שנת תשפ"ג שחלפה הייתה עמוסה באירועים חשובים - ואנחנו לא מתכוונים למה שקורה במדורי החדשות, אלא אצלנו בתעשיית הבידור - ורגע לפני שמתחילים את השנה החדשה, אפשר להיזכר בכל הכוכבים והציטוטים הבלתי נשכחים שהגיעו לפודקאסט "הברזייה" של בר זגה.
10 צפייה בגלריה
בר זגה מיכל הקטנה
בר זגה מיכל הקטנה
ילדים זה שמחה. מיכל הקטנה ובר זגה
(צילום: פרטי)
מיכל הקטנה ידועה כמי שעולה לכותרות לעיתים קרובות, לרוב סביב עניינים לא קונבנציונליים, כמו ההחלטה לעשות קעקוע משותף עם בתה כשהייתה בת 14. נושא קבוע ועיקרי בראיונות עם ויצמן הוא הרצון שלה להביא עוד ילדים לעולם, וכך היה גם בחודש מאי האחרון, כשהתארחה בפודקאסט. "אמרתי לניר 'אל תשחק איתי משחקים, תביא לי את הזרע שלך ואני אתמודד'", אמרה בחצי חיוך חצי רצינות.
הרצון של כוכבת הילדים בבית עמוס בילדים כאמור לא חדש וגם המצב הזוגי הלא ברור עם בעלה, איש העסקים ניר ויצמן, לא מרתיע או עוצר בעדה מלהגשים את החלום. "יש לי 18 עוברים מוקפאים. אני רוצה להמליץ לכל אישה באשר היא, ללכת ולהקפיא ביציות. אני הקפאתי כשהייתי בת 34, זאת אומרת שהעוברים שלי צעירים וטובים והרחם שלי מעולה, הכל תקין, המכונה עובדת".
10 צפייה בגלריה
נדיר אליהו פודקאסט
נדיר אליהו פודקאסט
מהביטוח לטיקטוק. נדיר אליהו
(צילום: אינסטגרם)
נדיר אליהו, מיוצרי התוכן הבולטים ברשת כבר מזמן הפך לשם דבר. בחשבון האינסטגרם שלו ובטיקטוק תוכלו למצוא תוכן הומוריסטי, שיעלה חיוך רחב על פניו של כל אחד. "יש מילה שהיא באמת מאוסה מבחינתי ואני לא כל כך אוהב לשמוע אותה והיא 'אסקפיזם', אבל זה באמת נכון. אנשים רוצים רגע להתנתק, רוצים לצחוק", אמר בריאיון לפודקאסט.
אליהו גדל בדימונה, עבר לבאר שבע וכעת מספר על החיים בעיר הגדולה לצד ההצלחה וגם על הדרך שעשה מחברת הביטוח, דרך עבודה כמעצב גרפי ועד היום - כאחד השמות החזקים של משפיענים ברשת החברתית. "פעם האינסטגרם היה פחות סטורי ויותר פיד יפה, אז היו לי עוקבים משם, אבל לא עד כדי פרנסה. זה היה נחמד, היו מזמינים אותי להשקות פה ושם, גיפטים, לא משהו מעניין. בתקופה שהייתי עובד במשרד זה היה בתקופה החגים - וזו תקופה מתה במשרדי פרסום כי כולם בחופש ואז הייתי מעלה מלא תוכן מהמשרד, צילומי מסך של כל מיני דברים ואז זה ממש התפוצץ ברמה של אלפים של עוקבים בכל יום. זה מטורף, אני לא יודע אם יש דבר כזה היום. גלי, לימים הסוכנת שלי, שלחה לי הודעה, נפגשנו וממש יום למחרת עזבתי את העבודה".
10 צפייה בגלריה
עינב בובליל
עינב בובליל
אין אהובה כמוה. עינב בובליל
(צילום: אינסטגרם)
אחת המשפיעניות החזקות והאהובות ביותר בארץ היא עינב בובליל, שידועה בעיקר בזכות האותנטיות שלה, וכשמישהי כמוה מגיעה להתארח בפודקאסט, כל משפט שני שלה יכול להיות כותרת.
