אם בעלה של שאנן דוהרטי (53) חשב שייצא בזול מהנישואים אחרי שבגד בה (לכאורה) – עכשיו הוא כנראה מבין שטעה.
השחקנית וכוכבת הסדרה "בוורלי הילס 90210", שמתמודדת בימים אלו עם סרטן סופני, הגישה בשבוע שעבר תביעה לבית המשפט בלוס אנג'לס שבה היא דורשת מבן זוגה לשעבר קורט איסווריינקו (49) לשלם לה דמי מזונות חודשיים בסך 15,343 דולר – רטרואקטיבית החל מראשון ביוני 2024. עוד היא מבקשת שישלם 9,100 דולר נוספים עבור הוצאותיה המשפטיות.
2 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי קורט איזווארינקו
שאנן דוהרטי קורט איזווארינקו
תפתח את הארנק! שאנן דוהרטי וקורט איזווארינקו
(צילום: GettyImages)
לפי אתר US Weekly, דוהרטי מסבירה במסמכים שלא עבדה משנת 2022: "כתוצאה ממצבי הבריאותי הנוכחי, אין ביכולתי לעבוד רוב הזמן ואין לי עבודות מתוכננות. בימים אלו, כל ההכנסות שלי הן תמלוגים מעבודות שבהן עבדתי לפני הנישואים. רוב התמלוגים הן מסדרה בשם 'מכושפות', ולאחרונה גיליתי שהחל מ-30 ביוני 2024 הסדרה לא תשודר יותר באף רשת סטרימינג. כתוצאה מכך, ההכנסות העתידיות שלי יצטמצמו באופן משמעותי".
עוד אומרת דוהרטי שלאיסווריינקו יש את המשאבים לסייע לה עם הוצאותיה הרפואיות, שלטענתה סכומן הגיע בשנת 2023 בלבד ל-21,640 דולר. עוד היא אומרת שבקרוב תאבד את ביטוח הבריאות שהיא מקבלת מאיגוד השחקנים מכיוון שאיננה עובדת.
דוהרטי תוקפת את איסווריינקו ואומרת שלמרות שיש ביכולתו לעזור לה – הוא מעדיף לבזבז את הכסף על עצמו ועל הסוכנת שלו קולייר גרים, שאיתה לכאורה בגד בדוהרטי והפכה בהמשך לבת זוגו. "בעוד שאינני מסוגלת לעבוד, ומשלמת סכומים מופקעים עבור טיפולים ניסיוניים שלא מכוסים על ידי הביטוח בתקווה להאריך את חיי, קורט טס, מבזבז אלפי דולרים בספא, חנויות תכשיטים, חנויות של גוצ'י וטיסות עבור 'הסוכנת' שלו, ובו זמנית טוען שאין לו מספיק כסף כדי לתמוך בי. למרות שההכנסה של קורט גבוהה באופן משמעותי משלי, הוא לא עשה אף ניסיון לשלם דמי מזונות זמניים ולא מימן אף חלק בהוצאות המשפטיות שלי מאז שהגשנו את בקשת הגירושים".
דוהרטי גם מאשימה את איסווריינקו בכך שהוא מסרב להגיש דו"חות לגבי הכנסותיו ונכסיו, ולכן הגישה תביעה נוספת שבה היא דורשת 11,800 דולר כפיצוי על ניסיונותיה לקבל ממנו את המסמכים הדרושים וטוענת שמדובר באסטרטגיה אכזרית מצידו: "ברור לי שקורט מעכב בכוונה את ההסכם בתקווה שלא אשרוד את הליך הגירושים".
דוהרטי ואיסווריינקו נפרדו בשנה שעברה אחרי 11 שנות נישואים. בהצהרה לעיתונות ובפודקאסט שלה, דוהרטי רמזה שהפרידה נבעה מכך שהוא בגד בה עם מי שהייתה הסוכנת שלו.
דוהרטי אובחנה לראשונה עם סרטן השד בשנת 2015, ואחרי סדרת טיפולים הודיעה שהסרטן נמצא בנסיגה. למרבה הצער בשנת 2020 נודע שהמחלה חזרה ונמצאת בשלב ארבע. לאחר מכן גם נודע שהוא התפשט למוחה ולעצמותיה.
2 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
(צילום: AP)