שאנן דוהרטי סוגרת בתקופה האחרונה חשבונות ישנים וחדשים – והפעם על הכוונת נמצאים בעלה בנפרד, קורט איסווריינקו, מקורביו ואתר הרכילות TMZ.
הכוכבת כתבה הבוקר (ד') באינסטגרם, שנודע לה על ידיעה שעומדת להתפרסם לגביה ורצתה להגיב עוד לפני הפרסום: "האמת חשובה. כרגע קיבלתי שיחה מטרידה שבישרה לי ש-TMZ עומדים לפרסם עליי כתבה. המידע מגיע כביכול מחברים של בעלי (בקרוב לשעבר) שטוענים שהוא סיפר לי כבר לפני שנתיים שהוא בוגד בי ושהיו לנו נישואים פתוחים".
דוהרטי מבהירה: "זה שקר מוחלט ואני אתייחס לכך בפודקאסט שלי. ובינתיים, TMZ – תתאמצו יותר, ולאותם 'חברים/בת זוג' שניסו להוציא את הסיפור, אני מבינה שאתם פוחדים מהאמת אבל לנסות לסלף אותה עם שקרים לא יוביל אתכם לשום מקום". כפי שאפשר להבין – דוהרטי חושדת שמי שאחראית לידיעה היא בת זוגו הנוכחית של בעלה, איתה הוא בגד בה כביכול.
3 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
תראי להם מה זה! שאנן דוהרטי
(צילום: AP)
הפוסט זכה לעשרות אלפי לייקים וגם לתגובה מעניינת מחברתה הטובה, השחקנית הולי מארי קומבס שכיכבה לצידה ב"מכושפות", שהגיבה: "TMZ, אתם צריכים להגיד למקורות שלכם ששאנן מעולם לא מחקה אף הודעת טקסט, שלה או שלהם", והוסיפה "#הוכחות".
כמה שעות לאחר מכן, האתר אכן פרסם את הכתבה המדוברת וכלל בה את ההכחשה של שאנן, למרות שהשאיר בחוץ את ההתייחסות שלה לאתר עצמו. בכתבה נכתב: "שאנן דוהרטי ובעלה בנפרד זוכרים באופן שונה את הסיבה שבגללה הם נפרדו".
דוהרטי אכן סיפרה בפודקאסט החדש שלה Let’s Be Clear, שגילתה שאיסווריינקו בוגד בה זמן קצר לפני שהייתה אמורה לעבור ניתוח להוצאת גידול מראשה: "נכנסתי לניתוח בבוקר מיד אחרי שגיליתי שהנישואים שלנו נגמרו. הרגשתי כל כך נבגדת", אמרה. דוהרטי סיפרה שבעלה הודה שניהל רומן במשך שנתיים, ושהגילוי הוביל לפרידתם אחרי 11 שנות נישואים.
מקורביו של איסווריינקו לעומת זאת, סיפרו לאתר שהשניים חיו בנפרד בשנתיים האחרונות ובמדינות שונות – איסווריינקו בטקסס ודוהרטי בקליפורניה, ושהוא סיפר לה על הרומן כבר בתחילת השנה – עוד לפני שדוהרטי גילתה על התפשטות הסרטן בגופה. עוד סיפרו מקורביו שהוא היה לצידה במהלך הבדיקות וטס במיוחד כדי להיות איתה.
דוהרטי הודיעה על הגירושים בחודש אפריל האחרון, בהודעה מטעמה שבה נאמר: "הדבר האחרון ששאנן רצתה הוא להתגרש. למרבה הצער, היא הרגישה שלא הייתה לה ברירה אחרת". הדוברת של הכוכבת רמזה בבוטות מהי הסיבה לפרידה כשהציעה לתקשורת לבקש פרטים נוספים מהמנהלת האישית של איסווריינקו – שלטענתה "קשורה בצורה אינטימית" לסיבת הגירושים. לפי אתר TMZ, אותה מנהלת, קוליאר גרים, היא אכן האישה שאיתה הוא כביכול ניהל רומן והם עדיין ביחד.
3 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
דוהרטי ובעלה בנפרד, קורט איסווריינקו
(צילום: GettyImages)
מעבר לדרמה הזוגית, דוהרטי מספקת בתקופה האחרונה כותרות מעניינות נוספות. בשבוע שעבר עלה לאוויר הפודקאסט החדש שלה שבו היא מבטיחה לספר ולדבר על כל מה שעברה וחוותה בחייה, ומי שעקב אחרי הקריירה הארוכה שלה, במהלכה נחשבה לילדה הרעה של הוליווד וכאחת שעושה בעיות - יודע שיש הרבה על מה לדבר.
השבוע אירחה דוהרטי את חברתה הטובה הולי מארי קומבס, שכאמור כיכבה לצידה בסדרה "מכושפות". דוהרטי עזבה את הסדרה לאחר העונה השלישית בעקבות סכסוך עם הכוכבת שלצידן אליסה מילאנו. בתוכנית השבוע דיברו דוהרטי וקומבס על האווירה הרעה שמילאנו השרתה על הסט, ועל כך שהיא ואמה ניסו לסכסך בין שתי החברות הטובות ואף מנעו מדוהרטי לבקר את קומבס לאחר שעברה ניתוח: "אליסה ואמא שלה לא נתנו לאנשים להיכנס לחדר, ואני זוכרת שסימסת לי וכתבת: 'אחותי, את מתכוונת להגיע לבקר אותי?'. אני זוכרת שכעסתי על הסיטואציה שלא הרשו לי לראות אותך ושהם ניסו להיות המשפחה שלך" סיפרה דוהרטי, והוסיפה שבמהלך צילומי העונה השנייה של התוכנית בכתה מדי לילה בגלל התנהגותה של מילאנו.
קומבס דווקא הסכימה עם דוהרטי: "גידלו אותי הורים בני עשרה ולא הייתה לי משפחה גדולה, אז את צודקת, כשמשפחה חדשה נכנסה וניסתה לאמץ אותי, זה היה מאוד מפתה עבורי. גם רציתי שכולנו נסתדר ושהסדרה תצליח".
אמה של מילאנו, לין מילאנו, הגיבה על הדברים ל-TMZ והכחישה את טענותיהן.
עדות לסכסוך המתמשך בין שחקניות "מכושפות" אפשר למצוא בכנס המעריצים שיתקיים בקרוב ובו דוהרטי, קומבס ורוז מקגוון, שהצטרפה לסדרה אחרי עזיבתה של דוהרטי, ישתתפו בו ביחד באותם ימים, ומנגד מילאנו תיקח בו חלק לבדה - ביום היחיד בו האחרות לא ישתתפו. גם למקגוון יש סכסוך ארוך ימים עם מילאנו, כך שברור איזה צד היא לוקחת בסכסוך בינה ובין דוהרטי.
3 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי הולי מרי קומבס אליסה מילנו מכושפות
שאנן דוהרטי הולי מרי קומבס אליסה מילנו מכושפות
מילאנו הייתה זו שבעצם עשתה צרות? דוהרטי עם הולי מארי קומבס ואליסה מילנו מכושפות
(צילום: GettyImages)