מי שהספיק להכיר את בובליל כבר יודע שהיא מדברת על הכל בפתיחות, וכך קרה גם הפעם, כשסיפרה על התחרותיות בין המשפיעניות, על גידול הילדים וגם על הטיפול הפסיכולוגי שלקחה בעקבות ההצלחה, "יש דיסוננס מאוד גדול בין מה שאני רואה את עצמי לבין מה שאנשים רואים אותי וצריך איזון, אז מוציאה את זה בשיחות, עם מישהו שלא מכיר אותי ולא יודע מי אני".
15 שנה עברו מאז פרצה בובליל לחיינו כדיירת "בבית האח הגדול" ופיצלה את המדינה לשניים, ונראה שזה עדיין לא עזב אותה. "כשהתפרסמתי חילקתי את המדינה לבובלילים ופרידמנים ויש כאלה שאני בטוחה שעד היום לא אוהבים אותי וזה בסדר, אין מישהו שהוא קונצנזוס. אבל בגלל שעכשיו העוקבות רואות את עינב האמיתית, איך אני מתנהלת בבית עם המשפחה, עם החברות ובעבודה, אז הן מתחברות לבן אדם שאני, ורואות אישה שלא מוותרת לעצמה, שעובדת בכמה עבודות, שיש לה חמישה ילדים".
10 צפייה בגלריה
אור לוזון
אור לוזון
לא רק ילדה של אבא. אור לוזון
(צילום: אינסטגרם)
את השם אור לוזון אתם כנראה מכירים מהסטוריז של עומר אדם ובר רפאלי, אולי גם שמעתם אותו בהקשר של "הבת של עמוס לוזון", אבל אור כבר מזמן הפכה למותג בפני עצמה - וגם לפרק הפוקדאסט המושמע ביותר של "הברזייה".
לוזון היא אחת הסטייליסטיות המבוקשות ביותר בביצה והיא יודעת שמדובר בעבודה לא פשוטה. "העבודה שלי היא קודם כל להיות כפופה לכל האנשים האלה ולהיות זמינה להם 24/7. כשאני הולכת לישון הטלפון שלי במצב לילה חוץ מבר, עומר ואודיה. הם יכולים להתקשר אליי בכל שעה ואין מצב שאני לא עונה".
אגב, לשאלה המתבקשת על מצבו הרומנטי של אביה, שלא פעם נקשר לאישה כזו או אחרת, ענתה באדישות מוחלטת: "שיעשה מה שהוא רוצה".
10 צפייה בגלריה
מעיין אדם
מעיין אדם
אמאל'ה. מעיין אדם
(צילום: טלי רז)
האמא הטרייה מעיין אדם הרשתה לעצמה לעזוב את בתה הבכורה תבור בוקר אחד לכמה שעות כדי להגיע ולדבר על החיים, העבודה וכמובן שעל האינסטגרם.
אדם הגיעה להתארח ב"ברזייה" רגע אחרי סערה תקשורתית שהאשימה אותה בניצול ציני של המצב במדינה – כדי לפרסם קוד הנחה. היא מבחינתה, נתנה את הטייק שלה על המצב, הסבירה למה היה לה חשוב להמשיך ולפרסם קוד קופון גם ביום של פיגוע והבהירה שמי שלא בסדר, הם אותם אלה שמאשימים אותה בזה. "אני לא רובין הוד או פיה טובה, אבל ויתרתי על מיליונים עבור העוקבות שלי", אמרה.
כשנשאלה על ההחלטה לפרסם קוד קופון במקביל לפיגוע שבוצע באותו יום, ענתה: "אני יודעת שיש הרבה נשים שעומדת להיגמר להן החבילה והן בלחץ כלכלי מטורף, ולי יש את היכולת לתת את זה כאן בזול לאימהות שפשוט נחנקות ומחכות לזה. אז אפשר להסתכל על זה בציניות, אבל מי שבאמת רואה כאב של נשים אחרות - לא הרגישה שאני צבועה. לעומת זאת מישהי שבאה בגישה של 'אני אעשה קמפיין', היא זו שיש בה כנראה משהו צבוע".
