17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט סלינה גומז
טיילור סוויפט סלינה גומז
רווקות לוהטות! טיילור סוויפט וסלינה גומז
(צילום: Theo Wargo\GettyImages)
רגע לפני השנה החדשה, חשפנו את רשימות הרווקים והרווקות הנחשקים ביותר בביצה באירוע חגיגי ולוהט במיוחד, אליו הגיעו הסלבס בהמוניהם. מיד עם תום האירוע חזרנו הביתה, פתחנו את המחשב והתחלנו לעבוד על רשימת הרווקים והרווקות מעבר לים. אתם יודעים, כדי שיהיה לאן לשאוף. המלצת המדור: לפספס את ארוחת החג, לעלות על טיסה ולאתר את הרווק/ה האהוב/ה עליכם מהרשימה.

החברה הכי טובה: ג'ניפר אניסטון

17 צפייה בגלריה
גם לוהטת וגם טובת לב. ג'ניפר אניסטון
גם לוהטת וגם טובת לב. ג'ניפר אניסטון
גם לוהטת וגם טובת לב. ג'ניפר אניסטון
(צילום: Gettyimages)
למרות שמדובר באחת הנשים הלוהטות ביותר בעולם, חיי האהבה של ג'ניפר אניסטון (54) ידעו המון טלטלות ושיברון לב - את האשמה יש להפנות כמובן לבני הזוג לשעבר, נגיד בראד פיט שבגד בה עם אנג'לינה ג'ולי או ג'סטין ת'רו, שבזמן שהשניים היו בחופשה משפחתית פלרטט עם נשים בהודעות סמס. אבל אניסטון, כיאה ללב העצום שהיא, הספיקה לסלוח לפיט ואפילו אמרה לא פעם שהם בקשר חברי, ות'רו עדיין חלק ממעגל החברים הקרוב שלה. כי זו ג'ניפר, החברה של כולם! לא סתם היא שומרת על קשר עם כל חבריה לקאסט של "חברים", מקפידה לבלות זמן איכות עם קורטני קוקס וליסה קודרו ויוצאת לחופשות משפחתיות עם המשפחות של ג'ימי קימל וג'ייסון בייטמן.
בעבר גם דיברה לא פעם על הרצון להביא ילדים ועל הדרך שעברה - ללא הצלחה, ואף סיפרה שאדם סנדלר ואשתו ג'קי מקפידים לשלוח לה פרחים כל שנה ביום האם מכיוון שלא הצליחה להביא לעולם ילדים. ספרו לי מי החברים שלכם, ואספר לכם מי אתם.
כוכבת הסדרה "חברים" היא עדיין אחד השמות הכי חמים על המסך - הגדול והקטן. עם עונה חדשה של "תוכנית הבוקר" אניסטון ממשיכה לכבוש שערים על המגזינים הכי נחשקים ולדגמן גזרה לוהטת עם חיוך ממיס.
ומה הסוד של אניסטון למראה הלוהט? אניסטון לא מוותרת על שיעורי בוטקאמפ יוגה ובנוסף אימוני כושר עם מאמן פרטי. ובכל הנוגע לתזונה, השחקנית ממליצה לאכול "כמה שיותר פירות וירקות אורגניים, להגביל את צריכת הסוכר, לשתות ליטרים של מים ולישון טוב". רשמנו לעצמנו.
17 צפייה בגלריה
ג'ניפר אניסטון
ג'ניפר אניסטון
אז אם נאכל רק ירקות אורגניים נראה ככה?
(צילום מסך)

