אמש התקיים אירוע הרווקים והרווקות הכי נחשקים בביצה לשנת 2023 של Pplus, וכעת אפשר לחשוף מי הם 10 הגברים ו-10 הנשים שהתברגו ברשימה.
קבלו את עשר הנשים:

נטע ברזילי - הרווקה שאוהבת לזכות במקום הראשון

20 צפייה בגלריה
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
שער Pplus - ראש השנה - הרווקה הנחשקת - נטע ברזילי
הרווקה הנחשקת לשנת 2023. נטע ברזילי
(צילום: ערן לוי)
"אם אתה פתחת לחני נחמיאס את המזל בעקיפין, אני אשמח להיות הנסיינית הבאה בדבר וגם לזכות. אני אוהבת לזכות, אני בעניין", אמרה לנו נטע ברזילי בכתבת השער שלה, לאחר שנבחרה פה אחד על ידי חברי מערכת Pplus לשאת בגאון את תואר "הרווקה הנחשקת של 2023". ואיך לומר, זה ידוע שהיא ווינרית בנשמה.
כבר באודישן הראשון שלה ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" התאהבנו בזמרת שלא דומה ולא מזכירה אף אחת שהכרנו לפני. ברזילי היא השילוב המושלם בין רכות לקשיחות, היא בת השכן עם טוויסט, זמרת ענקית עם לב גדול עוד יותר, ומי שכל אחד היה רוצה להביא הביתה להכיר את המשפחה בחגים.
למרות מעמדה הרם בתעשייה הישראלית, היא הראשונה להודות שהיא עדיין חוטפת לא מעט בריונות ברשת, אבל מנצלת את כל הכוח שיש לה כדי לשים לזה סוף – מהופעה בקפלן, דרך פוסטים בבגד ים ועד לחיבוק ברחוב.
ברזילי גם לא מתביישת להגיד שהיא מחפשת אהבה, היא כנה לגבי זה, וטיפ מאיתנו - היא אפילו נמצאת באפליקציות להיכרויות. לתחושתנו, בזמן הזה בשנה הבאה כבר נוכל לספר לכם חדשות משמחות בגזרה הרומנטית.

אורטל עמר - חביבת הקהל

20 צפייה בגלריה
רווקים נחשקים אורטל עמר
רווקים נחשקים אורטל עמר
הקהל הצביע ברגליים. אורטל עמר
(צילום: מור צידון)
חביבת הקהל לשנת 2023 בקטגוריית הרווקה הנחשקת היא לא אחרת מאשר אורטל עמר, שהצליחה לגרוף את מירב הקולות של עוקבי PPlus באינסטגרם. לראשונה השארנו מקום אחד בכל רשימה לבחירת הקהל, וביקשנו ממאות אלפי העוקבים שלנו לכתוב בתגובות ובפרטי את מי הם הכי היו רוצים לראות בעשירייה.
ונגלה לכם סוד, קרוב לוודאי שגם אם היא לא הייתה נבחרת על ידי הקהל, עמר עדיין הייתה מוצאת את עצמה במקום של כבוד ברשימה. מדובר באישה חזקה, חריפה, דעתנית, שיודעת לעמוד על שלה ומשמשת דוגמה ומופת לאיך נראית אימהות יחידנית בישראל.
בגיל 33, עמר - שעברה דבר או שניים בחיים - הצליחה להתברג היטב בתעשייה המקומית, וכן, המראה החיצוני והעבר הרומנטי שלה בהחלט הכניסו אותה לתודעה ופתחו לה לא מעט דלתות, אבל היא פה בזכות הוורבליות והכריזמה, שהשאירו אותה בטופ והפכו אותה לעוד יותר נחשקת בעינינו.
מאחלים לך ששנה הבאה כבר לא תהיי ברשימה – מכל הסיבות הנכונות.

