ובני בלנקו - היא כמתבקש בהופעה נוצצת ומוקפדת, והוא כהרגלו קצת פחות השקיע. או שאולי גם להופעה כל כך זרוקה צריך להקדיש מחשבה?
עוד מישהי שכנראה לא תזכה בתואר "המתלבשת הטובה של הערב" אבל בהחלט תהיה מועמדת חזקה בקטגוריית "הלוק המבלבל ומסובב הראשים", היא כוכבת הדראג פרינסס פופי, שלא הגיעה בשמלה וגם לא בחליפה, אלא מחופשת לגובלין ירוק. היא הסבירה: "רציתי לעשות את ההפך ממה שמצפים ממך לעשות כשאת הולכת לאירוע כזה. רציתי לקחת מוסכמה ולהפוך אותה על ראשה". בשורה התחתונה, היא הודתה: "בעיקר רציתי להטריל, להיות כל כך מעוררת תדהמה, שיהיו חייבים להסתובב ולהסתכל עליי, בדרך הכי נוראית שיש". היא יכולה להיות מרוצה, המטרה הושגה בהצלחה.
8 צפייה בגלריה
פרינסס פופי המירוץ לדראג של רו פול פרסי האמי 2024
פרינסס פופי המירוץ לדראג של רו פול פרסי האמי 2024
מישהי אחת בולטת במיוחד. פרינסס פופי וכוכבות "המירוץ לדראג של רו פול"
(צילום: Neilson Barnard\GettyImages)
גם הלוק של השחקנית אוברי פלזה זכה ללא מעט תגובות, אבל בניגוד לפרינסס פופי – במקרה של פלזה לא בטוח שהיא התכוונה לכך.
כוכבת "הלוטוס הלבן" הגיעה בשמלה שחלקה העליון מעוצב בגזרה מלבנית עם סיכה ענקית, ועוררה את דמיון הגולשים ושחלקו זאת ברשתות: אחד תהה: "למה היא לבושה כמו שקית אוכל מנייר?", אחר אמר: "השמלה שלה נראית כמו גוש חמאה", מישהו כתב: "זה נראה כאילו היא הצמידה נייר לקדמת השמלה שלה" וגולשת נוספת ציינה: "אני אוהבת את השמלה המגוחכת שלה. אני חוששת עבור כל מי שיתקרב מדי כדי לחבק אותה, אבל אני אוהבת את זה!".
אחד הגולשים הגדיל לעשות והפך את הבגד לפתק הפרידה המפורסם מ"סקס והעיר הגדולה", עם הכיתוב: "אני מצטער, אני לא יכול, אל תשנאי אותי".
8 צפייה בגלריה
אוברי פלזה פרסי האמי 2024
אוברי פלזה פרסי האמי 2024
מחווה לקארי ברדשו? אוברי פלזה בלוק שהפך לוויראלי
(צילום מסך)
והיו גם כמה צמדים משפחתיים: איחוד מחמם לב (או שאולי קצת קריר?) התרחש כשהשחקנית ריילי קיאו פגשה על השטיח את סבתה פריסילה פרסלי. לפני ארבעה ימים השתיים ציינו את יום השנה למותה של ליסה מארי פרסלי, בתה של פריסליה ואמה של ריילי, וגם סגרו שנה שבה הספיקו להסתכסך בפומבי בגלל הירושה, להגיע להסכמה וליישר את ההדורים. ריילי, שהייתה מועמדת על תפקידה בסדרה "דייזי ג'ונס והשישה", אמרה לאתר ET: "זה ערב מיוחד. אני כאן עם סבתי ובעלי, ואני בת מזל שמשפחתי כאן כדי לתמוך בי".
בני משפחה נוספים שהגיעו ביחד היו השחקן פדרו פסקל ואחותו, השחקנית הטרנסג'נדרית לוקס פסקל, שהתהדרו בלוק שחור פלוס סד ליד של פסקל, שנאלץ לשים לאחר שנפל ונפצע. בין האחים יש קשר קרוב והוא אמר עליה לאחרונה בריאיון: "היא אחת הנשים החזקות ביותר שאי פעם הכרתי. הצד המגונן שבי קטלני, אבל אני זקוק לה יותר משהיא זקוקה לי".