ההומור מנצח את מראה הגראנג': פיט דייוידסון

17 צפייה בגלריה
פיט דיווידסון
פיט דיווידסון
מתי התקלחת לאחרונה? פיט דיווידסון
(צילום: Gettyimages)
כן, אנחנו מודעים היטב לעובדה שלפיט דייוידסון יש לוק של אחד שלא התקלח לפחות חצי שנה, ולא, אנחנו לא מוצאים בבועות העשן שהוא מוציא מהפה בזמן עישון שום דבר סקסי, אבל לא יעזור בית דין - הומור זו התכונה הכי סקסית בגבר. עובדה שזה עובד היטב לדייוידסון, שלמרות גילו הצעיר (29) מתחזק עבר רומנטי הכולל את השמות הכי לוהטים בעולם - מאריאנה גרנדה, דרך קאיה גרבר ועד קים פאקינג קרדשיאן.
"פיט מלא כריזמה ואוהב להשוויץ בפני מצלמות הפפראצי בזוגיות שלו. הוא מקרין מודעות עצמית מדהימה לעד כמה חייו מוזרים, הוא רודף אחרי התהילה אבל מזלזל בה באותה נשימה. השילוב הזה של ביטחון עצמי מופרז והומור עצמי משפיל הוא כמו קריפטונייט עבור נשים", כתבה העיתונאית רות' גרהאם. "לא מדובר בסתם דון ז'ואן. אביו היה כבאי שנהרג בפיגוע ה-11 בספטמבר ופיט מדבר בפתיחות על הצער ועל הקושי. החרדות שלו מדוברות והוא מאוד אוהב את הוריו. הוא בטוח שהוא אוהב להיות מאוהב ולמרות שזה לא נראה כך, יש לו שליטה מוחלטת בתפיסה הציבורית שלו".
עד כמה אפשר להיות צ'ארמר, אתם שואלים? ובכן, לדבריה של קים קרדשיאן - היכרות קצרה על הסט של "סאטרדיי נייט לייב" הספיקה לה להבין שהיא חייבת להכיר את פיט קצת מעבר. "פשוט שלחתי לו הודעה, אפילו לא חשבתי שאני אהיה איתו במערכת יחסים. פשוט חשבתי על ה-BDE ששמעתי שיש לו (הפירוש הוא Big Dick Energy - ע.ח.), ואמרתי שאני צריכה לבדוק את זה". ואם זה לא מספיק, קרדשיאן הבהירה בחיוך: "בעצם, כל מה שרציתי זה רק DFT". הפירוש המילולי הוא down to fuck, או במילים אחרות, היא רק חיפשה סקס.
17 צפייה בגלריה
פיט דיווידסון
פיט דיווידסון
לפניכם הצ'ארמר של הוליווד
(צילום: Mega)

אשת עסקים לוהטת: קים קרדשיאן

17 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
נרכוש כובע רק כדי להוריד אותו בפנייך. קים קרדשיאן
(צילום: אינסטגרם)
אנחנו שומעים את הצקצוקים שלכם עד כאן, וזה הזמן לעצור אותם ומיד. נכון, קים קרדשיאן התפרסמה בעקבות קלטת סקס שהודלפה, נכון - היא משווקת את הגוף שלה ואת הקימורים הסקסיים שלה יותר ממה שהיא משווקת את המותג שלה וכן, אתם צודקים - היא ממש גרועה בפוטושופ כך שאחת לחמש תמונות בממוצע אנחנו נתקלים בהבדל של שמים וארץ בין הסנטרים שלה. ובכל זאת - קים קרדשיאן היא כבר לא אותה כוכבת ריאליטי טראשית, היא אשת עסקים ממולחת המתחזקת עובר ושב העומד על 1.7 מיליארד דולר - וכבר מזמן שמה בכיס הקטן את בעלה לשעבר קניה ווסט, שתמיד השוויץ בכך שהוא זה עם הכסף.
השנה האחרונה לא הייתה קלה עבור קרדשיאן, שנאלצה להתמודד עם התקף פסיכוטי של ווסט, ששם לפניו מטרה להרוס לקים את החיים וכמו כן את הזוגיות עם הרווק מלמעלה פיט דייוידסון. במשך חודשים ארוכים ווסט הציף את הרשתות החברתיות בטענות והאשמות כלפי כוכבת הריאליטי, שלאורך כל הדרך הקפידה לשמור על איפוק ולא טינפה על ווסט אפילו פעם אחת - למרות שבינינו, ממש הגיע לו.
במשך כל כך הרבה זמן עשיתי מה שיגרום לאנשים אחרים להיות מאושרים ואני חושבת שבשנתיים האחרונות החלטתי שאני רוצה לשמח את עצמי", אמרה קרדשיאן בריאיון למגזין "ווג" בפברואר 2022. "אני מרגישה טוב עם ההחלטה לשמח את עצמי, גם אם זה יצר שינויים וגרם לגירושים שלי. אני חושבת שזה חשוב להיות כנה עם עצמך לגבי מה שעושה אותך באמת מאושרת. בחרתי בעצמי ואני חושבת שזה בסדר לבחור בך". מילה מאיתנו קימי, כל גברברי העולם צריכים לבחור בך, לא רק את!
17 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן תצוגת אופנה פארל וויליאמס לואי ויטון
קים קרדשיאן תצוגת אופנה פארל וויליאמס לואי ויטון
אנחנו הכי בעדך!
(צילום: Victor Boyko\GettyImages)