אור לוזון - הרווקה שקפצה הכי גבוה השנה

20 צפייה בגלריה
אור לוזון
אור לוזון
חלום שלנו שתקחי אותנו לחו"ל. אור לוזון
(צילום: אינסטגרם)
אחרי כמה שנים טובות שהשם שלה היה שגור בפה של יודעי דבר בלבד, שהם גם במקרה האנשים הכי חזקים ומתוקשרים בתעשיית הבידור (היי עומר אדם ובר רפאלי), אור לוזון עשתה קפיצת מדרגה - או יותר נכון גרם מדרגות שלם. הסטייליסטית והבת של עמוס לוזון, הביאה את עצמה לקדמת הבמה בזכות הלוק הנחשק, הפה החד והאטיטיוד שלא סופר אף אחד ממטר – אז ברור שלא יכולנו להרשות לעצמנו להשאיר אותה מחוץ לרשימה.
לוזון בת ה-28 מצליחה למגנט במבט, יש לה טונות של סטייל לא מתאמץ והיא לגמרי משתלבת כמו כפפה ליד ברשימת עשר הרווקות הנחשקות של השנה. אנחנו רק זורקים פה רעיון אבל ריאליטי משפחתי זה משהו שיכול לקרות?

שחר חיון - אותנטיות שלא תמצאו אצל אף אחת ברשת

20 צפייה בגלריה
שחר חיון שער
שחר חיון שער
כמה יפה, ככה אותנטית. שחר חיון
(צילום: שי פרנקו)
כבר בחודש מאי, כשנודע ששחר חיון ואון רפאלי כבר לא, סימנו לעצמנו כוכבים ליד שמה של חיון בהקשר של רשימת הרווקות הנחשקות של השנה - כי יש דברים שהם ברורים מעצמם. מי שכבר כיכבה ובצדק ברשימת "היפים והנכונים" שלנו לפני מספר חודשים, חוזרת לסיבוב נוסף בפרויקט הנוכחי.
אנחנו יכולים לכתוב מאמר בן 3,000 מילים כדי לתאר כמה חיון יפה, אבל בעולם בו כולן רוצות לבלוט, היא מצליחה לעשות את זה באפס מאמץ ועם אותנטיות שאי אפשר ללמוד בשום סרטון הדרכה ברשת. האמת שחלום שלנו לצאת איתך לדייט, רק בשביל העובדה שאנחנו יודעים שנחזור עם כאב בטן מרוב צחוק.

טיילור מלכוב - הרווקה שאף אחד לא יכול לשחק בה

20 צפייה בגלריה
טיילור מלכוב קמפיין איפור
טיילור מלכוב קמפיין איפור
בוחרת בעצמה. טיילור מלכוב
(צילום: יח"צ)
בגיל 21 ועם שני אקסים מפורסמים בקנה (היי לירן דנינו ובן זיני), מרגיש לנו שהפעם מלכוב בוחרת בעצמה וזה כל כך סקסי ונחשק בעינינו. לא מעט הרמות גבה וציקצוקים הופנו כלפי מלכוב מאז שפרצה לתודעה ב-2016, אבל היא עמדה בהם בגבורה והצליחה לגרום ללא מעט אנשים לאכול את הכובע. מלכוב היא סוג של ברבי אבל כזו שבאה עם הרבה ערך מוסף ולא מוכנה שאף גבר ישחק בה - וזה בדיוק מה שהופך אותה לרווקה נחשקת מאוד.

דיאן שוורץ – הרווקה שעשתה שינוי של 180 מעלות

20 צפייה בגלריה
דיאן שוורץ אינסטגרם
דיאן שוורץ אינסטגרם
מה שטוב לרביד פלוטניק, טוב גם בשבילנו. דיאן שוורץ
(צילום מסך: אינסטגרם )
לפני שאנחנו בכלל מתחילים להסביר למה דיאן שוורץ נכנסה לרשימת הרווקות הנחשקות בישראל – עצרו הכל ופשוט תביטו בה. עכשיו תגידו לנו אתם, יש לוהטת כמו הבחורה הזו?
היא נכנסה לחיינו בעונה הקודמת של "האח הגדול", ואם נודה באמת, במהלך העונה היא לא הייתה הפייבוריטית שלנו (זה כמובן אנדרסטיימנט), אבל אז הגיע השינוי הגדול ודיאן פתחה את הלב וגילינו כמה היא יפה באמת.
הצחוק המתגלגל בשילוב החיוך שחושף שיניים מושלמות, השנינות שהתגלתה ב"ת'רדס" והניסיון האמיתי שלה לנצל את הפלטפורמה שקיבלה ולהכות על חטא, הפכו אותה לנחשקת במיוחד, ואם אפילו רביד פלוטניק הביע עניין, אנחנו בטח לא נתווכח.

