אם אתם חובבי זוגות הוליוודיים, תרשו לנו להמר ולנחש שטורי ספלינג ודין מקדרמוט לא היו בין הזוגות האהובים עליכם, כי – למה שיהיו?
הזוגיות שלהם התחילה בזמן שעוד היו נשואים לבני זוגם לשעבר ולאורך 18 שנות נישואיהם הם עלו לכותרות בהקשרים שליליים פעם אחר פעם: החל מהצרות הכלכליות הבלתי נגמרות שלהם ועד בעיות השתייה והבגידות של מקרדרמוט, שהוכיח שהמשפט "פעם בוגד – תמיד בוגד" מדויק למדי בהקשר שלו. לא בדיוק זוג רומנטי ונוצץ.
ובכן פרק הנישואים שבחייהם נגמר, ואחרי חודשים רבים שבהם היה ברור שהם כבר לא ביחד – השניים אישרו את השמועות וספלינג הגישה באופן רשמי בקשת גירושים. את המסמכים היא שלחה למקדרמוט בזמן שהקליטה את הפודקאסט החדש שלה misSPELLING, וכך המאזינים יכלו לשמוע אותה משוחחת איתו בטלפון ומודיעה לו שהמכתב בדרך אליו.
5 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
לא היו זוג להיט. טורי ספלינג ודין מקדרמוט
(צילום: Gettyimage)
אתמול (ב') עלה לאוויר פרק נוסף בתוכנית שלה, ובו היא המשיכה לספר על הבעיות שהובילו לפרידה, מה התרחש אחריה וגם שפכה אור על תעלומת פוסט הפרידה המסתורי שמקדרמוט פרסם ומחק מיד אחר כך, ולא קיבל התייחסות מאף אחד מהמעורבים.
ספלינג סיפרה שערב לפני פרסום הפוסט, לה ולמקדרמוט הייתה מריבה גדולה, שבמהלכה מקדרמוט השיכור הטיח בה: "נמאס לי כל כך, אני אוסף את החרא של טורי ספלינג כבר 18 שנה". ספלינג סיפרה שבתגובה, איבדה את עשתונותיה: "הצרחה שיצאה ממני הייתה חייתית, של 'לך ת***ין*!'.זה לא היה מראה יפה".
היא הוסיפה שעם הצרחה, גם השליכה על הקיר את ארוחת הערב שלה: תפוח אדמה אפוי. "לקחתי את הדבר האהוב עליי, המאכל המושלם, וזרקתי אותו. מעולם לא ראיתי תפוח אדמה עף ככה. זה הגיע לכל מקום, על הקירות, על התנור. בכל מקום". היא מתבדחת שאמרה לעצמה באותו רגע: "יותר מאוחר, כשתהיי על כדורי הרגעה, את תחזרי לכאן, תלקקי הכול ותאכלי את זה כמו שצריך".
5 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
תפוח אדמה לכל עבר
(צילום: Gettyimage)
כאמור, זו הייתה המריבה שהובילה לפוסט שפירסם מקדרמוט בחודש יוני האחרון, שבו בישר שהם נפרדים. זמן קצר לאחר מכן, הוא מחק את הפוסט והותיר הרבה סימני שאלה. כעת היא מתייחסת לכך לראשונה: "נכנסתי לחדר עם הילדים ונעלתי את הדלת. אחרי שהוא דפק עליה בלי הפסקה, הוא נכנס מהדלת השנייה וכעס מאוד. הוא אמר שהוא רוצה להתגרש, כמו שאיים כבר מיליון פעם ואמרתי 'נהדר, בסדר'".
ספלינג חשבה שמדובר בעוד מריבה עם הרבה מילים ריקות, אך לתדהמתה גילתה למחרת שמקדרמוט בישר זאת לעולם. היא דרשה ממנו למחוק את הפוסט, אבל מן הסתם זה כבר היה מאוחר מדי – כולם כבר ראו. "מה שהחמיר את המצב היה שלא הגבתי על זה", מודה ספלינג.
