ג'סטין טימברלייק מככב בימים אלו בכותרות, רק שלצערו מדובר בנסיבות עגומות: ביום שני הוא נתפס נוהג בשכרות ונלקח למעצר. מאוחר יותר הוא שוחרר, אחרי שנאסר עליו לנהוג בניו יורק למשך שנה ואולי יותר גרוע מזה: תמונת המעצר שלו הופצה לכל עבר.
כמובן שהחדשות הפכו לשיחת השבוע במדורי הבידור וברשתות החברתיות, וכמה מאלה שמיהרו להגיב היו מעריציה של האקסית המיתולוגית שלו, בריטני ספירס, שלא הסתירו את תחושות השמחה לאיד שלהם והקפיצו לצמרת טבלת המכירות של אייטונס את Criminal - "עבריין", שיר שהוציאה בשנת 2011.
2 צפייה בגלריה
ג'סטין, יא קרימינל. בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק
ג'סטין, יא קרימינל. בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק
ג'סטין, יא קרימינל. בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק
(gettyimages)
זו לא הפעם הראשונה שמעריציה של הכוכבת מגיבים בצורה הזאת לטימברלייק. בחודש ינואר הוא הוציא שיר בשם Selfish וגילה לצערו שלספירס יש במקרה שיר באותו שם שמעריציה התגייסו לקנות ולהאזין לו בסטרימינג – והביאו לכך שהשיר הישן שלה עקף את החדש שלו במצעדים, למרבה מבוכתו. לאחר מכן הם גם הקפיצו במצעד שיר אחר שלה שיוחס לטימברלייק: Liar.
פסטיבל העקיצות הנוכחי כלפי טימברלייק כולל גם הפצת סרטון נאום תודה שלו בטקס פרסים משנת 2007, שבו הוא אומר בזחיחות: "תפסיקי לשתות, את יודעת מי את". למרות שהוא לא נקב בשמות, די ברור שהמסר היה מיועד לספירס שהייתה אז בעיצומו של המשבר הנפשי שלה, לפני שאביה קיבל עליה אפוטרופסות. יש לציין שלאחר אותו טקס, טימברלייק טען שדיבר בכלליות ולא למישהו ספציפי.
מקורב לטימברלייק סיפר לאתר Page Six שהכוכב מתמודד עם בעיית שתייה שנמשכת זמן רב: "זה לא סוד, כולם יודעים שיש לו בעיה חמורה של הרבה מריחואנה אבל בעיקר אלכוהול, והוא מנסה להסתיר את זה במשך שנים".
ויש כאלה שאפילו מאשימים את ספירס בצרות של טימברלייק: לפי אחד ממקורביו, בעיית השתייה שלו התחילה בשנת 2021, אחרי שיצאו הסרטים הדוקומנטריים עליה שבהן הוא הוצג באור לא חיובי במיוחד: "הוא היה מודאג מאוד לגבי הקריירה שלו ואנשים התחילו לדאוג לו".
סטטוס היחסים בין ספירס וטימברלייק לא ברור: באוטוביוגרפיה שלה היא חשפה כמה דברים מאוד מטרידים על הזוגיות שלהם, בין היתר שבגד בה, לא תמך בה לאחר שנכנסה ממנו להיריון ועשתה הפלה, רמס אותה וניצל את הפרידה שלהם לטובת הקריירה שלו.
למרות שבשנים האחרונות היא דווקא פרגנה לו ולמוזיקה שלו, טימברלייק ניצל כמה מהופעותיו האחרונות כדי ללגלג עליה ולעקוץ אותה, מה שבוודאי לא הקנה לו נקודות זכות אצלה ובקרב מעריציה.
ואיך ספירס הגיבה לחדשות על המעצר? היא העלתה לאינסטגרם תמונה של משקה וסרטון שבו היא מדגמנת לדבריה את "שמלת הקוקטייל הראשונה" שלה. האם מדובר במסר עוקצני לטימברלייק? לספירס הפתרונים, ולמעריציה ההשערות (הם כמובן טוענים שכן).
כאמור, כול זה מגיע כתגובה למעצרו של הכוכב, שנתפס ביום שני האחרון כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול. לפי דיווח המשטרה, הוא לא עצר בתמרור עצור וסטה מהמסלול בזמן שנהג. השוטר שעצר אותו מסר: "עיניו היו אדומות ומזוגגות, ריח חריף של אלכוהול נדף מנשימתו, הוא לא היה מסוגל להתרכז ודיבר לאט, הוא לא היה יציב ולא עבר בהצלחה את בדיקות הפיכחות". טימברלייק מצידו טען: "שתיתי מרטיני אחד ונסעתי בעקבות החברים שלי הביתה". הוא צפוי לעמוד לדין ב-26 ביולי.
2 צפייה בגלריה
מערכות יחסים בריטני ספירס
מערכות יחסים בריטני ספירס
צוחקת מי שצוחקת אחרונה
(צילום: Gettyimage)