יובל מעתוק – הרווקה ה(כמעט) מיליונרית

20 צפייה בגלריה
האח הגדול 2023
האח הגדול 2023
חדשה בביצה וכבר רווקה מבוקשת. יובל מעתוק
(צילום: אמיר מאירי )
כשיובל מעתוק נכנסה לבית "האח הגדול" היא הבטיחה ששמה יהפוך למותג - וכך היה. מעל לשלושה חודשים שראינו יום יום את יובל מפיצה כל כך הרבה אהבה, הראשונה שקופצת להתנדב והיחידה שלא נגררה אחרי שאר הדיירים למריבות וחרמות.
במהלך העונה שיתפה הדיירת בת ה-28 בעברה הרומנטי ואף חשפה כי לאורך השנים היו גברים שהתביישו בה, שביקשו ממנה ללכת בצד השני של הכביש ושהיא ספגה יחס משפיל. הכנות הזאת, בנוסף לשיתוף שלה בהתמודדות עם אח תאום בעל צרכים מיוחדים – שגרמה לה לוותר על הרבה מאוד דברים לאורך חייה, הפכה אותה למתמודדת מיוחדת במינה, וגם ביום שאחרי, היא לא שכחה את מה שעמד לנגד עיניה והבטיחה שחלק גדול מהכסף ייתרם למוסד בו אחיה מאושפז.
כיום, אותם גברים יכולים לאכול את הכובע כי תצוגת התכלית שלה לאורך החודשים האחרונים בבית "האח", הפכה אותה לאחת הרווקות הנחשקות ביותר בתעשייה, ואם לשפוט לפי כמויות האהבה האדירות שהיא מקבלת מכל עבר, היא לא תישאר לבד עוד הרבה זמן.

בל אגם – הרווקה שהכי תרים את מצב הרוח

20 צפייה בגלריה
בל אגם
בל אגם
אין מסיבה בלעדיה. בל אגם
(צילום: שי פרנקו)
אין כמעט אישה בתעשייה הזאת שאנחנו יכולים להגיד עליה בפה מלא שברגע שהיא נכנסת לפריים, ישר עולה לנו חיוך ענק על הפנים, אבל כשבל אגם על המסך, אנחנו מתרווחים לאחור, מרימים רגליים על השולחן ומחכים לשמוע כל מילה שיוצאת לה מהפה.
אגם בת ה-40 היא חלק בלתי נפרד מתעשיית הבידור, החל מראיונות שהיא עושה ל"ערב טוב עם גיא פינס", דרך מסיבות הרווקות שהיא מרימה ועד לעמוד אינסטגרם פעיל עם 70 אלף עוקבים שצמאים לתוכן ההורס שלה.
שורה תחתונה: מדובר באישה שיש לה הכל – גוף לוהט, שכל חריף ופה שמפיק מרגליות. נכון, הרבה מאוד גברים מאויימים מנשים חזקות, אבל אנחנו בטוחים שיש לפחות אחד שידע להתמודד עם כל מה שהיא מביאה לקשר. אז מי זה יהיה?

דניאל עמית- הרווקה שאנחנו מפנטזים על דייט איתה

20 צפייה בגלריה
דניאל עמית אירוע ארגניה
דניאל עמית אירוע ארגניה
מה צריך לעשות כדי לצאת איתך לדייט? דניאל עמית
(צילום: אמיר מאירי)
מי לא חלם על צלחת פסטה מעשה ידיה של דניאל עמית, שהפכה כבר מזמן לשם דבר - הרבה מעבר לגבולות האינסטגרם - ולרווקים מביניכם יש עוד סיכוי להגשים את החלום. אנחנו לא יודעים אם עמית מבשלת לבני הזוג שלה ובאיזו תדירות, אבל זה לא באמת משנה כי לנו יש קראש רציני על כוכבת הרשת שתוך שנה אחת הצליחה להתברג גם לרשימת "50 היפים והנכונים" וכעת גם מצאה את מקומה הראוי ברווקות הנחשקות.
מדייטים במסעדות הכי שוות, דרך ערבי פנטומימה בבית ועד להכיר את המשפחה – דניאל עמית היא הרווקה שכולנו רוצים להפוך לבת הזוג. אגב, נראה לנו שזו סיבה מספיק טובה לעשות לנו משלוח טייק אווי מפנק למערכת. אנחנו לא אלרגיים לכלום אגב.

