סרט תיעודי חדש על חייו של הנסיך הארי עלה לאוויר בערוץ הסטרימינג הולו, כך דווח אמש (א') מעבר לים. זאת למרות שהארי ומייגן חתמו על חוזה בן חמש שנים עם ענקית הסטרימינג נטפליקס, עבורו קיבלו סכום אסטרונומי של 100 מיליון דולר.
"המשימה של הנסיך הארי: חיים, משפחה ומשחקי האינוויקטוס", כך נקרא הסרט התיעודי על חייו של הנסיך, שמבוסס על ראיונות שהעניק לחדשות ABC בקנדה במהלך החודש האחרון וכמו כן כולל את הריאיון האחרון שהעניק ל-Good Morning America לאחרונה.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
עוד סרט תיעודי מבית היוצר של הארי
(צילום מסך)
מקור בכיר בנטפליקס ציין שהופתע מהבשורה, שכן הארי ואשתו מייגן עדיין חתומים על חוזה מולם. "יש חוסר שביעות רצון משני הצדדים, גם של הסאסקסים וגם של נטפליקס, מהחוזה שנחתם בשנת 2020", מסר יודע דבר.
מקור אחר הוסיף כי למרות שהחוזה עצמו סוכם ב-100 מיליון דולר, בפועל נטפליקס מכסה את העלויות של חברת ההפקות Archewell בסכום המוערך ב-3 מיליון דולר וכל הכנסה נוספת מעבר לכך תלויה בחומרים שהדוכסים מספקים.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
כמה כוח יש לכם?! הארי ומייגן
(צילום: Andrew Chin/Getty Images)
לטובת מי שלא עקב נזכיר כי מאז שנודע על כך שהמלך צ'רלס אובחן עם סרטן, הנסיך הארי ואשתו מייגן "עלו על הגל התקשורתי" והספיקו להשיק אתר חדש - "סאסקס", להכריז על חוזה חדש עם חברת Lemonada Media לטובת המשך הפודקאסט של מרקל, לשנות את שם המשפחה של ילדיהם מאונטבאטן-ווינדזור לסאסקס, וכאמור הארי התראיין לתוכנית הבוקר האמריקנית, שם דיבר במעורפל על מצבו של אביו.
מארמון בקינגהאם מסרבים להתייחס לזעקת תשומת הלב של הסאסקסים. נמשיך לעקוב!
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
אל תגידו שלא הזהרנו, בסוף זה יתפוצץ לכם בפנים
(צילום: Andrew Chin/Getty Images)