3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
(צילום: GettyImages)
שבע שנים חלפו מאז הפרידה של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, ובזמן ששמו של הכוכב נקשר בשמן של לא מעט נשים אחרות, כולל בת זוגו הנוכחית אינס דה מרטינז, חייה הרומנטיים של ג'ולי היו סוערים הרבה פחות (לפחות באופן פומבי). כעת בהחלט ייתכן שהיא חוזרת לעניינים ואל סצנת הדייטינג.
ביום חמישי האחרון נצפתה ג'ולי (47) מסתובבת עם איש העסקים המיליארדר והיהודי דייוויד מאיר דה רוטשילד (44) במאליבו בקליפורניה, ולפי הדיווחים השניים היו צמודים זה לזו במשך שלוש שעות. יחד עם זאת, ועם כל הרצון שג'ולי תמצא כבר את האחד החדש שלה – לא ברור אם המפגש ביניהם היה באמת דייט או שאולי מפגש אפלטוני, ידידותי או עסקי.
לשניים יש לפחות תחום עניין משותף (מעבר לכך שכסף לא חסר להם) - שניהם אקטיביסטים נלהבים: ג'ולי כידוע פעילה למען אוכלוסיות מוחלשות, פליטים ומדינות במצוקה ואף הייתה שגרירה של כבוד מטעם האו"ם עד לא מזמן. רוטשילד פועל בעיקר למען הגנת הסביבה והטבע, ואף מצהיר על עצמו בחשבון האינסטגרם שלו שהוא רוצה "להזהיר וליידע אנשים לגבי ההתחממות הגלובלית".
שמו האמצעי של דה רוטשילד – מאיר, הוא על שם מאיר אנשל רוטשילד, מייסד משפחת הבנקאים העשירה והמפורסמת. כבר בגיל 20 הוא הקים חברת מרצ'נדייז לענייני מוזיקה ומכר אותה. לאחר מכן הוזמן לקחת חלק במשלחת מחקר שנסעה לעבוד בקוטב הצפוני, מה שגרם לו להתחיל להתעניין בנושאים של אקולוגיה ושימור טבע. מאז הוא מסתובב במקומות מיוחדים ואקזוטיים ברחבי העולם ובין היתר הפך לאחד מ-14 אנשים בלבד שחצו את אנטרטיקה, והיה חלק ממשלחת ששברה שיא בחציית כיפת הקרח של גרינלנד בזמן המהיר ביותר.
בשנים האחרונות הוא גם נכנס לתחום הפקת הסרטים והקים מותג לייפסטייל ידידותי לסביבה בשם Lost Explorer. בקיצור – אם ג'ולי אכן מעוניינת בו, לא קשה להבין למה.
3 צפייה בגלריה
דייוויד מאיר דה רוטשילד
דייוויד מאיר דה רוטשילד
טוב, הוא בהחלט נותן פייט ראוי לבראד פיט, והכלב נותן את נקודות הניצחון. דייוויד מאיר דה רוטשילד
(צילום: אינסטגרם)
במידה ואכן מדובר בדייט רומנטי (הלוואי, מגיע לך אנג'י!) – זו הפעם הראשונה שג'ולי נצפית בסיטואציה שכזו מאז הפרידה מפיט. השניים נפרדו בשנת 2016 ומאז נמצאים במאבקים משפטיים שלא נגמרים סביב שלל נושאים, החל ממשמורת על ילדיהם ועד חלוקת נכסים משותפים.
כאמור, בעוד שחיי האהבה של הכוכבת כנראה לא היו סוערים במיוחד (לפחות עד כמה שידוע למדורי הרכילות), פיט בהחלט בחן לעומק את האפשרויות שבסצנת הדייטינג ויצא בין היתר עם עם המדענית הישראלית-אמריקנית נרי אוקסמן, הדוגמניות ניקול פוטורלסקי ואמילי ראטייקובסקי, ובימים אלו הוא נמצא במה שנראית כמו הזוגיות הכי רצינית שלו מאז ג'ולי – עם אינס דה רמון איתה הוא יוצא במשך קרוב לחצי שנה.
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
לגמרי הגיע הזמן שתמשיכי הלאה!
(קרדיט- GettyImages)