טהוניה רובל – הרווקה עם חוכמת החיים

20 צפייה בגלריה
שער טהוניה רובל - באישור יעל ביר-כץ בלבד
שער טהוניה רובל - באישור יעל ביר-כץ בלבד
עברה חתיכת דרך. טהוניה רובל
(צילום: אור דנון)
הקיץ ציינה טהוניה רובל עשור מאז שיצאה אחרונה מבית האח הגדול והוכתרה כזוכה הגדול של העונה החמישית. את מקומה ברשימת הרווקות השנה, רובל הרוויחה לא רק בזכות היופי והחיצוניות שעליהם אין שום עוררין, אלא בעיקר בזכות הדרך שהיא עוברת.
החוזק שלה, הישירות שלפעמים מאתגרת, הדרך המשוגעת שהיא עשתה בשנים האחרונות, הופכים אותה לאישה מאוד נחשקת בעינינו, ולמרות שאנחנו לא יודעים מי יהיה בן הזוג הבא שלה, דבר אחד בטוח: הוא חייב להתייחס אליה כמו מלכה.
ואלו הם עשרת הגברים:

תומר הכהן – הרווק הכי חתיך שאי פעם צעד פה

20 צפייה בגלריה
תומר הכהן טווינטיפורסבן
תומר הכהן טווינטיפורסבן
אפשר להציע לך חברות? תומר הכהן
(צילום: עדי שנפיק)
את תומר הכהן הכרנו רגע אחרי שהתחיל מערכת יחסים חדשה ומתוקשרת, ועכשיו, אחרי ששמענו, ראינו והתאהבנו, הוא חזר לשוק הרווקים ואתן המרוויחות הגדולות מהאירוע. נכון, הוא עדיין קצת שבור לב וצריך מעט נחמה, אבל למי מאיתנו אין כתף ספייר בשביל הדוגמן הלוהט?
אז חוץ מלהיות יפה תואר עם גוף שכל גבר היה חולם עליו (וכל אישה מפנטזת עליו), הוא גם סטודנט למדעי המחשב ויזמות באוניברסיטת רייכמן, הוא רגיש, מתוק ויודע להכיל אישה חזקה עם לוח זמנים מורכב מאוד. מה עוד אפשר לבקש?

מייקל לואיס – הרווק עם הכי הרבה קוביות בבטן

20 צפייה בגלריה
מייקל לואיס
מייקל לואיס
תראו איזה בוגרים אנחנו ששמנו תמונה שלו *עם* חולצה. מייקל לואיס
(צילום: שי פרנקו)
מייקל לואיס הוא האל היווני שלנו כבר מי יודע כמה שנים, אבל עד ממש לאחרונה, הייתה רק אישה אחת שנהנתה מכל הטוב הזה. אחרי שנים של רווקות, לואיס הלוהט נכנס למערכת יחסים יציבה ופוטוגנית שארכה שנתיים, אך ממש לאחרונה הגיעה לסיומה. היזם הלוהט הצהיר ברשתות החברתיות שהוא חזר לשוק הרווקים והמיס את כולנו.
ולא, אנחנו לא עד כדי כך שטחיים שכל מה שמעניין אותנו זה הניראות שלו, הוא גם ספורטיבי, חובב הרפתקאות ואתגרים חדשים ומפגין כשרון על הבמה ומחוצה לה, אבל עם יד על הלב ולכל מי שיש לו עיניים בראש – אתם ראיתם איך הוא נראה?

עופר חיון - אתה ראשון יא קאזה

20 צפייה בגלריה
עופר חיון
עופר חיון
הוכיח שהוא יודע להתחייב. עופר חיון
(צילום: שי פרנקו)
בשנה הבאה יחגוג השחקן עופר חיון את יום הולדתו ה-40 ובדיוק כמו יין טוב הוא רק משתבח משנה לשנה. נשקר אם נגיד שהיינו מעיפים את חיון מהמיטה שלנו, אבל עוד לפני שנגיע לשלב הזה, נודה שאנחנו פשוט מתמוגגים מהחיוך הממזרי והעיניים "המדברות" של מי שנכנס השנה בהצלחה רבה לנעליו של יהורם גאון במחזמר "קזבלן" בתפקיד הראשי.
חיון כבר עמד בעבר מתחת לחופה, מה שאומר שהוא מוכן למחוייבות, ולמרות שאנחנו לא יודעים מה דעתו על פרק ב', מאוד היינו שמחים לבדוק.