בעקבות האירועים, ספלינג וילדיה עזבו את הבית ומקדרמוט נכנס למכון גמילה. "מאז הוא פיכח ואני מאוד גאה בו. כבר היינו בסיטואציה הזו ואף אחד לא ידע, אז אני מקווה עבורו ועבור הילדים שהפעם הוא יחזיק מעמד".
5 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
"אני מקווה עבורו ועבור הילדים שהפעם הוא יחזיק מעמד"
(צילום: Gettyimage)
אין ספק שמדובר במידע מאוד אישי וחושפני, אבל ספלינג אף גלשה למחוזות רחוקים יותר של מידע שלא רצינו לדעת, כשסיפרה שנהגה לעשות באופן קבוע את כל צרכיה בזמן שמקדרמוט היה איתה בשירותים. ומי מחליף אותו בתפקיד? לא אחר מאשר בו, בנה בן השבע: "לא הייתי בשירותים לבד כבר 18 שנה. בהתחלה זה היה דין ואחר כך הילדים. אני עדיין לא עושה את זה לבד. בו עומד שם, מסתכל עליי ומדבר איתי בזמן הזה".
לא בטוח שהמידע הזה מפתיע, בהתחשב בכך שהיא שיתפה תמונות שלה עושה אמבטיה ביחד עם בו ואחיו פין (11).
ואם כבר נכנסו לתחום המידע המוזר, אז ספלינג גם ביקשה להבהיר את טענותיו של מקדרמוט, שסיפר לאחרונה בריאיון שהוא וספלינג הפסיקו לישון באותו חדר לפני שלוש שנים, אחרי שהכוכבת נתנה לחזיר המחמד שלהם להיכנס למיטתם.
ספלינג הצהירה: "זה לא נכון", והסבירה: "רק פעלתי לפי ההוראות של הבעלים הקודם שלו, שאמר שהוא זקוק לחום לכמה לילות. אבל אז הוא השתין בינינו ודין אמר: 'החזיר עוזב את המיטה', והסכמתי. זהו, זה היה הלילה היחיד שבו הוא ישן איתנו במיטה".
5 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
אולי עדיף שהייתה נשארת לישון עם החזיר
(צילום: Gettyimage)
ספלינג נשאלה במהלך הפודקאסט מה הסיכויים שהיא ומקדרמוט יחזרו, כעת שהוא כבר לא שותה – ואמרה: "לא אשקר, היו רגעים ששאלתי את עצמי אם הייתי צריכה להישאר. מה ההשלכות לטווח ארוך לכך שהילדים נשארים עם הורים שגרים בבית אחד, שכולם ביחד אבל יש כל כך הרבה כעס ואומללות? באיזה שלב עדיף להיפרד ושהם יחיו עם הורים פרודים? אני לא יודעת. לא ידעתי את התשובה עד שזה לא קרה לי".
בכל אופן, גם היא וגם מקדרמוט יוצאים בימים אלו עם אנשים אחרים והיא סיפרה: "אנחנו עושים ארוחות משפחתיות עם דין והחברה שלו. אני מחבבת אותה מאוד. זה לא רע, זה פשוט שונה". היא הוסיפה: "הילדים חזרו לראות אותו והם שמחים מההתקדמות שלו ומהעבודה העצמית שעשה. הם גאים בו ואוהבים את החברה שלו. אנחנו עושים הורות משותפת וזה עובד טוב".
למרות הנימה האופטימית של דבריה של ספלינג, לא בטוח שהאידיליה תישמר לאורך זמן – במסמכי הגירושים היא מבקשת ממקדרמוט לשלם לה דמי מזונות ומסרבת להעניק לו כאלה במידה ויבקש גם, וכמו כן היא דורשת חזקה בלעדית על ילדיהם בעוד שהוא יקבל זכויות ביקור. עדיין לא ברור מה מקדרמוט דורש מצידו.
5 צפייה בגלריה
טורי ספלינג
טורי ספלינג
טורי ספלינג
(צילום: Getty images)