10 צפייה בגלריה
בר כהן פודקאסט
בר כהן פודקאסט
בר כהן
(צילום: אינסטגרם)
בעונה הקודמת של "האח הגדול" לא היה אחד שפספס את השם בר כהן. וגם בפודקאסט, בדיוק כמו בריאליטי - כהן "באה לספק את הסחורה", ולתת למאזינים שלנו את התשובות הכי כנות לשאלות הכי חטטניות.
מאז כבר הספיקה כהן לקבל טבעת יהלום נוצצת מבן הזוג אליאב טעטי, אותו הכירה בבית הכי מצולם במדינה, ועל הזוגיות שלהם אמרה: "הוא משלים אותי ברמות, אני לא חושבת שאי פעם אמרתי את זה על גבר".
10 צפייה בגלריה
מירן בוזגלו מאור בוזגלו
מירן בוזגלו מאור בוזגלו
מירן בוזגלו מאור בוזגלו
(צילום: אינסטגרם)
מירן בוזגלו מגדירה את עצמה כאשתו של מאור בוזגלו, אמא לארבעה ילדים, קוסמטיקאית, מדריכת יוגה וגם משפיענית, אבל היא מצטנעת כי מדובר באחת העסוקות והאהובות ביותר בישראל - ואת זה אתם קבעתם בכמות התגובות והאזנות.
בטון השקט והעדין שלה סיפרה לנו בוזגלו על ההתקרבות לדת וההחלטה על לשלוח את ילדיה לבית ספר ממלכתי-דתי. "אני הולכת כל יום רביעי לשיעור תורה ואלו השעתיים שעושות הכי טוב בנפש", והוסיפה: "את הילדים רשמתי השנה לבית ספר ממלכתי-דתי. בא לי שיקבלו ערכים שונים, שילמדו יותר על הדת שלנו. לא משהו כבד או קיצוני. הייתה לנו פגישה עם המנהלת ומאוד התחברתי לשיטה שלה". ומה היה לה להגיד על הגיס אוהד בוזגלו? האזינו.
10 צפייה בגלריה
ספיר אביסרור איב רושה
ספיר אביסרור איב רושה
עוקבות נאמנות במיוחד. ספיר אביסרור
(צילום: אמיר מאירי )
מעצבת האופנה ואושיית הרשת ספיר אביסרור התפרסמה בתכנית 'איט-גירלז" ונשארה שם חם בתעשייה בזכות הדמות המסקרנת, המראה הנקי והעבודה הקשה. היא הגיעה להתארח בפודקאסט והפתיעה גם אותנו עם כמה שהיא חשופה, מעניינת והכי חשוב – מצחיקה. אביסרור סיפרה על הדיאטה שלה, שכחלק ממנה היא מדלגת על ארוחת ערב ומסתפקת בקפה וסיגריה עם ספר טוב במרפסת - והתייצבה בעוז נגד הסערה שזה עורר ברשת על כך שהיא מעודדת הפרעות אכילה בישראל. ואיך זה להיות מעצבת אופנה בארץ?
10 צפייה בגלריה
דניאל עמית
דניאל עמית
יופי, עכשיו מתחשק לנו פסטה. דניאל עמית
(צילום: אינסטגרם)
בלוגרית האוכל דניאל עמית הגיעה להתארח בפודקאסט - ולצערנו השאירה את סיר הפסטה בבית. בתור אחת המשפיעניות החזקות באינסטגרפ, היא נאלצה להתמודד באולפן עם שאלות של עוקבים שרצו לדעת את הפרטים הכי אישיים עליה.
היא סיפרה על העבודה הקשה ברשת ועל קודי הקופון "הידועים לשימצה", מה היא מחפשת בגבר וגם על האותנטיות וחוסר האותנטיות של משפיעניות אחרות: "יש משהו יותר מגעיל ולא אותנטי מאשר מישהו שבוכה ופותח מצלמה. מה עדיף? לבכות וישר לפתוח את הסטורי ולבכות מול כולם? זה לא אותנטי".
10 צפייה בגלריה
דניאל עמית בר זגה
דניאל עמית בר זגה
דניאל עמית ובר זגה
(צילום: אינסטגרם)