8 צפייה בגלריה
פריסילה פרסלי ריילי קיאו פרסי האמי 2024
פריסילה פרסלי ריילי קיאו פרסי האמי 2024
סוגרות שנה קשה. פריסילה פרסלי וריילי קיאו
(צילום: AP)
8 צפייה בגלריה
פדרו פסקל לוקס פסקל פרסי האמי 2024
פדרו פסקל לוקס פסקל פרסי האמי 2024
אח ואחות למופת. פדרו ולוקס פסקל
(צילום: AP)
והיו גם כמה רגעים מעט מביכים: אחד מהם התרחש כשלברן קוקס, שראיינה עבור ערוץ E!, התבלבלה בשם המשפחה של כוכבת "טד לאסו" האנה וודינגהם, וקראה לה "האנה וודינגטון". השחקנית הבריטית תיקנה אותה בחיוך ואמרה לה "בואי נגיד את זה נכון, כבר עכשיו". קוקס ביקשה: "תגידי לי, תגידי שוב", ואחרי שוודינגהאם אמרה את שמה פעם נוספת, קוקס חזרה אחריה במבטא בריטי והוסיפה: "אני אוהבת אותך כל כך".
עוד מפגש מעניין היה בין השחקניות אריאנה דבוז ובלה רמזי. בטקס "פרסי המבקרים" שנערך ביום ראשון בלילה, רמזי הגישה פרס והיא ובן זוגה להגשה השחקן אנתוני רמוס ציינו את שמה של דבוז ביחד עם שחקנים כמו ריאן גוסלינג וג'ק בלאק "שחושבים שהם זמרים". דבוז לא הסתירה את כעסה על הבדיחה וגם לא הצופים שמיהרו להזכיר ברשתות שמדובר בכוכבת ברודויי וזמרת מחוננת. אם לדבוז היו רגשות טינה כלפי רמזי, היא הסתירה זאת היטב והשתיים חלקו חיבוק.
אחד הרגעים שרבים ציפו לו במהלך הטקס, היה האיחוד של כוכבי הסדרה "האנטומיה של גריי" בעבר ובהווה, אלן פומפאו, צ'נדרה וילסון, ג'סטין צ'יימברס, ג'יימס פיקנס וקתרין הייגל, שסיפרה על השטיח האדום שלא ראתה את ווילסון, פיקס וצ'מברס כבר שנים: "לא פגשתי את צ'נדרה וג'יימס כבר 15 שנה, ואת ג'סטין אולי עשור. לא יוצא לנו להיפגש ואלו אנשים שמאוד יקרים לי. התגעגעתי אליהם אז זה כיף ומרגש", אמרה ל-Entertainment Weekly.
8 צפייה בגלריה
האנטומיה של גריי אלן פומפאו צ'נדרה וילסון  ג'סטין צ'יימברס ג'יימס פיקנס קתרין הייגל,  פרסי האמי 2024
האנטומיה של גריי אלן פומפאו צ'נדרה וילסון  ג'סטין צ'יימברס ג'יימס פיקנס קתרין הייגל,  פרסי האמי 2024
כוכבי "האנטומיה של גריי": אלן פומפאו, צ'נדרה וילסון, ג'סטין צ'יימברס, ג'יימס פיקנס וקתרין הייגל
(צילום: AP)
עוד גנבו את ההצגה: ג'ניפר קולידג' שזכתה על משחקה ב"הלוטוס הלבן" והודתה לכל "הגייז המרושעים" וכריסטינה אפלגייט, שמתמודדת עם טרשת נפוצה וזכתה למחיאות כפיים בעמידה. היא התבדחה: "אתם עושים שיימינג לנכות שלי כשאתם עומדים", והוסיפה: "הגוף שלי הוא לא בזכות אוזמפיק", וזכתה לצחוק מתגלגל מהקהל.
רגע משעשע התרחש על הבמה ממש לפני תחילת הטקס, כשדוריס בומן, אמו של מנחה הערב אתוני אנדרסון, עלתה כדי לתת הוראות אחרונות וחשובות: "אמא דוריס כאן, ויש לי כמה הודעות עבורכם. ראשית, אם יתמזל מזלכם לזכות, יש שתי דרכים לעלות לבמה – בעזרת המדרגות או הרמפה שבצדדים, תבחרו. בנוסף, יש לכם רק 45 שניות לנאום ורק אדם אחד יכול לדבר. השני בתור אולי ייקטע אם תתקרבו ל-45 השניות שלכם. אם תעברו את הזמן, תצטרכו להתמודד איתי. אגב, כל הנאום הזה היה פחות מ-45 שניות. עכשיו תתרווחו ותהנו מהטקס".
במהלך נאום הפתיחה של בנה אגב, היא הודיעה לו שזמנו תם וביקשה ממנו להזדרז: "אני רוצה ללכת למסיבות אחר כך".
8 צפייה בגלריה
כריסטינה אפלגייט אנתוני אנדרסון פרסי האמי 2024
כריסטינה אפלגייט אנתוני אנדרסון פרסי האמי 2024
ריגשה והצחיקה. כריסטינה אפלגייט עם המנחה אנתוני אנדרסון
(צילום: AP)