מגדל את המזון שלו: לני קרביץ

17 צפייה בגלריה
לני קרביץ
לני קרביץ
זה יישמע נדוש אבל נשמח לשחק איקס עיגול על שרירי הבטן שלך. לני קרביץ
(צילום: אינסטגרם)
אל תשאלו אותנו למה או איך זה הגיוני אבל כבר שנים שלני קרביץ, AKA אחד הזמרים הלוהטים ביותר ביקום - רווק.
למרות שהוא בן 59, ובהוליווד גיל כזה מביא איתו לפחות ארבע מערכות נישואים כושלות, קרביץ היה נשוי רק פעם אחת בין השנים 1987 ל-1993 לשחקנית ליסה בונה, והשניים הביאו יחד לעולם את בתם זואי.
מאז הוא ידע קשרים נוספים, למשל עם הזמרת והשחקנית הצרפתייה ונסה פראדי, הוא גם ניהל רומן שהוביל לאירוסים (שבוטלו) עם הדוגמנית אדריאנה לימה ובשנת 2003 הספיק להתארס לשחקנית ניקול קידמן - אך לשלב החלפת הנדרים הם לא הגיעו מעולם.
ובתחום העובדות הנחמדות, נשמח לציין כי קרביץ טבעוני ואת רוב המזון שלו, שכולל כאמור בעיקר פירות וירקות, הוא מגדל בחצר הפרטית שלו.
גלילה מהירה בחשבון האינסטגרם של קרביץ תחשוף בפניכם שפע של תמונות של הזמר ללא חולצה, ועד כמה שזה מדליק - העובדה שהוא הנדי-מן, עושה עבודות חשמל בבית מדליקה הרבה יותר. כמו כן, תראו לנו גבר יותר סקסי מכזה שמסתובב בבית עם הדייסון. ספוילר: לא תמצאו כי אין דבר כזה.
17 צפייה בגלריה
לני קרביץ
לני קרביץ
אנחנו מריירים כפול - גם על לני וגם על הדייסון
(צילום: אינסטגרם)

צריכה להעריך את הרווקות: סלינה גומז

17 צפייה בגלריה
סלינה גומז
סלינה גומז
שרק תעריכי את עצמך כמו שאנחנו מעריכים אותך. סלינה גומז
(צילום: Noam Galai/Getty Images)
סלינה גומז (31) היא אחת הנשים הלוהטת בעולם - אבל מעבר למראה החיצוני והעובדה שהיא לא נכנעת לרזון ולביקורות על כך שהיא העלתה כמה גרמים בשנים האחרונות, גומז מנצלת את הכוח שלה כמפורסמת כדי לחזק את העוקבים והעוקבות שלה ומדברת בפתיחות על הקשיים והדיכאונות שעברה בדרך.
באפריל 2020, חודש לאחר שנגיף הקורונה פרץ לחיינו והכניס את כולנו לפאניקה ולסגר - גומז דיברה בפתיחות על כך שאובחנה כסובלת מהפרעה דו קוטבית. "לאחרונה הלכתי לאחד מבתי החולים העוסקים בבריאות הנפש הטובים ביותר באמריקה, 'מקליין', ודיברנו על כך שאחרי שנים בהן אני עוברת דברים רבים ושונים, הבנתי שאני סובלת מהפרעה דו קוטבית", אמרה במהלך לייב עם מיילי סיירוס.
בשנים האחרונות הזמרת אושפזה מספר פעמים בבתי חולים לבריאות הנפש, כשבפעם האחרונה שבה זה קרה, באוקטובר 2018 וזמן קצר לאחר שנפרדה (שוב) מהאקס המיתולוגי ג'סטין ביבר, היא התנגדה לאשפוז ואף ניסתה להשתחרר ממנו בעצמה. כיום גומז הרבה יותר מודעת ובעיקר בוגרת ובמקום לבלות את חייה בכאב סביב האקס, סלינה הקיפה את עצמה בחברים טובים - בהם ניקולה וברוקלין בקהאם וטיילור סוויפט, ובנוסף היא מבלה את רוב הזמן עם המשפחה ובעיקר עם אחותה הקטנה.
הסוד לשיפור במצבה הוא נתק מהאינטרנט, כך לפחות סיפרה. "לא הייתי באינטרנט ארבע שנים וחצי. זה שינה את חיי לחלוטין. אני שמחה יותר, אני נוכחת יותר, מתחברת לאנשים. זה גורם לי להרגיש נורמלי". את החשבונות שלה ברשתות החברתיות מתחזקים אנשים מטעמה ואילו היא עצמה לא נכנסת למרחב הווירטואלי. סלינה היא דוגמה ומופת לאישה חזקה, כזו שלומדת מטעויות העבר, לא מתביישת בהן ונלחמת על האושר שלה כל יום החדש. ואם זה לא מה שהופך אותה לרווקה נחשקת - אז מה כן?
17 צפייה בגלריה
סלינה גומז
סלינה גומז
יפה באדום!
(צילום: אינסטגרם)