יענקי – הרווק הכי ירא שמיים

20 צפייה בגלריה
יענקי
יענקי
אפשר לתקוע איתך בשופר? יענקי גולדהבר
(צילום: רן יחזקאל)
זה לא סוד שבחודשים האחרונים המדינה שלנו מפולגת. אזרחים יוצאים לרחובות בעד ונגד הרפורמה, והקרע בין החילוניים לדתיים ממשיך להחריף. לשמחתנו, בשלושת החודשים האחרונים, יענקי גולדהבר (20), הצליח להראות לכולנו שאפשר גם אחרת.
המקום השלישי בעונה הנוכחית של "האח הגדול" היה סגור בבית אחד עם גברים, נשים ונציגות להט"בית מכובדת, והוכיח לכל עם ישראל שכל מה שצריך זה רק לקבל את האחר. כל השאר כבר יקרה לבד. יענקי הפיץ אור ואהבה כלפי כל הדיירים תוך כדי שהוא שומר על העקרונות שלו ועל החברה הכי טובה שלו בבית, יובל מעתוק, מכל משמר.
ואם לרגע פספסתם, נזכיר שלאורך העונה הוא סיפר שיש לו חלום אחד גדול להגשים – להתגייס לצבא. פליט הריאליטי הכי מתוק של השנים האחרונות סיפר כמה הוא רוצה לתרום ולקחת חלק, ורק לשמוע אותו מדבר פשוט המיס לנו את הלב.
את הנוכחות שלו בבית הכי מתוקשר במדינה הוא חתם בתקיעת שופר שהעבירה צמרמורת בכל עם ישראל וגרמה לנו למהר ולהכניס אותו לרשימת הגברים הנחשקים בישראל – רגע לפני שמישהי גונבת אותו לחופה. ובצדק.

און רפאלי: הרווק שהכי גילינו מחדש

20 צפייה בגלריה
שער Pplus - און רפאלי
שער Pplus - און רפאלי
גילינו אותו מחדש. און רפאלי
(צילום: ערן לוי)
בשנה האחרונה, הצלחנו לראות באון רפאלי צד שלא ידענו על קיומו. מערכת היחסים שלו עם שחר חיון (שעוד לא לגמרי התאוששנו מסיומה), הוציאה ממנו משהו אחר ולראשונה אי פעם הוא חשף איך הוא מתנהג במערכת יחסים. הוא היה מושקע עד הסוף, רגיש ומלא אהבה ונתן לנו הצצה לפרסונה הזוגית שלו. למרבה הצער, אחרי שנה של זוגיות צמודה שכללה גם מגורים משותפים וסרטונים ברשתות החברתיות, רפאלי חזר לחיי הרווקות - אבל אנחנו לא נותנים לו שם יותר מדי זמן.
הוא יפיוף בקטע אחר, הוא משחק ושר וגם בן למשפחת אצולה ישראלית. אז ליידיז, אפילו אם אתן עוד לא בכיוון של ילדים, רק תחשבו על המאגר הגנטי המופלא שתוכלו להעניק להם.

רועי סנדלר: הרווק שהכי תשמעו עליו בקרוב

20 צפייה בגלריה
שער Pplus - רועי סנדלר
שער Pplus - רועי סנדלר
רגיש ויצירתי. רועי סנדלר
(צילום: אור דנון)
רועי סנדלר הוא רווק נחשק בסך הכל חמישה חודשים, אבל השמועות גורסות שיש ביקוש רב. אחרי מערכת יחסים של ארבע שנים עם אנה זק, תקופת הרווקות שלו מרגישה כמו הדבר הכי נכון עבורו, אבל אם האהבה תגיע הוא לא יגיד לה לא.
סנדלר החתיך והמוכשר הוא גבר שלא מפחד מנשים מצליחות, נותן לכל אחד את הכבוד שלו וחשוב מהכל – שר כל כך יפה, שאין סיכוי לא להתאהב בו. רק תיכנסי ליוטיוב ותביני במה מדובר. מה שכן, אולי עדיף לוותר על האולסטאר והגופיה.