שיר לכל אקס: טיילור סוויפט

17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
(צילום: Matt Winkelmeyer/Gettyimages)
היא רק בת 33 ובכל זאת היינו מתים לאחוז קטן מרשימת המאהבים שעברו דרך ליבה של טיילור סוויפט.
בחודש אפריל האחרון ואחרי שש שנים של זוגיות סוויפט נפרדה מג׳ו אלווין וזה לקח לה כמה שבועות ספורים עד שהמשיכה ליעד הבא - סולן להקת The 1975 מת'יו הילי. כמובן שגם הזוגיות הזו הסתיימה ונכון לכתיבת שורות אלה ובתקווה שמצבה הזוגי לא ישתנה ב-24 שעות הקרובות, סוויפט רווקה (למרות השמועות על דייטים עם שחקן הפוטבול טראביס קלסי).
"כשזה מגיע למאהבת, אני מבטיחה לך שלעולם לא תמצא מישהי כמוני": שרה הזמרת בשיר ME, שיצא לאוויר העולם בשנת 2019 והפך ללהיט, ואם נסמוך על דבריו של אחד מהאקסים שלה, טום הידלסטון, לומר - כנראה שבהחלט יש אמת מאחורי השורה הזו. "היא אישה מדהימה. היא נדיבה, חביבה ומקסימה והיה לנו מאוד כיף יחד", סיפר בריאיון למגזין GQ בשנת 2017. "אבל אין מה לעשות, מערכות יחסים תמיד דורשות עבודה, לא רק אלה שבאור הזרקורים - כל מערכות היחסים".
רשימת בני הזוג (לשעבר) של סוויפט עמוסה במפורסמים - מג'ו ג'ואנס, שממש לאחרונה חזר לשוק הרווקים אך לא תראו אותו ברשימה שלנו מכיוון שהוא עסוק מדי בלהרוס לאשתו בנפרד, סופי טרנר, את החיים, דרך ג'ייק ג'ילנהול שטרם החזיר לזמרת את הצעיף האהוב עליה ועד ג'ון מאייר. ועל כל אחד מהם סוויפט כתבה שיר - וכשחושבים על זה, ייתכן וזו הסיבה שהיא עדיין רווקה. בינינו, לככב בשיר של טיילור זה השיימינג הכי גדול שאדם יכול לעבור.
17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
אנחנו מתים מפחד לפתוח חזית מולך
(צילום: AP)

לא לשחק עם לב של גבר: בראדלי קופר

17 צפייה בגלריה
פרויקט טינופים בראדלי קופר
פרויקט טינופים בראדלי קופר
החלום שלנו זה לנחם אותך. בראדלי קופר
(צילום: Gettyimages)
בחודש ינואר הקרוב יחגוג בראדלי קופר את יום הולדתו ה-48 ואלא אם הוא ערפד אין לנו שום הסבר לכך שאחרי כל השנים, הדרמות והפרידות - הוא עדיין כזה לוהט.
ביוני 2019 ואחרי ארבע שנות זוגיות וילדה אחת משותפת קופר ואירינה שייק נפרדו. תחילה היו שמועות כי מה שהוביל את השניים לפרידה היה רומן בין קופר לליידי גאגא, ששיחקה לצידו בסרט "כוכב נולד", אך גאגא הסבירה שהם בסך הכל שחקנים ממש טובים - ושום דבר לא קורה ביניהם.
בנובמבר 2022 אתרי הרכילות מעבר לים דיווחו כי שייק וקופר מצאו את דרכם חזרה ואף יצאו יחד לחופשה משותפת. לונג סטורי שורט - הקאמבק לא קרה, שייק מאז הספיקה לצאת עם קניה ווסט וכעת מנהלת רומן חדש ומסעיר עם בעלה לשעבר של ג'יזל, טום בריידי - ואילו קופר עדיין רווק לוהט.
ולא רק לוהט, מדובר באחד הגברים הרומנטיים ביותר בעולם. "הקול האהוב עליי זה קולות הנשימה של מי שאני אוהב", אמר קופר בריאיון עבר, וזה לא היה המשפט הממיס היחיד שיצא מפיו. "כשאני מעוניין במישהי אני פשוט לא יכול להפסיק לבהות בה. אני ממש כמו ילד קטן - פשוט מוקסם לגמרי". בראדלי, בדיוק עשינו שפם ואנחנו מוכנים שתבהה בנו עד שהוא יצמח מחדש!
17 צפייה בגלריה
בראדלי קופר
בראדלי קופר
יאוזה!
(צילום: GettyImages)

אמא לביאה: אנג'לינה ג'ולי

17 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
אין נשים חזקות כאלה. אנג'לינה ג'ולי
(צילום: Gettyimages)
זה לא סוד שאנג'לינה ג'ולי (48) היא אחת הנשים היפות והמצליחות ביותר בעולם - וכמו כן ההוכחה לכך שיופי וכסף לא קונים אהבה - או לפחות נחת נפשי.
בספטמבר 2016 הגישה ג'ולי תביעת גירושים נגד בעלה לשעבר בראד פיט - כן, ההוא שהיא גנבה לג'ניפר אניסטון - ובהחלט שילמה את המחיר על כך. שבע שנים מאוחר יותר והליך הגירושים של השניים לא הסתיים, להפך - רק הפך לאכזרי יותר ומכוער יותר וג'ולי זנחה את חיי האהבה שלה לטובת מלחמה ארוכה ומייגעת על האושר של ילדיה, בעיקר.
בדיוק לפני שנה, באוקטובר 2022 נחשף כי פיט נהג באלימות כלפי ג'ולי וילדיהם. "במהלך טיסת הלילה הארוכה פיט התעלל פיזית ורגשית בג'ולי ובילדיהם שהיו אז בטווח הגילאים 8 עד 15". כך נכתב במסמכים שהוגשו לבית המשפט. "לאחר הטיסה ההיא, ולמען רווחת משפחתה, החליטה ג'ולי להגיש תביעת גירושים". עוד סיפרה ג'ולי כי העימות עם אחד מילדיהם החל לפני שהגיעו לשדה התעופה וכששאלה את פיט במטוס "מה לא בסדר", האשים אותה בכבוד יתר כלפי ילדיהם ותקף אותה מילולית.
מאז פיט הספיק להמשיך הלאה ולנהל כמה מערכות יחסים ובימים אלה ממש הוא מתחזק רומן יחסית יציב עם אינס דה רמון ואילו ג'ולי עסוקה בלנסות להגם על הילדים שלה, לסיים את הליך הגירושים המכוער בתבל וגם להכחיש שמועות על רומן הזוי עם דה וויקנד.
ולא רק אמא לביאה: ג'ולי ידועה בכך שהיא תורמת לאוכלוסיות מוחלשות והייתה בין הראשונים שהגיעה לבקר ילדים שנפגעו במהלך ההפגזות עם פרוץ המלחמה באוקראינה.
17 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
הלוואי ותמצאי את האחד שיגרום לך לנחת
(צילום: Gareth Cattermole/GettyImages)