שחר סאול: הרווק שהכי היינו רוצים שילחש לנו באוזן

20 צפייה בגלריה
המדור מעוניין להיות הילדה הרעה שלך. שחר סאול
המדור מעוניין להיות הילדה הרעה שלך. שחר סאול
המדור מעוניין להיות הילדה הרעה שלך. שחר סאול
(צילום: אור דנון)
טוב, העובדה ששחר סאול נחשק היא די ברורה, אבל למה הוא רווק? לגבי זה כבר אין לנו מושג. מדובר באחד הגברים הכי סקסיים במדינה, ועדיין לא תראו אותו מעלה תמונות שלו בלי חולצה לאינסטגרם, או מתפאר במה שהטבע (וחדר הכושר) חנן אותו. למרבה השמחה, קמפיין אחד לרשת הלבשה תחתונה הוכיחה לנו שהפנטזיה לגמרי מוצדקת.
לאורך השנים האחרונות בהן הוא נמצא בעין הציבור, עוד לא יצא לנו להיחשף לזוגיות שלו, אבל אנחנו מחכים לבת המזל שתזכה להגשים חלום של כל בת ישראל – להיות הילדה הרעה של הטיקטוק שלו. עד אז, רק תדמייני איך זה כשהוא שר לך בקול עמוק, מניף אותך לגובה מטר תשעים או פשוט הולך איתך לשופינג בכל אחד מהמותגים שהוא הפרזנטור שלהן, ויש לא מעט.

עדן דניאל גבאי: הרווק שהכי יכניס פלפל בזוגיות

20 צפייה בגלריה
שער Pplus - עדן דניאל גבאי
שער Pplus - עדן דניאל גבאי
הכי ראוי לאהבה. עדן דניאל גבאי
(צילום: רן יחזקאל)
זה לא סוד שהתכונה הכי חשובה בגבר היא חוש הומור, ואם יש משהו שעדן דניאל גבאי ניחן בו, הוא הומור משובח. ופיאות. ושמלות. וטון של כריזמה.
הוא בן 26 ואחד הבחורים הכי אטרקטיביים שהביצה שלנו ידעה. הכנות הבלתי מתפשרת, חוש ההומור, התוכן המעולה והזיפים בשילוב עם האודם האדום – הופכים אותו ליחיד ומיוחד וגבר שחייבים להביא הביתה לאמא.
בריאיון ל-Pplus מוקדם יותר החודש אמר דניאל גבאי בביטחון מלא שהוא "ראוי לאהבה אמיתית", ואנחנו נרשה לעצמנו להוסיף שלמי שיזכה לאהוב אותו מובטחים חיים שלמים של הנאה וצחוק עד שהבטן תכאב – וזה כל מה שצריך.

מתן פרץ: הרווק שיגרום לך לבכות מצחוק

20 צפייה בגלריה
רווקים נחשקים מתן פרץ
רווקים נחשקים מתן פרץ
מתי אתה עושה לנו הופעה פרטית? מתן פרץ
(צילום: ירדן יוסף לוי)
כפי שסיפרנו לכם בסוף השבוע שעבר, מתן פרץ היה בחירת הקהל של עוקבי Pplus באינסטגרם, והמעריצים שלו הפגיזו אותנו בתיוגים והודעות בפרטי. אז ירדנו לעומק העניין והבנו שמדובר במציאה אמיתית.
הוא אחד הסטנדאפיסטים המובילים בארץ כיום, הוא מצחיק ומוכשר, והוא גם חתיך בקטע לא ברור (סטנדאפיסטים לא אמורים להיות פחות מושכים?). אנחנו רק מבקשים – מתן, גם אם אתה מוצא שידוך הגון, בבקשה לא להפסיק להעלות סטוריז שלך מתאמן באיגרוף. מבקשים בשביל חברה, לא בשבילנו.

בן זיני: הרווק שמחפש אבירה על סוס לבן

20 צפייה בגלריה
בן זיני
בן זיני
מצטערים על השטחיות אבל זו תמונה אש. בן זיני
(צילום: אינסטגרם)
בן זיני נמצא כבר לא מעט שנים בחיים שלנו, ולמרות שעבור חלקנו הוא תמיד יישאר קצת ילד, מדובר כבר בגבר בן 27 שעבר לא מעט בשנים האחרונות.
זיני מתייצב ברשימת הרווקים הנחשקים שלנו לא רק בגלל הבטן השרירית והזרועות החסונות (למרות שהן לא מפריעות לנו), אלא בעיקר כי אנחנו רואים איזו התקדמות הוא עשה בתקופה שלו בביצה.
הוא לא מפסיק להמציא את עצמו מחדש, הוא הפך למלך היוטיוב הישראלי, הוא מחפש את האבירה על הסוס הלבן והוא גם בעלים של נכס שקנה בגיל 25. יותר נחשק מזה לא תמצאו.